V Silpheed se hráč ujímá pilotáže kosmického tryskáče na misích, které jsou s postupem hry čím dál obtížnější. Za letu je třeba rozstřílet vše, co vám stojí v cestě, včetně velkého bose na konci každé z úrovní. K bojovému úspěchu napomáhá sbírání různých bonusů, zlepšujících výzbroj pilotovaného vesmírného plavidla (štíty, zbraně, rychlost pohonu).
Let oblastí je zobrazen pomocí pseudo 3D grafiky. Ve skutečnosti se však jedná o vertikální 2D scrolling z netradičního úhlu pohledu, tedy nikoli z kolmého, jak je obvyklé, ale z mnohem ostřejšího. Výsledná scéna pak navozuje dojem 3D zobrazení. Hra ve své době, krom neotřelého grafického zobrazení, nabídla na PC se zvukovou kartou Adlib do té doby neslyšený hudební doprovod.
Let oblastí je zobrazen pomocí pseudo 3D grafiky. Ve skutečnosti se však jedná o vertikální 2D scrolling z netradičního úhlu pohledu, tedy nikoli z kolmého, jak je obvyklé, ale z mnohem ostřejšího. Výsledná scéna pak navozuje dojem 3D zobrazení. Hra ve své době, krom neotřelého grafického zobrazení, nabídla na PC se zvukovou kartou Adlib do té doby neslyšený hudební doprovod.
V Silpheed se hráč ujímá pilotáže kosmického tryskáče na misích, které jsou s postupem hry čím dál obtížnější. Za letu je třeba rozstřílet vše, co vám stojí v cestě, včetně velkého bose na konci každé z úrovní. K bojovému úspěchu napomáhá sbírání různých bonusů, zlepšujících výzbroj pilotovaného vesmírného plavidla (štíty, zbraně, rychlost pohonu).
Let oblastí je zobrazen pomocí pseudo 3D grafiky. Ve skutečnosti se však jedná o vertikální 2D scrolling z netradičního úhlu pohledu, tedy nikoli z kolmého, jak je obvyklé, ale z mnohem ostřejšího. Výsledná scéna pak navozuje dojem 3D zobrazení. Hra ve své době, krom neotřelého grafického zobrazení, nabídla na PC se zvukovou kartou Adlib do té doby neslyšený hudební doprovod.
Let oblastí je zobrazen pomocí pseudo 3D grafiky. Ve skutečnosti se však jedná o vertikální 2D scrolling z netradičního úhlu pohledu, tedy nikoli z kolmého, jak je obvyklé, ale z mnohem ostřejšího. Výsledná scéna pak navozuje dojem 3D zobrazení. Hra ve své době, krom neotřelého grafického zobrazení, nabídla na PC se zvukovou kartou Adlib do té doby neslyšený hudební doprovod.
V Silpheed se hráč ujímá pilotáže kosmického tryskáče na misích, které jsou s postupem hry čím dál obtížnější. Za letu je třeba rozstřílet vše, co vám stojí v cestě, včetně velkého bosse na konci každé z úrovní. K bojovému úspěchu napomáhá sbírání různých bonusů, zlepšujících výzbroj pilotovaného vesmírného plavidla (štíty, zbraně, rychlost pohonu).
Let oblastí je zobrazen pomocí pseudo 3D grafiky. Ve skutečnosti se však jedná o vertikální 2D scrolling z netradičního úhlu pohledu, tedy nikoli z kolmého, jak je obvyklé, ale z mnohem ostřejšího. Výsledná scéna pak navozuje dojem 3D zobrazení. Hra ve své době, krom neotřelého grafického zobrazení, nabídla na PC se zvukovou kartou Adlib do té doby neslyšený hudební doprovod.
Let oblastí je zobrazen pomocí pseudo 3D grafiky. Ve skutečnosti se však jedná o vertikální 2D scrolling z netradičního úhlu pohledu, tedy nikoli z kolmého, jak je obvyklé, ale z mnohem ostřejšího. Výsledná scéna pak navozuje dojem 3D zobrazení. Hra ve své době, krom neotřelého grafického zobrazení, nabídla na PC se zvukovou kartou Adlib do té doby neslyšený hudební doprovod.
V Silpheed se hráč ujímá pilotáže kosmického tryskáče na misích, které jsou s postupem hry čím dál obtížnější. Za letu je třeba rozstřílet vše, co vám stojí v cestě, včetně velkého bosse na konci každé z úrovní. K bojovému úspěchu napomáhá sbírání různých bonusů, zlepšujících výzbroj pilotovaného vesmírného plavidla (štíty, zbraně, rychlost pohonu).
Let oblastí je zobrazen pomocí pseudo 3D grafiky. Ve skutečnosti se však jedná o vertikální 2D scrolling z netradičního úhlu pohledu, tedy nikoli z kolmého, jak je obvyklé, ale z mnohem ostřejšího. Výsledná scéna pak navozuje dojem 3D zobrazení. Hra ve své době, krom neotřelého grafického zobrazení, nabídla na PC se zvukovou kartou Adlib do té doby neslyšený hudební doprovod.
Let oblastí je zobrazen pomocí pseudo 3D grafiky. Ve skutečnosti se však jedná o vertikální 2D scrolling z netradičního úhlu pohledu, tedy nikoli z kolmého, jak je obvyklé, ale z mnohem ostřejšího. Výsledná scéna pak navozuje dojem 3D zobrazení. Hra ve své době, krom neotřelého grafického zobrazení, nabídla na PC se zvukovou kartou Adlib do té doby neslyšený hudební doprovod.
V Silpheed se hráč ujímá pilotáže kosmického tryskáče na misích, které jsou s postupem hry čím dál obtížnější. Za letu je třeba rozstřílet vše, co vám stojí v cestě, včetně velkého bosse na konci každé z úrovní. K bojovému úspěchu napomáhá sbírání různých bonusů, zlepšujících výzbroj pilotovaného vesmírného plavidla (štíty, zbraně, rychlost pohonu).
Let oblastí je zobrazen pomocí pseudo 3D grafiky. Ve skutečnosti se však jedná o vertikální 2D scrolling z netradičního úhlu pohledu, tedy nikoli z kolmého, jak je obvyklé, ale z mnohem ostřejšího. Výsledná scéna pak navozuje dojem 3D zobrazení. Hra ve své době, krom neotřelého grafického zobrazení, nabídla na PC se zvukovou kartou Adlib do té doby neslyšený hudební doprovod.
Let oblastí je zobrazen pomocí pseudo 3D grafiky. Ve skutečnosti se však jedná o vertikální 2D scrolling z netradičního úhlu pohledu, tedy nikoli z kolmého, jak je obvyklé, ale z mnohem ostřejšího. Výsledná scéna pak navozuje dojem 3D zobrazení. Hra ve své době, krom neotřelého grafického zobrazení, nabídla na PC se zvukovou kartou Adlib do té doby neslyšený hudební doprovod.