FPS spin-off jinak RPG série Shadowrun a poslední počin od studia FASA Interactive (1980-2007) se do herní historie zapsal jako vůbec první hra, používající službu Games for Windows Live, jejíž start měl na PC podpořit. Shadowrun byl po Final Fantasy XI druhý titul, který umožňoval hráčům na PC a Xboxu 360 hrát multiplayer dohromady. Cross-platformní funkcionalita byla po stížnostech hráčů s gamepady posléze zrušena.
Se svými 12 000 prodanými kopiemi na PC a 162 000 kopiemi na Xboxu 360 do konce července 2007 se Shadowrun stal komerčním debaklem. Prodejům tehdy neprospěla především limitace hry pouze pro Windows Vista a do července 2008 placený multiplayer na službě Games for Windows Live. Na atraktivitě hře rovněž nepřidalo rozhodnutí Microsoftu neposkytnout Fase zdroje a čas na tvorbu kampaně pro jednoho hráče.
Se svými 12 000 prodanými kopiemi na PC a 162 000 kopiemi na Xboxu 360 do konce července 2007 se Shadowrun stal komerčním debaklem. Prodejům tehdy neprospěla především limitace hry pouze pro Windows Vista a do července 2008 placený multiplayer na službě Games for Windows Live. Na atraktivitě hře rovněž nepřidalo rozhodnutí Microsoftu neposkytnout Fase zdroje a čas na tvorbu kampaně pro jednoho hráče.