V 2D logické hře pro jednoho hráče Samsara se ujmete dítěte jménem Zee, které v parku sledovalo veverku a následně bylo portálem vtažené do přízračné říše Samsary, obývané též jeho stínovou verzí. Cílem hry bude provést lapenou Zee skrz sérii krátkých levelů propojených portály zpátky do normálního světa, což se neobejde bez vzájemné spolupráce dítěte a jeho stínového protějšku. Na hráče tak čeká 77 úrovní rozložených do šestice odlišných prostředí.
Hráč neovládá přímo Zee, ale k dispozici má sadu objektů, jež umísťuje do terénu a vytváří tak pro dítě cestu vedoucí k cílovému portálu. Obrazovka je ale v půli horizontálně rozdělená na dvě reality, kdy dolní stínová půlka je obrácená vzhůru nohama, reflektuje horní a tak i kladení objektů v jedné ovlivňuje i tu druhou. Krom Zee, pohybující se v horní části obrazovky bude třeba dostat do svého portálu i její stínový protějšek na převrácené straně a proto v každém z levelů je nutné za pomocí gravitace, využívání prostředí a různých vlastností pokládaných objektů přijít na způsob, jak toho docílit.
Hráč neovládá přímo Zee, ale k dispozici má sadu objektů, jež umísťuje do terénu a vytváří tak pro dítě cestu vedoucí k cílovému portálu. Obrazovka je ale v půli horizontálně rozdělená na dvě reality, kdy dolní stínová půlka je obrácená vzhůru nohama, reflektuje horní a tak i kladení objektů v jedné ovlivňuje i tu druhou. Krom Zee, pohybující se v horní části obrazovky bude třeba dostat do svého portálu i její stínový protějšek na převrácené straně a proto v každém z levelů je nutné za pomocí gravitace, využívání prostředí a různých vlastností pokládaných objektů přijít na způsob, jak toho docílit.
V 2D logické hře pro jednoho hráče Samsara se ujmete dítěte jménem Zee, které v parku sledovalo veverku a následně bylo portálem vtažené do přízračné říše Samsary, obývané též jeho stínovou verzí. Cílem hry bude provést lapenou Zee skrz sérii krátkých levelů propojených portály zpátky do normálního světa, což se neobejde bez vzájemné spolupráce dítěte a jeho stínového protějšku. Na hráče tak čeká 77 úrovní rozložených do šestice odlišných prostředí.
Hráč neovládá přímo Zee, ale k dispozici má sadu objektů, jež umísťuje do terénu a vytváří tak pro dítě cestu vedoucí k cílovému portálu. Obrazovka je ale v půli horizontálně rozdělená na dvě reality, kdy dolní stínová půlka je obrácená vzhůru nohama, reflektuje horní a tak i kladení objektů v jedné ovlivňuje i tu druhou. Krom Zee, pohybující se v horní části obrazovky bude třeba dostat do svého portálu i její stínový protějšek na převrácené straně a proto v každém z levelů je nutné za pomocí gravitace, využívání prostředí a různých vlastností pokládaných objektů přijít na způsob, jak toho docílit.
Hráč neovládá přímo Zee, ale k dispozici má sadu objektů, jež umísťuje do terénu a vytváří tak pro dítě cestu vedoucí k cílovému portálu. Obrazovka je ale v půli horizontálně rozdělená na dvě reality, kdy dolní stínová půlka je obrácená vzhůru nohama, reflektuje horní a tak i kladení objektů v jedné ovlivňuje i tu druhou. Krom Zee, pohybující se v horní části obrazovky bude třeba dostat do svého portálu i její stínový protějšek na převrácené straně a proto v každém z levelů je nutné za pomocí gravitace, využívání prostředí a různých vlastností pokládaných objektů přijít na způsob, jak toho docílit.
V 2D logické hře pro jednoho hráče Samsara se ujmete dítěte jménem Zee, které v parku sledovalo veverku a následně bylo portálem vtažené do přízračné říše Samsary, obývané též jeho stínovou verzí. Cílem hry bude provést lapenou Zee skrz sérii krátkých levelů propojených portály zpátky do normálního světa, což se neobejde bez vzájemné spolupráce dítěte a jeho stínového protějšku. Na hráče tak čeká 77 úrovní rozložených do šestice odlišných prostředí.
Hráč neovládá přímo Zee, ale k dispozici má sadu objektů, jež umísťuje do terénu a vytváří tak pro dítě cestu vedoucí k cílovému portálu. Obrazovka je ale v půli horizontálně rozdělená na dvě reality, kdy dolní stínová půlka je obrácená vzhůru nohama, reflektuje horní a tak i kladení objektů v jedné ovlivňuje i tu druhou. Krom Zee, pohybující se v horní části obrazovky bude třeba dostat do svého portálu i její stínový protějšek na převrácené straně a proto v každém z levelů je nutné za pomocí gravitace, využívání prostředí a různých vlastností pokládaných objektů přijít na způsob, jak toho docílit.
Hráč neovládá přímo Zee, ale k dispozici má sadu objektů, jež umísťuje do terénu a vytváří tak pro dítě cestu vedoucí k cílovému portálu. Obrazovka je ale v půli horizontálně rozdělená na dvě reality, kdy dolní stínová půlka je obrácená vzhůru nohama, reflektuje horní a tak i kladení objektů v jedné ovlivňuje i tu druhou. Krom Zee, pohybující se v horní části obrazovky bude třeba dostat do svého portálu i její stínový protějšek na převrácené straně a proto v každém z levelů je nutné za pomocí gravitace, využívání prostředí a různých vlastností pokládaných objektů přijít na způsob, jak toho docílit.