V této hře má hráč v roli robota KLP-2 za úkol zničit ostatní roboty v citadele Quazatron a v přilehlých oblastech. Hra se skládá z několika úrovní, mezi kterými se hráč pohybuje pomocí výtahů. Každá úroveň vypadá jinak a obsahuje četné rampy a samozřejmě i další roboty. Ti mohou být zničeni několika způsoby. Hráč je může zničit střelbou ze zbraně, může je vytlačit z plochy dané úrovně, což má za následek jejich pád a smrt, a posledním způsobem, jak se s nimi vypořádat, je deaktivovat je pomocí zaháknutí a vypnutí, které je provedeno přes minihru.
V minihře, která se odehrává na zvláštní obrazovce, se hráč zaměřuje na 12 sektorů nepřátelského robota, kdy se snaží přebarvit modré obdélníky znázorňující tyto části na své, tedy na žluté. V tom se mu nepřítel snaží zabránit. Po uplynutí času hra vyhodnotí případný hráčův zisk a v případě, že "obsadil" nějakou část, tak si ji může vzít. Hráč pak získá nějaký bonus, například k rychlosti či obraně.
Roboti, které hráč potkává, jsou různě označeni, a to písmenem a číslem. Písmeno říká, jakou roli robot má (U = utility, R = repair, B =battle) a čísla zastupují hodnotící systém. Nižší čísla znamenají, že robot je sestaven z lepších částí. Kupříkladu 1 je vyhrazena pro kyborga, zatímco 9 je ve hře označení pro zařízení.
To, jak je hráčův robot poškozený, lze vyčíst z robotova výrazu, včetně mrkání očí. Hráč se pak musí nechat opravit u robotů, jinak v případě smrti ztratí celou hru. Po vyčištění Quazatronu se hráč přesouvá do lokací Beebatron (reference na počítače BBC Model B, označované někdy jako Beeb), Commodo a Amstrados.
V minihře, která se odehrává na zvláštní obrazovce, se hráč zaměřuje na 12 sektorů nepřátelského robota, kdy se snaží přebarvit modré obdélníky znázorňující tyto části na své, tedy na žluté. V tom se mu nepřítel snaží zabránit. Po uplynutí času hra vyhodnotí případný hráčův zisk a v případě, že "obsadil" nějakou část, tak si ji může vzít. Hráč pak získá nějaký bonus, například k rychlosti či obraně.
Roboti, které hráč potkává, jsou různě označeni, a to písmenem a číslem. Písmeno říká, jakou roli robot má (U = utility, R = repair, B =battle) a čísla zastupují hodnotící systém. Nižší čísla znamenají, že robot je sestaven z lepších částí. Kupříkladu 1 je vyhrazena pro kyborga, zatímco 9 je ve hře označení pro zařízení.
To, jak je hráčův robot poškozený, lze vyčíst z robotova výrazu, včetně mrkání očí. Hráč se pak musí nechat opravit u robotů, jinak v případě smrti ztratí celou hru. Po vyčištění Quazatronu se hráč přesouvá do lokací Beebatron (reference na počítače BBC Model B, označované někdy jako Beeb), Commodo a Amstrados.