V alternativní realitě staré Skandinávie proti sobě bojuje vymírající druh jeskynních stvoření a bandy vikingských dobyvatelů, přičemž hráči mělo připadnout ovládání zástupce prvně zmíněných. Začínali byste jako bezbranné mládě, nucené utíkat a skrývat se, než by evoluce vzala za své a učinila z vás predátora, bez problému likvidujícího zástupy bojovníků i obávané severské hrdiny v brnění, vyžadujících taktiku a rozpoznání slabin.
Hratelnost se točila okolo plížení, vyhýbání se hlídkám a fatalit ze stínů, zajišťujících mladému tvorovi přežití; jeho dospělá verze už nabízela souboje s hned několika protivníky najednou. Zpestření spočívalo v používání zvířecích smyslů, schopnosti plachtit nebo vystřelovat z rukou jehlice k vyřazení nepřátel na dálku. Do toho vyvíjení a sbírání abilit od umírajících sobě podobných.
Hra pod názvem Archenemy, později změněným a zveřejněným jako Project Wight, měla ve finále vyjít s titulem Darkborn pod hlavičkou divize vydavatele Take-Two, oznámené roku 2017 společně se hrou, Private Division. Vývoj byl po třech letech zmrazen z blíže nespecifikovaných důvodů.
Hratelnost se točila okolo plížení, vyhýbání se hlídkám a fatalit ze stínů, zajišťujících mladému tvorovi přežití; jeho dospělá verze už nabízela souboje s hned několika protivníky najednou. Zpestření spočívalo v používání zvířecích smyslů, schopnosti plachtit nebo vystřelovat z rukou jehlice k vyřazení nepřátel na dálku. Do toho vyvíjení a sbírání abilit od umírajících sobě podobných.
Hra pod názvem Archenemy, později změněným a zveřejněným jako Project Wight, měla ve finále vyjít s titulem Darkborn pod hlavičkou divize vydavatele Take-Two, oznámené roku 2017 společně se hrou, Private Division. Vývoj byl po třech letech zmrazen z blíže nespecifikovaných důvodů.