Na sklonku 70. a v průběhu 80. let minulého století, vznikly, z dnešního pohledu, ty nejlepší filmy o horké fázi války ve Vietnamu (1963-1969). V roce 1979 vznikla Coppolova Apokalypsa a později i Kubrickova Olověná vesta (1987). Název hry odkazuje na stejnojmenný film od Olivera Stonea, natočený ve témže roce.
I ve hře se děj zaměřuje na pětici vojáků, obklopených hlubokou džunglí, plnou partyzánů Vietcongu a zcela příběh filmu kopíruje. Hratelnost každé, ze tří částí hry, se liší od ostatních. Na začátku se Platoon hraje jako klasická skrolovací akce zachycující četu z ptačí perspektivy. Mezi jednotlivými vojáky lze přepínat, je třeba se vyhýbat pastem, přeskakovat a podlézat překážky a počítat s tím, že žádný z vojáků neustojí více jak tři zásahy. Cílem je vesnice, kde začínají chodby Vietcongu. V tomto labyrintu partyzánských skrýší se hra mění v čistokrevnou FPS. Prolézáte stísněnými chodbami, ve kterých se orientujete jen pomocí světlic a kompasu. Poslední, noční část začíná v bunkru. Máte k dispozici omezený počet světlic na odhalení blížících se nepřátel. Následuje z filmu známá scéna, kde musíte prchnout před náhlým bombardováním na bezpečné místo. Úlohu závěrečného bose zde plní bezcharakterní seržant Barnes.
I ve hře se děj zaměřuje na pětici vojáků, obklopených hlubokou džunglí, plnou partyzánů Vietcongu a zcela příběh filmu kopíruje. Hratelnost každé, ze tří částí hry, se liší od ostatních. Na začátku se Platoon hraje jako klasická skrolovací akce zachycující četu z ptačí perspektivy. Mezi jednotlivými vojáky lze přepínat, je třeba se vyhýbat pastem, přeskakovat a podlézat překážky a počítat s tím, že žádný z vojáků neustojí více jak tři zásahy. Cílem je vesnice, kde začínají chodby Vietcongu. V tomto labyrintu partyzánských skrýší se hra mění v čistokrevnou FPS. Prolézáte stísněnými chodbami, ve kterých se orientujete jen pomocí světlic a kompasu. Poslední, noční část začíná v bunkru. Máte k dispozici omezený počet světlic na odhalení blížících se nepřátel. Následuje z filmu známá scéna, kde musíte prchnout před náhlým bombardováním na bezpečné místo. Úlohu závěrečného bose zde plní bezcharakterní seržant Barnes.
Na sklonku 70. a v průběhu 80. let minulého století, vznikly, z dnešního pohledu, ty nejlepší filmy o horké fázi války ve Vietnamu (1963-1969). V roce 1979 vznikla Coppolova Apokalypsa a později i Kubrickova Olověná vesta (1987). Název hry odkazuje na stejnojmenný film od Olivera Stonea, natočený ve témže roce.
I ve hře se děj zaměřuje na pětici vojáků, obklopených hlubokou džunglí, plnou partyzánů Vietcongu a zcela příběh filmu kopíruje. Hratelnost každé, ze tří částí hry, se liší od ostatních. Na začátku se Platoon hraje jako klasická skrolovací akce zachycující četu z ptačí perspektivy. Mezi jednotlivými vojáky lze přepínat, je třeba se vyhýbat pastem, přeskakovat a podlézat překážky a počítat s tím, že žádný z vojáků neustojí více jak tři zásahy. Cílem je vesnice, kde začínají chodby Vietcongu. V tomto labyrintu partyzánských skrýší se hra mění v čistokrevnou FPS. Prolézáte stísněnými chodbami, ve kterých se orientujete jen pomocí světlic a kompasu. Poslední, noční část začíná v bunkru. Máte k dispozici omezený počet světlic na odhalení blížících se nepřátel. Následuje z filmu známá scéna, kde musíte prchnout před náhlým bombardováním na bezpečné místo. Úlohu závěrečného bose zde plní bezcharakterní seržant Barnes.
I ve hře se děj zaměřuje na pětici vojáků, obklopených hlubokou džunglí, plnou partyzánů Vietcongu a zcela příběh filmu kopíruje. Hratelnost každé, ze tří částí hry, se liší od ostatních. Na začátku se Platoon hraje jako klasická skrolovací akce zachycující četu z ptačí perspektivy. Mezi jednotlivými vojáky lze přepínat, je třeba se vyhýbat pastem, přeskakovat a podlézat překážky a počítat s tím, že žádný z vojáků neustojí více jak tři zásahy. Cílem je vesnice, kde začínají chodby Vietcongu. V tomto labyrintu partyzánských skrýší se hra mění v čistokrevnou FPS. Prolézáte stísněnými chodbami, ve kterých se orientujete jen pomocí světlic a kompasu. Poslední, noční část začíná v bunkru. Máte k dispozici omezený počet světlic na odhalení blížících se nepřátel. Následuje z filmu známá scéna, kde musíte prchnout před náhlým bombardováním na bezpečné místo. Úlohu závěrečného bose zde plní bezcharakterní seržant Barnes.
Na sklonku 70. a v průběhu 80. let minulého století, vznikly, z dnešního pohledu, ty nejlepší filmy o horké fázi války ve Vietnamu (1963-1969). V roce 1979 vznikla Coppolova Apokalypsa a později i Kubrickova Olověná vesta (1987). Název hry odkazuje na stejnojmenný film od Olivera Stonea, natočený v témže roce.
I ve hře se děj zaměřuje na pětici vojáků, obklopených hlubokou džunglí, plnou partyzánů Vietcongu a zcela příběh filmu kopíruje. Hratelnost každé, ze tří částí hry, se liší od ostatních. Na začátku se Platoon hraje jako klasická skrolovací akce zachycující četu z ptačí perspektivy. Mezi jednotlivými vojáky lze přepínat, je třeba se vyhýbat pastem, přeskakovat a podlézat překážky a počítat s tím, že žádný z vojáků neustojí více jak tři zásahy. Cílem je vesnice, kde začínají chodby Vietcongu. V tomto labyrintu partyzánských skrýší se hra mění v čistokrevnou FPS. Prolézáte stísněnými chodbami, ve kterých se orientujete jen pomocí světlic a kompasu. Poslední, noční část začíná v bunkru. Máte k dispozici omezený počet světlic na odhalení blížících se nepřátel. Následuje z filmu známá scéna, kde musíte prchnout před náhlým bombardováním na bezpečné místo. Úlohu závěrečného bosse zde plní bezcharakterní seržant Barnes.
I ve hře se děj zaměřuje na pětici vojáků, obklopených hlubokou džunglí, plnou partyzánů Vietcongu a zcela příběh filmu kopíruje. Hratelnost každé, ze tří částí hry, se liší od ostatních. Na začátku se Platoon hraje jako klasická skrolovací akce zachycující četu z ptačí perspektivy. Mezi jednotlivými vojáky lze přepínat, je třeba se vyhýbat pastem, přeskakovat a podlézat překážky a počítat s tím, že žádný z vojáků neustojí více jak tři zásahy. Cílem je vesnice, kde začínají chodby Vietcongu. V tomto labyrintu partyzánských skrýší se hra mění v čistokrevnou FPS. Prolézáte stísněnými chodbami, ve kterých se orientujete jen pomocí světlic a kompasu. Poslední, noční část začíná v bunkru. Máte k dispozici omezený počet světlic na odhalení blížících se nepřátel. Následuje z filmu známá scéna, kde musíte prchnout před náhlým bombardováním na bezpečné místo. Úlohu závěrečného bosse zde plní bezcharakterní seržant Barnes.
Na sklonku 70. a v průběhu 80. let minulého století, vznikly, z dnešního pohledu, ty nejlepší filmy o horké fázi války ve Vietnamu (1963-1969). V roce 1979 vznikla Coppolova Apokalypsa a později i Kubrickova Olověná vesta (1987). Název hry odkazuje na stejnojmenný film od Olivera Stonea, natočený v témže roce.
I ve hře se děj zaměřuje na pětici vojáků, obklopených hlubokou džunglí, plnou partyzánů Vietcongu a zcela příběh filmu kopíruje. Hratelnost každé, ze tří částí hry, se liší od ostatních. Na začátku se Platoon hraje jako klasická skrolovací akce zachycující četu z ptačí perspektivy. Mezi jednotlivými vojáky lze přepínat, je třeba se vyhýbat pastem, přeskakovat a podlézat překážky a počítat s tím, že žádný z vojáků neustojí více jak tři zásahy. Cílem je vesnice, kde začínají chodby Vietcongu. V tomto labyrintu partyzánských skrýší se hra mění v čistokrevnou FPS. Prolézáte stísněnými chodbami, ve kterých se orientujete jen pomocí světlic a kompasu. Poslední, noční část začíná v bunkru. Máte k dispozici omezený počet světlic na odhalení blížících se nepřátel. Následuje z filmu známá scéna, kde musíte prchnout před náhlým bombardováním na bezpečné místo. Úlohu závěrečného bosse zde plní bezcharakterní seržant Barnes.
I ve hře se děj zaměřuje na pětici vojáků, obklopených hlubokou džunglí, plnou partyzánů Vietcongu a zcela příběh filmu kopíruje. Hratelnost každé, ze tří částí hry, se liší od ostatních. Na začátku se Platoon hraje jako klasická skrolovací akce zachycující četu z ptačí perspektivy. Mezi jednotlivými vojáky lze přepínat, je třeba se vyhýbat pastem, přeskakovat a podlézat překážky a počítat s tím, že žádný z vojáků neustojí více jak tři zásahy. Cílem je vesnice, kde začínají chodby Vietcongu. V tomto labyrintu partyzánských skrýší se hra mění v čistokrevnou FPS. Prolézáte stísněnými chodbami, ve kterých se orientujete jen pomocí světlic a kompasu. Poslední, noční část začíná v bunkru. Máte k dispozici omezený počet světlic na odhalení blížících se nepřátel. Následuje z filmu známá scéna, kde musíte prchnout před náhlým bombardováním na bezpečné místo. Úlohu závěrečného bosse zde plní bezcharakterní seržant Barnes.
Na sklonku 70. a v průběhu 80. let minulého století, vznikly, z dnešního pohledu, ty nejlepší filmy o horké fázi války ve Vietnamu (1963-1969). V roce 1979 vznikla Coppolova Apokalypsa a později i Kubrickova Olověná vesta (1987). Název hry odkazuje na stejnojmenný film od Olivera Stonea, natočený v témže roce.
I ve hře se děj zaměřuje na pětici vojáků, obklopených hlubokou džunglí, plnou partyzánů Vietcongu a zcela příběh filmu kopíruje. Hratelnost každé, ze tří částí hry, se liší od ostatních. Na začátku se Platoon hraje jako klasická skrolovací akce zachycující četu z ptačí perspektivy. Mezi jednotlivými vojáky lze přepínat, je třeba se vyhýbat pastem, přeskakovat a podlézat překážky a počítat s tím, že žádný z vojáků neustojí více jak tři zásahy. Cílem je vesnice, kde začínají chodby Vietcongu. V tomto labyrintu partyzánských skrýší se hra mění v čistokrevnou FPS. Prolézáte stísněnými chodbami, ve kterých se orientujete jen pomocí světlic a kompasu. Poslední, noční část začíná v bunkru. Máte k dispozici omezený počet světlic na odhalení blížících se nepřátel. Následuje z filmu známá scéna, kde musíte prchnout před náhlým bombardováním na bezpečné místo. Úlohu závěrečného bosse zde plní bezcharakterní seržant Barnes.
I ve hře se děj zaměřuje na pětici vojáků, obklopených hlubokou džunglí, plnou partyzánů Vietcongu a zcela příběh filmu kopíruje. Hratelnost každé, ze tří částí hry, se liší od ostatních. Na začátku se Platoon hraje jako klasická skrolovací akce zachycující četu z ptačí perspektivy. Mezi jednotlivými vojáky lze přepínat, je třeba se vyhýbat pastem, přeskakovat a podlézat překážky a počítat s tím, že žádný z vojáků neustojí více jak tři zásahy. Cílem je vesnice, kde začínají chodby Vietcongu. V tomto labyrintu partyzánských skrýší se hra mění v čistokrevnou FPS. Prolézáte stísněnými chodbami, ve kterých se orientujete jen pomocí světlic a kompasu. Poslední, noční část začíná v bunkru. Máte k dispozici omezený počet světlic na odhalení blížících se nepřátel. Následuje z filmu známá scéna, kde musíte prchnout před náhlým bombardováním na bezpečné místo. Úlohu závěrečného bosse zde plní bezcharakterní seržant Barnes.