Plain Sight je arkádová multiplayerová hra od nezávislých vývojářů se sebevražednými robotickými ninji v hlavní roli.
Veškeré dění se odehrává na malých planetoidech ve volném vesmíru, po kterých lze libovolně běhat a skákat do nemalých vzdáleností. Samotná akrobacie je vlastně hlavní devizou hry spolu se souboji. V tomto silně stylizovaném a barevném světě za sebou postavy zanechávají světelnou stopu, aby je mohli ostatní hráči snadno najít.
V soubojích se využívá striktně přímých útoků katanou. Při zabití nepřítele dostane útočící robot veškerou jeho energii a stane se silnějším, větším a bude více zářit - nepřehlédnutelný indikátor pro soupeře, že tento konkrétní robot stojí za pokoření. Takto získanou energii lze zkonvertovat do bodů spácháním sebevraždy, pokud ale hráč zemře v souboji, veškerá energie končí u soupeře. Zkonvertované body lze v každém zápase využít k vylepšení schopností vlastního robota.
Z herních módů jsou k dispozici, kromě klasického Deathmatche, Team Deathmatche a Capture the Flag, také módy Lighten Up a "Ninja! Ninja! Botzilla!". V prvně jmenovaném je cílem nasbírat co nejvíce energie a provést v daném kole největší explozi vlastní sebe-destrukcí, v posledním módu se hráči střídají v ovládání jednoho velkého robota, na kterého všichni ostatní útočí.
Veškeré dění se odehrává na malých planetoidech ve volném vesmíru, po kterých lze libovolně běhat a skákat do nemalých vzdáleností. Samotná akrobacie je vlastně hlavní devizou hry spolu se souboji. V tomto silně stylizovaném a barevném světě za sebou postavy zanechávají světelnou stopu, aby je mohli ostatní hráči snadno najít.
V soubojích se využívá striktně přímých útoků katanou. Při zabití nepřítele dostane útočící robot veškerou jeho energii a stane se silnějším, větším a bude více zářit - nepřehlédnutelný indikátor pro soupeře, že tento konkrétní robot stojí za pokoření. Takto získanou energii lze zkonvertovat do bodů spácháním sebevraždy, pokud ale hráč zemře v souboji, veškerá energie končí u soupeře. Zkonvertované body lze v každém zápase využít k vylepšení schopností vlastního robota.
Z herních módů jsou k dispozici, kromě klasického Deathmatche, Team Deathmatche a Capture the Flag, také módy Lighten Up a "Ninja! Ninja! Botzilla!". V prvně jmenovaném je cílem nasbírat co nejvíce energie a provést v daném kole největší explozi vlastní sebe-destrukcí, v posledním módu se hráči střídají v ovládání jednoho velkého robota, na kterého všichni ostatní útočí.
Plain Sight je arkádová multiplayerová hra od nezávislých vývojářů se sebevražednými robotickými ninji v hlavní roli.
Veškeré dění se odehrává na malých planetoidech ve volném vesmíru, po kterých lze libovolně běhat a skákat do nemalých vzdáleností. Samotná akrobacie je vlastně hlavní devizou hry spolu se souboji. V tomto silně stylizovaném a barevném světě za sebou postavy zanechávají světelnou stopu, aby je mohli ostatní hráči snadno najít.
V soubojích se využívá striktně přímých útoků katanou. Při zabití nepřítele dostane útočící robot veškerou jeho energii a stane se silnějším, větším a bude více zářit - nepřehlédnutelný indikátor pro soupeře, že tento konkrétní robot stojí za pokoření. Takto získanou energii lze zkonvertovat do bodů spácháním sebevraždy, pokud ale hráč zemře v souboji, veškerá energie končí u soupeře. Zkonvertované body lze v každém zápase využít k vylepšení schopností vlastního robota.
Z herních módů jsou k dispozici, kromě klasického Deathmatche, Team Deathmatche a Capture the Flag, také módy Lighten Up a "Ninja! Ninja! Botzilla!". V prvně jmenovaném je cílem nasbírat co nejvíce energie a provést v daném kole největší explozi vlastní sebe-destrukcí, v posledním módu se hráči střídají v ovládání jednoho velkého robota, na kterého všichni ostatní útočí.
Veškeré dění se odehrává na malých planetoidech ve volném vesmíru, po kterých lze libovolně běhat a skákat do nemalých vzdáleností. Samotná akrobacie je vlastně hlavní devizou hry spolu se souboji. V tomto silně stylizovaném a barevném světě za sebou postavy zanechávají světelnou stopu, aby je mohli ostatní hráči snadno najít.
V soubojích se využívá striktně přímých útoků katanou. Při zabití nepřítele dostane útočící robot veškerou jeho energii a stane se silnějším, větším a bude více zářit - nepřehlédnutelný indikátor pro soupeře, že tento konkrétní robot stojí za pokoření. Takto získanou energii lze zkonvertovat do bodů spácháním sebevraždy, pokud ale hráč zemře v souboji, veškerá energie končí u soupeře. Zkonvertované body lze v každém zápase využít k vylepšení schopností vlastního robota.
Z herních módů jsou k dispozici, kromě klasického Deathmatche, Team Deathmatche a Capture the Flag, také módy Lighten Up a "Ninja! Ninja! Botzilla!". V prvně jmenovaném je cílem nasbírat co nejvíce energie a provést v daném kole největší explozi vlastní sebe-destrukcí, v posledním módu se hráči střídají v ovládání jednoho velkého robota, na kterého všichni ostatní útočí.
Plain Sight je arkádová multiplayerová hra od nezávislých vývojářů se sebevražednými robotickými ninji v hlavní roli.
Veškeré dění se odehrává na malých planetoidech ve volném vesmíru, po kterých lze libovolně běhat a skákat do nemalých vzdáleností. Samotná akrobacie je vlastně hlavní devizou hry spolu se souboji. V tomto silně stylizovaném a barevném světě za sebou postavy zanechávají světelnou stopu, aby je mohli ostatní hráči snadno najít.
V soubojích se využívá striktně přímých útoků katanou. Při zabití nepřítele dostane útočící robot veškerou jeho energii a stane se silnějším, větším a bude více zářit - nepřehlédnutelný indikátor pro soupeře, že tento konkrétní robot stojí za pokoření. Takto získanou energii lze zkonvertovat do bodů spácháním sebevraždy, pokud ale hráč zemře v souboji, veškerá energie končí u soupeře. Zkonvertované body lze v každém zápase využít k vylepšení schopností vlastního robota.
Z herních módů jsou k dispozici, kromě klasického Deathmatche, Team Deathmatche a Capture the Flag, také módy Lighten Up a "Ninja! Ninja! Botzilla!". V prvně jmenovaném je cílem nasbírat co nejvíce energie a provést v daném kole největší explozi vlastní sebe-destrukcí, v posledním módu se hráči střídají v ovládání jednoho velkého robota, na kterého všichni ostatní útočí.
Veškeré dění se odehrává na malých planetoidech ve volném vesmíru, po kterých lze libovolně běhat a skákat do nemalých vzdáleností. Samotná akrobacie je vlastně hlavní devizou hry spolu se souboji. V tomto silně stylizovaném a barevném světě za sebou postavy zanechávají světelnou stopu, aby je mohli ostatní hráči snadno najít.
V soubojích se využívá striktně přímých útoků katanou. Při zabití nepřítele dostane útočící robot veškerou jeho energii a stane se silnějším, větším a bude více zářit - nepřehlédnutelný indikátor pro soupeře, že tento konkrétní robot stojí za pokoření. Takto získanou energii lze zkonvertovat do bodů spácháním sebevraždy, pokud ale hráč zemře v souboji, veškerá energie končí u soupeře. Zkonvertované body lze v každém zápase využít k vylepšení schopností vlastního robota.
Z herních módů jsou k dispozici, kromě klasického Deathmatche, Team Deathmatche a Capture the Flag, také módy Lighten Up a "Ninja! Ninja! Botzilla!". V prvně jmenovaném je cílem nasbírat co nejvíce energie a provést v daném kole největší explozi vlastní sebe-destrukcí, v posledním módu se hráči střídají v ovládání jednoho velkého robota, na kterého všichni ostatní útočí.
Plain Sight je arkádová multiplayerová hra od nezávislých vývojářů se sebevražednými robotickými ninji v hlavní roli.
Veškeré dění se odehrává na malých planetoidech ve volném vesmíru, po kterých lze libovolně běhat a skákat do nemalých vzdáleností. Samotná akrobacie je vlastně hlavní devizou hry spolu se souboji. V tomto silně stylizovaném a barevném světě za sebou postavy zanechávají světelnou stopu, aby je mohli ostatní hráči snadno najít.
V soubojích se využívá striktně přímých útoků katanou. Při zabití nepřítele dostane útočící robot veškerou jeho energii a stane se silnějším, větším a bude více zářit - nepřehlédnutelný indikátor pro soupeře, že tento konkrétní robot stojí za pokoření. Takto získanou energii lze zkonvertovat do bodů spácháním sebevraždy, pokud ale hráč zemře v souboji, veškerá energie končí u soupeře. Zkonvertované body lze v každém zápase využít k vylepšení schopností vlastního robota.
Z herních módů jsou k dispozici, kromě klasického Deathmatche, Team Deathmatche a Capture the Flag, také módy Lighten Up a "Ninja! Ninja! Botzilla!". V prvně jmenovaném je cílem nasbírat co nejvíce energie a provést v daném kole největší explozi vlastní sebe-destrukcí, v posledním módu se hráči střídají v ovládání jednoho velkého robota, na kterého všichni ostatní útočí.
Veškeré dění se odehrává na malých planetoidech ve volném vesmíru, po kterých lze libovolně běhat a skákat do nemalých vzdáleností. Samotná akrobacie je vlastně hlavní devizou hry spolu se souboji. V tomto silně stylizovaném a barevném světě za sebou postavy zanechávají světelnou stopu, aby je mohli ostatní hráči snadno najít.
V soubojích se využívá striktně přímých útoků katanou. Při zabití nepřítele dostane útočící robot veškerou jeho energii a stane se silnějším, větším a bude více zářit - nepřehlédnutelný indikátor pro soupeře, že tento konkrétní robot stojí za pokoření. Takto získanou energii lze zkonvertovat do bodů spácháním sebevraždy, pokud ale hráč zemře v souboji, veškerá energie končí u soupeře. Zkonvertované body lze v každém zápase využít k vylepšení schopností vlastního robota.
Z herních módů jsou k dispozici, kromě klasického Deathmatche, Team Deathmatche a Capture the Flag, také módy Lighten Up a "Ninja! Ninja! Botzilla!". V prvně jmenovaném je cílem nasbírat co nejvíce energie a provést v daném kole největší explozi vlastní sebe-destrukcí, v posledním módu se hráči střídají v ovládání jednoho velkého robota, na kterého všichni ostatní útočí.