Pitfall II: Lost Caverns je pokračování slavné plošinovky Pitfall!, kterou pro Activision vytvořil David Crane. Jedná se o jednu z posledních velkých her pro platformu Atari 2600, o kterou po videoherním krachu v roce 1983 pomalu ztráceli zákazníci zájem.
Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.
Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.
Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Pitfall II: Lost Caverns je pokračování slavné plošinovky Pitfall!, kterou pro Activision vytvořil David Crane. Jedná se o jednu z posledních velkých her pro platformu Atari 2600, o kterou po videoherním krachu v roce 1983 pomalu ztráceli zákazníci zájem.
Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.
Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.
Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Pitfall II: Lost Caverns je pokračování slavné plošinovky Pitfall!, kterou pro Activision vytvořil David Crane. Jedná se o jednu z posledních velkých her pro platformu Atari 2600, o kterou po videoherním krachu v roce 1983 pomalu ztráceli zákazníci zájem.
Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.
Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.
Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Pitfall II: Lost Caverns je pokračování slavné plošinovky Pitfall!, kterou pro Activision vytvořil David Crane. Jedná se o jednu z posledních velkých her pro platformu Atari 2600, o kterou po videoherním krachu v roce 1983 pomalu ztráceli zákazníci zájem.
Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.
Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.
Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Pitfall II: Lost Caverns je pokračování slavné plošinovky Pitfall!, kterou pro Activision vytvořil David Crane. Jedná se o jednu z posledních velkých her pro platformu Atari 2600, o kterou po videoherním krachu v roce 1983 pomalu ztráceli zákazníci zájem.
Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.
Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.
Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.