Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Pitfall II: Lost Caverns Pitfall II: Lost Caverns Pitfall II: Lost Caverns Pitfall II: Lost Caverns Pitfall II: Lost Caverns
Activision •  Microsmiths (Apple II) •  Krome Studios (X360, PC) •  Software Conversions (Spectrum)
Activision •  Microsmiths (Apple II) •  Krome Studios (X360) •  Barking Lizards Technologies (PC, PS2) •  Software Conversions (Spectrum) •  Backbone Vancouver (PSP) •  Aspyr Media (GBA)
Activision •  Microsmiths (Apple II) •  Krome Studios (X360) •  Barking Lizards Technologies (PC, PS2) •  Software Conversions (Spectrum) •  Backbone Vancouver (PSP) •  Aspyr Media (GBA) •  Contraband Entertainment (PS2)
Activision •  Microsmiths (Apple II) •  Krome Studios (X360) •  Barking Lizards Technologies (PC, PS2) •  Software Conversions (Spectrum) •  Backbone Vancouver (PSP) •  Aspyr Media (GBA) •  Contraband Entertainment (PS2)
Activision •  Microsmiths (Apple II) •  Krome Studios (X360) •  Barking Lizards Technologies (PC, PS2) •  Software Conversions (Spectrum) •  Backbone Vancouver (PSP) •  Aspyr Media (GBA) •  Contraband Entertainment (PS2) •  Code Mystics (iOS, Android)
At2600At8bitSpectrumC64Apple II
1984
Arcade
únor 1985
PCX360
24.11.2010
At2600At8bitSpectrumC64Apple II
1984
Arcade
únor 1985
PS2
19.11.2002
PC
říjen 2003
GBA
08.12.2003
PSP
08.11.2006
X360
24.11.2010
At2600At8bitSpectrumC64Apple II
1984
Arcade
únor 1985
PS2
19.11.2002
PC
06.10.2003
GBA
08.12.2003
PSP
08.11.2006
X360
24.11.2010
At2600
březen 1984
At5200
červen 1984
At8bitSpectrumC64Apple IIMSX
1984
Coleco
říjen 1984
Arcade
únor 1985
PS2
19.11.2002
PC
06.10.2003
GBA
08.12.2003
PSP
08.11.2006
X360
24.11.2010
At8bitSpectrumC64Apple IIMSX
1984
At2600
březen 1984
At5200
červen 1984
Coleco
říjen 1984
Arcade
únor 1985
PS2
19.11.2002
PC
06.10.2003
GBA
08.12.2003
PSP
08.11.2006
X360
24.11.2010
iOS
29.08.2012
Android
30.08.2012
Pitfall II: Lost Caverns Pitfall II: Lost Caverns Pitfall II: Lost Caverns Pitfall II: Lost Caverns Pitfall II: Lost Caverns
Žánr
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Pitfall II: Lost Caverns je pokračování slavné plošinovky Pitfall!, kterou pro Activision vytvořil David Crane. Jedná se o jednu z posledních velkých her pro platformu Atari 2600, o kterou po videoherním krachu v roce 1983 pomalu ztráceli zákazníci zájem.

Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.

Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Pitfall II: Lost Caverns je pokračování slavné plošinovky Pitfall!, kterou pro Activision vytvořil David Crane. Jedná se o jednu z posledních velkých her pro platformu Atari 2600, o kterou po videoherním krachu v roce 1983 pomalu ztráceli zákazníci zájem.

Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.

Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Pitfall II: Lost Caverns je pokračování slavné plošinovky Pitfall!, kterou pro Activision vytvořil David Crane. Jedná se o jednu z posledních velkých her pro platformu Atari 2600, o kterou po videoherním krachu v roce 1983 pomalu ztráceli zákazníci zájem.

Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.

Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Pitfall II: Lost Caverns je pokračování slavné plošinovky Pitfall!, kterou pro Activision vytvořil David Crane. Jedná se o jednu z posledních velkých her pro platformu Atari 2600, o kterou po videoherním krachu v roce 1983 pomalu ztráceli zákazníci zájem.

Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.

Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.
Pitfall II: Lost Caverns je pokračování slavné plošinovky Pitfall!, kterou pro Activision vytvořil David Crane. Jedná se o jednu z posledních velkých her pro platformu Atari 2600, o kterou po videoherním krachu v roce 1983 pomalu ztráceli zákazníci zájem.

Hra se odehrává v Andách, kde se v hlubokých jeskyních ztratí Pitfallovi přátelé. Oproti prvnímu dílu pokračování obsahuje i horizontální úrovně, kterých je 27. Pitfall tentokrát může i plavat či přenášet se nad hlubokými propastmi pomocí balónků. Čeká na něj samozřejmě i řada nebezpečných překážek, jako jsou škorpióni, netopýři či električtí úhoři. Na rozdíl od prvního dílu zde není žádný časový limit. Také je zde systém ukládání, pokud se Pitfall dotkne protivníka, tak nezemře, ale vrátí se na poslední checkpoint, který je zde znázorněný červeným křížem.

Hra končí záchranou dvou ztracených přátel a nalezením diamantového prstenu. Lze také nacházet zlaté pruty, které zvyšují skóre, maximum je pak 199 000.