S populární karetní hrou přišel její autor Rudi Hoffmann již v 70. letech, v roce 2004 se jí dostalo konverze do PC podoby pod názvem Ogalla. V roce 2006 se pak dočkala řady vylepšení a v přepracované podobě byla znovu vydána coby Sioux: Das Vermächtnis der Ogalla. Princip hry spočívá ve stavění indiánských kánoí s pomocí karet z balíčku stavební díly kánoe. Čím delší loď se vám podaří postavit, tím více bodů získáte. Body se vám přičítají i za každý kus ulovené kořisti, kterou do kánoe naložíte.
Hrát lze až ve 4 hráčích současně v hot-seat režimu, a to v klasickém módu se 112 mapami nebo v módu kampaně. Hrát je možné i přes LAN nebo internet, samotnému hráči počítač přidělí oponenty s umělou inteligencí.
Hrát lze až ve 4 hráčích současně v hot-seat režimu, a to v klasickém módu se 112 mapami nebo v módu kampaně. Hrát je možné i přes LAN nebo internet, samotnému hráči počítač přidělí oponenty s umělou inteligencí.
S populární karetní hrou přišel její autor Rudi Hoffmann již v 70. letech, v roce 2004 se jí dostalo konverze do PC podoby pod názvem Ogalla. V roce 2006 se pak dočkala řady vylepšení a v přepracované podobě byla znovu vydána coby Sioux: Das Vermächtnis der Ogallala. Princip hry spočívá ve stavění indiánských kánoí s pomocí karet z balíčku stavební díly kánoe. Čím delší loď se vám podaří postavit, tím více bodů získáte. Body se vám přičítají i za každý kus ulovené kořisti, kterou do kánoe naložíte.
Hrát lze až ve 4 hráčích současně v hot-seat režimu, a to v klasickém módu se 112 mapami nebo v módu kampaně. Hrát je možné i přes LAN nebo internet, samotnému hráči počítač přidělí oponenty s umělou inteligencí.
Hrát lze až ve 4 hráčích současně v hot-seat režimu, a to v klasickém módu se 112 mapami nebo v módu kampaně. Hrát je možné i přes LAN nebo internet, samotnému hráči počítač přidělí oponenty s umělou inteligencí.