Nora to Toki no Koubou: Kiri no Mori no Majo vznikla jako touha vydavatelství Atlus po vlastní sérii ve stylu Atelieru od vývojářů z Gust. Co se však na první pohled může zdát jako vykradený koncept, je ve skutečnosti spolupráce těchhle dvou studií. Na hře se totiž podílel game designer Shinichi Yoshiike mající na svědomí právě značnou část dílů Atelier série. Grafický styl pak zas naopak připomíná Atlus sérii Etrian Odyssey, což také není náhoda, neb je za dílem pdepsaný také Shigeo Komori.
Hra sleduje příběh alchymistky Nory, která žije v lesích a snaží se ovládnout umění alchymie a kouzel, což by mohlo v blízké vesnici vyvolat v důvěru v její schopnosti. Stejně jako v sérii Atelier, i zde hraje roli časový limit a hratelnost se točí převážně kolem průzkumu světa a sbírání ingrediencí, kterých je více než 500, vhodných pro alchymistické pokusy. Nechybí samozřejmě ani souboje v tahové formě, které však nehrají prim.
Hra sleduje příběh alchymistky Nory, která žije v lesích a snaží se ovládnout umění alchymie a kouzel, což by mohlo v blízké vesnici vyvolat v důvěru v její schopnosti. Stejně jako v sérii Atelier, i zde hraje roli časový limit a hratelnost se točí převážně kolem průzkumu světa a sbírání ingrediencí, kterých je více než 500, vhodných pro alchymistické pokusy. Nechybí samozřejmě ani souboje v tahové formě, které však nehrají prim.