Night of the Consumers je indie hororová hra vydaná v roce 2020 vývojářem s názvem Germfood. Hra se na první pohled tváří jako satirická simulace práce v maloobchodě, ale rychle se promění v intenzivní survival horor s nepředvídatelnými zákazníky, hektickým tempem a záměrně surrealistickým vizuálním stylem inspirovaným grafikou z dob prvního PlayStationu.
Hráč se ujímá role nového zaměstnance v supermarketu, jehož úkolem je co nejrychleji doplňovat zboží na police , zatímco se musí vyhýbat dotěrným zákazníkům, kteří neustále požadují pomoc. Každý zákazník má své specifické chování a požadavky – pokud hráč selže, jeho manažer jej okamžitě vyhodí. Atmosféra hry se rychle stává klaustrofobní, protože úzké uličky supermarketu se mění v labyrint plný nahánějících zákazníků, kteří se chovají stále více děsivě. Hra je inspirována reálnými frustracemi z maloobchodního sektoru a přetváří je v absurdní hororový zážitek. Jedním z nejvýraznějších prvků hry je její intenzivní herní smyčka, kdy hráč musí balancovat mezi rychlým plněním úkolů a vyhýbáním se zákazníkům, kteří jsou čím dál agresivnější.
Na hře se stále pracuje a chystá se verze pro Steam.
Hráč se ujímá role nového zaměstnance v supermarketu, jehož úkolem je co nejrychleji doplňovat zboží na police , zatímco se musí vyhýbat dotěrným zákazníkům, kteří neustále požadují pomoc. Každý zákazník má své specifické chování a požadavky – pokud hráč selže, jeho manažer jej okamžitě vyhodí. Atmosféra hry se rychle stává klaustrofobní, protože úzké uličky supermarketu se mění v labyrint plný nahánějících zákazníků, kteří se chovají stále více děsivě. Hra je inspirována reálnými frustracemi z maloobchodního sektoru a přetváří je v absurdní hororový zážitek. Jedním z nejvýraznějších prvků hry je její intenzivní herní smyčka, kdy hráč musí balancovat mezi rychlým plněním úkolů a vyhýbáním se zákazníkům, kteří jsou čím dál agresivnější.
Na hře se stále pracuje a chystá se verze pro Steam.
Night of the Consumers je indie hororová hra vydaná v roce 2020 vývojářem s názvem Germfood. Hra se na první pohled tváří jako satirická simulace práce v maloobchodě, ale rychle se promění v intenzivní survival horor s nepředvídatelnými zákazníky, hektickým tempem a záměrně surrealistickým vizuálním stylem inspirovaným grafikou z dob prvního PlayStationu.
Hráč se ujímá role nového zaměstnance v supermarketu, jehož úkolem je co nejrychleji doplňovat zboží na police , zatímco se musí vyhýbat dotěrným zákazníkům, kteří neustále požadují pomoc. Každý zákazník má své specifické chování a požadavky – pokud hráč selže, jeho manažer jej okamžitě vyhodí. Atmosféra hry se rychle stává klaustrofobní, protože úzké uličky supermarketu se mění v labyrint plný nahánějících zákazníků, kteří se chovají stále více děsivě. Hra je inspirována reálnými frustracemi z maloobchodního sektoru a přetváří je v absurdní hororový zážitek. Jedním z nejvýraznějších prvků hry je její intenzivní herní smyčka, kdy hráč musí balancovat mezi rychlým plněním úkolů a vyhýbáním se zákazníkům, kteří jsou čím dál agresivnější.
Na hře se stále pracuje a chystá se verze pro Steam.
Hráč se ujímá role nového zaměstnance v supermarketu, jehož úkolem je co nejrychleji doplňovat zboží na police , zatímco se musí vyhýbat dotěrným zákazníkům, kteří neustále požadují pomoc. Každý zákazník má své specifické chování a požadavky – pokud hráč selže, jeho manažer jej okamžitě vyhodí. Atmosféra hry se rychle stává klaustrofobní, protože úzké uličky supermarketu se mění v labyrint plný nahánějících zákazníků, kteří se chovají stále více děsivě. Hra je inspirována reálnými frustracemi z maloobchodního sektoru a přetváří je v absurdní hororový zážitek. Jedním z nejvýraznějších prvků hry je její intenzivní herní smyčka, kdy hráč musí balancovat mezi rychlým plněním úkolů a vyhýbáním se zákazníkům, kteří jsou čím dál agresivnější.
Na hře se stále pracuje a chystá se verze pro Steam.