Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
NIGHT OF THE CONSUMERS NIGHT OF THE CONSUMERS
GERMFOOD
GERMFOOD
Nehotová verze
PC
07.03.2020
Nehotová verze
PC
07.03.2020
NIGHT OF THE CONSUMERS NIGHT OF THE CONSUMERS
Žánr
adventura > 3D adventura *
akce > survival
adventura > 3D adventura *
akce > survival

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Night of the Consumers je indie hororová hra vydaná v roce 2020 vývojářem s názvem Germfood. Hra se na první pohled tváří jako satirická simulace práce v maloobchodě, ale rychle se promění v intenzivní survival horor s nepředvídatelnými zákazníky, hektickým tempem a záměrně surrealistickým vizuálním stylem inspirovaným grafikou z dob prvního PlayStationu.

Hráč se ujímá role nového zaměstnance v supermarketu, jehož úkolem je co nejrychleji doplňovat zboží na police , zatímco se musí vyhýbat dotěrným zákazníkům, kteří neustále požadují pomoc. Každý zákazník má své specifické chování a požadavky – pokud hráč selže, jeho manažer jej okamžitě vyhodí. Atmosféra hry se rychle stává klaustrofobní, protože úzké uličky supermarketu se mění v labyrint plný nahánějících zákazníků, kteří se chovají stále více děsivě. Hra je inspirována reálnými frustracemi z maloobchodního sektoru a přetváří je v absurdní hororový zážitek. Jedním z nejvýraznějších prvků hry je její intenzivní herní smyčka, kdy hráč musí balancovat mezi rychlým plněním úkolů a vyhýbáním se zákazníkům, kteří jsou čím dál agresivnější.

Na hře se stále pracuje a chystá se verze pro Steam.
Night of the Consumers je indie hororová hra vydaná v roce 2020 vývojářem s názvem Germfood. Hra se na první pohled tváří jako satirická simulace práce v maloobchodě, ale rychle se promění v intenzivní survival horor s nepředvídatelnými zákazníky, hektickým tempem a záměrně surrealistickým vizuálním stylem inspirovaným grafikou z dob prvního PlayStationu.

Hráč se ujímá role nového zaměstnance v supermarketu, jehož úkolem je co nejrychleji doplňovat zboží na police , zatímco se musí vyhýbat dotěrným zákazníkům, kteří neustále požadují pomoc. Každý zákazník má své specifické chování a požadavky – pokud hráč selže, jeho manažer jej okamžitě vyhodí. Atmosféra hry se rychle stává klaustrofobní, protože úzké uličky supermarketu se mění v labyrint plný nahánějících zákazníků, kteří se chovají stále více děsivě. Hra je inspirována reálnými frustracemi z maloobchodního sektoru a přetváří je v absurdní hororový zážitek. Jedním z nejvýraznějších prvků hry je její intenzivní herní smyčka, kdy hráč musí balancovat mezi rychlým plněním úkolů a vyhýbáním se zákazníkům, kteří jsou čím dál agresivnější.

Na hře se stále pracuje a chystá se verze pro Steam.