NAM (v Evropě pod jménem "Napalm") je FPS běhající na v době vydání hry celkem zastaralém Build enginu, odehrávající se v prostředí vietnamské války. Hráčovou postavou je americký mariňák Alan Mason, který se dostane za nepřátelskou linii a musí se tak probojovat skrz džungli plnou vojáků Vietcongu.
Kvůli snaze o realismus byla životnost postav velice malá (stačil jeden, dva zásahy na zabití) a to včetně hráčovy postavy, což vedlo k velké obtížnosti hry. Hráčovy zbraně se omezovaly na výzbroj amerických jednotek (puška M16, kulomet M60 apod.), nechyběla možnost během hry narazit na americké spolubojovníky.
Kvůli snaze o realismus byla životnost postav velice malá (stačil jeden, dva zásahy na zabití) a to včetně hráčovy postavy, což vedlo k velké obtížnosti hry. Hráčovy zbraně se omezovaly na výzbroj amerických jednotek (puška M16, kulomet M60 apod.), nechyběla možnost během hry narazit na americké spolubojovníky.
NAM (v Evropě pod jménem "Napalm") je FPS běžící na už v době vydání celkem zastaralém Build enginu, která se odehrává v prostředí vietnamské války. Hráčovou postavou je americký mariňák Alan Mason, který se dostane za nepřátelskou linii a musí se tak probojovat skrz džungli plnou vojáků Vietcongu.
Kvůli snaze o realismus byla životnost postav velice malá (stačil jeden, dva zásahy na zabití) a to včetně hráčovy postavy, což vedlo k velké obtížnosti hry. Hráčovy zbraně se omezovaly na výzbroj amerických jednotek (puška M16, kulomet M60 apod.), nechyběla možnost během hry narazit na americké spolubojovníky.
Kvůli snaze o realismus byla životnost postav velice malá (stačil jeden, dva zásahy na zabití) a to včetně hráčovy postavy, což vedlo k velké obtížnosti hry. Hráčovy zbraně se omezovaly na výzbroj amerických jednotek (puška M16, kulomet M60 apod.), nechyběla možnost během hry narazit na americké spolubojovníky.
NAM (v Evropě pod jménem "Napalm") je FPS běžící na už v době vydání celkem zastaralém Build enginu, která se odehrává v prostředí vietnamské války. Hráčovou postavou je americký mariňák Alan Mason, který se dostane za nepřátelskou linii a musí se tak probojovat skrz džungli plnou vojáků Vietcongu.
Kvůli snaze o realismus byla životnost postav velice malá (stačil jeden, dva zásahy na zabití) a to včetně hráčovy postavy, což vedlo k velké obtížnosti hry. Hráčovy zbraně se omezovaly na výzbroj amerických jednotek (puška M16, kulomet M60 apod.), nechyběla možnost během hry narazit na americké spolubojovníky.
Kvůli snaze o realismus byla životnost postav velice malá (stačil jeden, dva zásahy na zabití) a to včetně hráčovy postavy, což vedlo k velké obtížnosti hry. Hráčovy zbraně se omezovaly na výzbroj amerických jednotek (puška M16, kulomet M60 apod.), nechyběla možnost během hry narazit na americké spolubojovníky.
NAM (v Evropě pod jménem "Napalm") je FPS běžící na už v době vydání celkem zastaralém Build enginu, která se odehrává v prostředí vietnamské války. Hráčovou postavou je americký mariňák Alan Mason, který se dostane za nepřátelskou linii a musí se tak probojovat skrz džungli plnou vojáků Vietcongu.
Kvůli snaze o realismus byla životnost postav velice malá (stačil jeden, dva zásahy na zabití) a to včetně hráčovy postavy, což vedlo k velké obtížnosti hry. Hráčovy zbraně se omezovaly na výzbroj amerických jednotek (puška M16, kulomet M60 apod.), nechyběla možnost během hry narazit na americké spolubojovníky.
Kvůli snaze o realismus byla životnost postav velice malá (stačil jeden, dva zásahy na zabití) a to včetně hráčovy postavy, což vedlo k velké obtížnosti hry. Hráčovy zbraně se omezovaly na výzbroj amerických jednotek (puška M16, kulomet M60 apod.), nechyběla možnost během hry narazit na americké spolubojovníky.