Třetí díl adventurní série Myst vypráví příběh o knize mága Atruse, která představuje nový Věk (svět) sloužící k obnově zašlé slávy kdysi mocné rasy D'niů. Knihu ovšem ukradne tajemný Saavedro, jemuž Atrusovi nezdární synové zničili jeho vlastní Věk.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.
Třetí díl adventurní série Myst vypráví příběh o knize mága Atruse, která představuje nový Věk (svět) sloužící k obnově zašlé slávy kdysi mocné rasy D'niů. Knihu ovšem ukradne tajemný Saavedro, jemuž Atrusovi nezdární synové zničili jeho vlastní Věk.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.
Třetí díl adventurní série Myst vypráví příběh o knize mága Atruse, která představuje nový Věk (svět) sloužící k obnově zašlé slávy kdysi mocné rasy D'niů. Knihu ovšem ukradne tajemný Saavedro, jemuž Atrusovi nezdární synové zničili jeho vlastní Věk.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.
Třetí díl adventurní série Myst vypráví příběh o knize mága Atruse, která představuje nový Věk (svět) sloužící k obnově zašlé slávy kdysi mocné rasy D'niů. Knihu ovšem ukradne tajemný Saavedro, jemuž Atrusovi nezdární synové zničili jeho vlastní Věk.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.
Třetí díl adventurní série Myst vypráví příběh o knize mága Atruse, která představuje nový Věk (svět) sloužící k obnově zašlé slávy kdysi mocné rasy D'niů. Knihu ovšem ukradne tajemný Saavedro, jemuž Atrusovi nezdární synové zničili jeho vlastní Věk.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.
Třetí díl adventurní série Myst vypráví příběh o knize mága Atruse, která představuje nový Věk (svět) sloužící k obnově zašlé slávy kdysi mocné rasy D'niů. Knihu ovšem ukradne tajemný Saavedro, jemuž Atrusovi nezdární synové zničili jeho vlastní Věk.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.
A tak se bezejmenný Atrusův přítel vydává na honbu za Saavedrem do Věku J’Nanin, ale nebude to mít lehké, jelikož mu zloděj přichystal spoustu pastí a překážek, které musí překonat.
Kromě Věku J’Nanin, což je skalnatý ostrov plnící funkci brány do ostatních Věků, hráč navštíví ještě další čtyři Věky, a to mechanický Voltanic, přírodní Edannu, surreální Amaterii a Naaryan, Věk rovnováhy. V těchto světech je umístěno množství různých logických hádanek, hlavolamů a puzzlů, jejichž obtížnost je nižší než u předchozích dílů, ale i tak je jejich vyřešení mnohdy tvrdým oříškem. Různorodost hlavolamů je velmi vysoká, nechybí např. optické, založené na hře světel a stínu, mechanické s kvantem tlačítek a páček nebo přírodní, jejichž součástí jsou živá zvířata a rostliny.
Všechny scény ve hře s hlavními postavami byly zahrány reálnými herci. Opět je také přítomen výborný hudební doprovod, což je jeden z typických znaků série Myst.