Ve hře Murphy (v USA je známá jako Bagitman) se hráč stává zlodějem, jehož cílem je sesbírat co nejvíce pytlů s penězi a odvézt si je ve vozíku pryč. V tomto činu se mu snaží zabránit horníci a také překážky v podobě jiných pohybujících se vozíků. Proti horníkům je hráč vyzbrojen krumpáčem, se kterým je může po ráně do hlavy na chvíli poslat do bezvědomí. Na pohybující se vozíky pak platí zachycení se na stropní podpěry a počkání, až vozík přejede.
V každé herní obrazovce musí hráč sesbírat celkem tři pytle se zlatem a poté se i se svým vozíkem může přesunout na další obrazovku. V některých z nich je třeba přesunout pytle pomocí výtahů, přičemž hráč může nést v danou chvíli pouze jeden pytel. Ten ho navíc zpomaluje v jeho pohybu. V některých úrovních se nachází i speciální pytel, který obsahuje více zlata a ke kterému je třeba se dostat pomocí krumpáče a probourat si tak k němu cestu.
V každé herní obrazovce musí hráč sesbírat celkem tři pytle se zlatem a poté se i se svým vozíkem může přesunout na další obrazovku. V některých z nich je třeba přesunout pytle pomocí výtahů, přičemž hráč může nést v danou chvíli pouze jeden pytel. Ten ho navíc zpomaluje v jeho pohybu. V některých úrovních se nachází i speciální pytel, který obsahuje více zlata a ke kterému je třeba se dostat pomocí krumpáče a probourat si tak k němu cestu.