Slepice dobývají Hollywood!
Už je to tak, slepice si řekly, že už bylo dost lidské kultury, a pod vedením svého nejvýznamnějšího režiséra Stevena Huhnberga se zmocnily filmových studií za účelem přetvoření nejvýznamnějších hororů a sci-fi filmů k obrazu svému. A přestože představa slepičího Psycha, Hvězdných válek či Noční můry z Elm Street může být zajímavá, v případě Director's Cutu je jediná možná odpověď v podobě broků.
M: DC se od svých předchůdců zásadně liší. Poprvé v sérii slepičích stříleček má hráč jen omezené množství nábojů. Body a zbylé náboje se přenášejí do dalších kol, zde nazývaných záběr nebo jetí. V prvních záběrech navíc není přítomna časomíra a pro přechod do dalšího kola je zapotřebí pouze sestřelit daný počet objektů ze tří zadaných kategorií objektů (např. 25 fialových statistů, 15 duchů-statistů či tři zelené zkumavky). Jsou k dispozici celkem dva filmové sety (sci-fi a horor), druhý je nutné nejprve otevřít dosažením určitého počtu bodů ve studiu prvním.
Už je to tak, slepice si řekly, že už bylo dost lidské kultury, a pod vedením svého nejvýznamnějšího režiséra Stevena Huhnberga se zmocnily filmových studií za účelem přetvoření nejvýznamnějších hororů a sci-fi filmů k obrazu svému. A přestože představa slepičího Psycha, Hvězdných válek či Noční můry z Elm Street může být zajímavá, v případě Director's Cutu je jediná možná odpověď v podobě broků.
M: DC se od svých předchůdců zásadně liší. Poprvé v sérii slepičích stříleček má hráč jen omezené množství nábojů. Body a zbylé náboje se přenášejí do dalších kol, zde nazývaných záběr nebo jetí. V prvních záběrech navíc není přítomna časomíra a pro přechod do dalšího kola je zapotřebí pouze sestřelit daný počet objektů ze tří zadaných kategorií objektů (např. 25 fialových statistů, 15 duchů-statistů či tři zelené zkumavky). Jsou k dispozici celkem dva filmové sety (sci-fi a horor), druhý je nutné nejprve otevřít dosažením určitého počtu bodů ve studiu prvním.
Slepice dobývají Hollywood!
Už je to tak, slepice si řekly, že už bylo dost lidské kultury, a pod vedením svého nejvýznamnějšího režiséra Stevena Huhnberga se zmocnily filmových studií za účelem přetvoření nejvýznamnějších hororů a sci-fi filmů k obrazu svému. A přestože představa slepičího Psycha, Hvězdných válek či Noční můry z Elm Street může být zajímavá, v případě Director's Cutu je jediná možná odpověď v podobě broků.
M: DC se od svých předchůdců zásadně liší. Poprvé v sérii slepičích stříleček má hráč jen omezené množství nábojů. Body a zbylé náboje se přenášejí do dalších kol, zde nazývaných záběr nebo jetí. V prvních záběrech navíc není přítomna časomíra a pro přechod do dalšího kola je zapotřebí pouze sestřelit daný počet objektů ze tří zadaných kategorií objektů (např. 25 fialových statistů, 15 duchů-statistů či tři zelené zkumavky). Jsou k dispozici celkem dva filmové sety (sci-fi a horor), druhý je nutné nejprve otevřít dosažením určitého počtu bodů ve studiu prvním.
Už je to tak, slepice si řekly, že už bylo dost lidské kultury, a pod vedením svého nejvýznamnějšího režiséra Stevena Huhnberga se zmocnily filmových studií za účelem přetvoření nejvýznamnějších hororů a sci-fi filmů k obrazu svému. A přestože představa slepičího Psycha, Hvězdných válek či Noční můry z Elm Street může být zajímavá, v případě Director's Cutu je jediná možná odpověď v podobě broků.
M: DC se od svých předchůdců zásadně liší. Poprvé v sérii slepičích stříleček má hráč jen omezené množství nábojů. Body a zbylé náboje se přenášejí do dalších kol, zde nazývaných záběr nebo jetí. V prvních záběrech navíc není přítomna časomíra a pro přechod do dalšího kola je zapotřebí pouze sestřelit daný počet objektů ze tří zadaných kategorií objektů (např. 25 fialových statistů, 15 duchů-statistů či tři zelené zkumavky). Jsou k dispozici celkem dva filmové sety (sci-fi a horor), druhý je nutné nejprve otevřít dosažením určitého počtu bodů ve studiu prvním.
Slepice dobývají Hollywood!
Už je to tak, slepice si řekly, že už bylo dost lidské kultury, a pod vedením svého nejvýznamnějšího režiséra Stevena Huhnberga se zmocnily filmových studií za účelem přetvoření nejvýznamnějších hororů a sci-fi filmů k obrazu svému. A přestože představa slepičího Psycha, Hvězdných válek či Noční můry z Elm Street může být zajímavá, v případě Director's Cutu je jediná možná odpověď v podobě broků.
M: DC se od svých předchůdců zásadně liší. Poprvé v sérii slepičích stříleček má hráč jen omezené množství nábojů. Body a zbylé náboje se přenášejí do dalších kol, zde nazývaných záběr nebo jetí. V prvních záběrech navíc není přítomna časomíra a pro přechod do dalšího kola je zapotřebí pouze sestřelit daný počet objektů ze tří zadaných kategorií objektů (např. 25 fialových statistů, 15 duchů-statistů či tři zelené zkumavky). Jsou k dispozici celkem dva filmové sety (sci-fi a horor), druhý je nutné nejprve otevřít dosažením určitého počtu bodů ve studiu prvním.
Už je to tak, slepice si řekly, že už bylo dost lidské kultury, a pod vedením svého nejvýznamnějšího režiséra Stevena Huhnberga se zmocnily filmových studií za účelem přetvoření nejvýznamnějších hororů a sci-fi filmů k obrazu svému. A přestože představa slepičího Psycha, Hvězdných válek či Noční můry z Elm Street může být zajímavá, v případě Director's Cutu je jediná možná odpověď v podobě broků.
M: DC se od svých předchůdců zásadně liší. Poprvé v sérii slepičích stříleček má hráč jen omezené množství nábojů. Body a zbylé náboje se přenášejí do dalších kol, zde nazývaných záběr nebo jetí. V prvních záběrech navíc není přítomna časomíra a pro přechod do dalšího kola je zapotřebí pouze sestřelit daný počet objektů ze tří zadaných kategorií objektů (např. 25 fialových statistů, 15 duchů-statistů či tři zelené zkumavky). Jsou k dispozici celkem dva filmové sety (sci-fi a horor), druhý je nutné nejprve otevřít dosažením určitého počtu bodů ve studiu prvním.
Slepice dobývají Hollywood!
Už je to tak, slepice si řekly, že už bylo dost lidské kultury, a pod vedením svého nejvýznamnějšího režiséra Stevena Huhnberga se zmocnily filmových studií za účelem přetvoření nejvýznamnějších hororů a sci-fi filmů k obrazu svému. A přestože představa slepičího Psycha, Hvězdných válek či Noční můry z Elm Street může být zajímavá, v případě Director's Cutu je jediná možná odpověď v podobě broků.
M: DC se od svých předchůdců zásadně liší. Poprvé v sérii slepičích stříleček má hráč jen omezené množství nábojů. Body a zbylé náboje se přenášejí do dalších kol, zde nazývaných záběr nebo jetí. V prvních záběrech navíc není přítomna časomíra a pro přechod do dalšího kola je zapotřebí pouze sestřelit daný počet objektů ze tří zadaných kategorií objektů (např. 25 fialových statistů, 15 duchů-statistů či tři zelené zkumavky). Jsou k dispozici celkem dva filmové sety (sci-fi a horor), druhý je nutné nejprve otevřít dosažením určitého počtu bodů ve studiu prvním.
Už je to tak, slepice si řekly, že už bylo dost lidské kultury, a pod vedením svého nejvýznamnějšího režiséra Stevena Huhnberga se zmocnily filmových studií za účelem přetvoření nejvýznamnějších hororů a sci-fi filmů k obrazu svému. A přestože představa slepičího Psycha, Hvězdných válek či Noční můry z Elm Street může být zajímavá, v případě Director's Cutu je jediná možná odpověď v podobě broků.
M: DC se od svých předchůdců zásadně liší. Poprvé v sérii slepičích stříleček má hráč jen omezené množství nábojů. Body a zbylé náboje se přenášejí do dalších kol, zde nazývaných záběr nebo jetí. V prvních záběrech navíc není přítomna časomíra a pro přechod do dalšího kola je zapotřebí pouze sestřelit daný počet objektů ze tří zadaných kategorií objektů (např. 25 fialových statistů, 15 duchů-statistů či tři zelené zkumavky). Jsou k dispozici celkem dva filmové sety (sci-fi a horor), druhý je nutné nejprve otevřít dosažením určitého počtu bodů ve studiu prvním.