Jedné pokojné noci na planetě Utopia naruší klidnou krajinu pád meteoru. Z toho se brzy začne šířit neznámý techno-virus, který vše na planetě mění na kov. Jedinou nadějí pro Utopii je kouzelný elf známý jako Moon Child. Jeho roli v příběhu samozřejmě dostane hráč.
Hra je klasická scrollovací plošinovka, ve které většinu času trávíte skákáním, překonáváním různých nástrah a vyhýbáním se různorodým nepřátelům. Elfův život může ale ohrozit i pád z velké výšky. Hráč prochází 13 rozlehlých lokací, které jsou rozdělené do čtyř prostředí podle toho, jak moc je Utopia zpustošená virem. Cílem hry je nasbírat minimálně 77 temných kamenů, ty vám otevřou cestu do závěrečné lokace.
Moon Child byl ve vývoji od roku 1993 a mělo jít o neoficiální pokračování hry Hoi pro Amigu. Bohužel nastaly problémy s vydavatelem, a tak byla práce na hře dočasně zastavena. V roce 1995 se ovšem našel nový patron projektu, společnost Valkieser, vývoj hry se rozjel nanovo, nyní už pro PC.
Hra je klasická scrollovací plošinovka, ve které většinu času trávíte skákáním, překonáváním různých nástrah a vyhýbáním se různorodým nepřátelům. Elfův život může ale ohrozit i pád z velké výšky. Hráč prochází 13 rozlehlých lokací, které jsou rozdělené do čtyř prostředí podle toho, jak moc je Utopia zpustošená virem. Cílem hry je nasbírat minimálně 77 temných kamenů, ty vám otevřou cestu do závěrečné lokace.
Moon Child byl ve vývoji od roku 1993 a mělo jít o neoficiální pokračování hry Hoi pro Amigu. Bohužel nastaly problémy s vydavatelem, a tak byla práce na hře dočasně zastavena. V roce 1995 se ovšem našel nový patron projektu, společnost Valkieser, vývoj hry se rozjel nanovo, nyní už pro PC.
Jedné pokojné noci na planetě Utopia naruší klidnou krajinu pád meteoru. Z toho se brzy začne šířit neznámý techno-virus, který vše na planetě mění na kov. Jedinou nadějí pro Utopii je kouzelný elf známý jako Moon Child. Jeho roli v příběhu samozřejmě dostane hráč.
Hra je klasická scrollovací plošinovka, ve které většinu času trávíte skákáním, překonáváním různých nástrah a vyhýbáním se různorodým nepřátelům. Elfův život může ale ohrozit i pád z velké výšky. Hráč prochází 13 rozlehlých lokací, které jsou rozdělené do čtyř prostředí podle toho, jak moc je Utopia zpustošená virem. Cílem hry je nasbírat minimálně 77 temných kamenů, ty vám otevřou cestu do závěrečné lokace.
Moon Child byl ve vývoji od roku 1993 a mělo jít o neoficiální pokračování hry Hoi pro Amigu. Bohužel nastaly problémy s vydavatelem, a tak byla práce na hře dočasně zastavena. V roce 1995 se ovšem našel nový patron projektu, společnost Valkieser, vývoj hry se rozjel nanovo, nyní už pro PC.
Hra je klasická scrollovací plošinovka, ve které většinu času trávíte skákáním, překonáváním různých nástrah a vyhýbáním se různorodým nepřátelům. Elfův život může ale ohrozit i pád z velké výšky. Hráč prochází 13 rozlehlých lokací, které jsou rozdělené do čtyř prostředí podle toho, jak moc je Utopia zpustošená virem. Cílem hry je nasbírat minimálně 77 temných kamenů, ty vám otevřou cestu do závěrečné lokace.
Moon Child byl ve vývoji od roku 1993 a mělo jít o neoficiální pokračování hry Hoi pro Amigu. Bohužel nastaly problémy s vydavatelem, a tak byla práce na hře dočasně zastavena. V roce 1995 se ovšem našel nový patron projektu, společnost Valkieser, vývoj hry se rozjel nanovo, nyní už pro PC.
Jedné pokojné noci na planetě Utopia naruší klidnou krajinu pád meteoru. Z toho se brzy začne šířit neznámý techno-virus, který vše na planetě mění na kov. Jedinou nadějí pro Utopii je kouzelný elf známý jako Moon Child. Jeho roli v příběhu samozřejmě dostane hráč.
Hra je klasická scrollovací plošinovka, ve které většinu času trávíte skákáním, překonáváním různých nástrah a vyhýbáním se různorodým nepřátelům. Elfův život může ale ohrozit i pád z velké výšky. Hráč prochází 13 rozlehlých lokací, které jsou rozdělené do čtyř prostředí podle toho, jak moc je Utopia zpustošená virem. Cílem hry je nasbírat minimálně 77 temných kamenů, ty vám otevřou cestu do závěrečné lokace.
Moon Child byl ve vývoji od roku 1993 a mělo jít o neoficiální pokračování hry Hoi pro Amigu. Bohužel nastaly problémy s vydavatelem, a tak byla práce na hře dočasně zastavena. V roce 1995 se ovšem našel nový patron projektu, společnost Valkieser, vývoj hry se rozjel nanovo, nyní už pro PC.
Hra je klasická scrollovací plošinovka, ve které většinu času trávíte skákáním, překonáváním různých nástrah a vyhýbáním se různorodým nepřátelům. Elfův život může ale ohrozit i pád z velké výšky. Hráč prochází 13 rozlehlých lokací, které jsou rozdělené do čtyř prostředí podle toho, jak moc je Utopia zpustošená virem. Cílem hry je nasbírat minimálně 77 temných kamenů, ty vám otevřou cestu do závěrečné lokace.
Moon Child byl ve vývoji od roku 1993 a mělo jít o neoficiální pokračování hry Hoi pro Amigu. Bohužel nastaly problémy s vydavatelem, a tak byla práce na hře dočasně zastavena. V roce 1995 se ovšem našel nový patron projektu, společnost Valkieser, vývoj hry se rozjel nanovo, nyní už pro PC.