Fantasy, inspirované východoasijskou kulturou, se odehrává v zemi, velmi podobném staré Číně. Obyvatelé království Khantun žili dlouho v míru a pokoji, tomu je ale náhle konec. Kaimen, dříve stejně jako hlavní protagonista hry, poslušný učedník svého mistra, ukradl ze svého kláštera “Orbu nebeské rovnováhy”. Zamýšlí ji, spolu se čtveřicí mocichtivých mnichů, využít k ovládnutí celého Khantunu.
Aby mohl hlavní hrdina takové zlo porazit, musí nejdříve vytrénovat své tělo i mysl tak, že se vydá po stezce Moebia Vánkochodce. Musí tak projít čtyřmi kraji, zasvěcenými čtyřem elementům – zemi, vodě, větru a ohni. Při putování naskrz Khantumem, hráč leveluje a vylepšuje své statistiky skrze meditaci a půst. Je třeba si hlídat karmu, která stoupá a klesá v závislosti na hrdinových skutcích. Zabitím monstra, děsícího vesničany, karma stoupne. Pokud ale například ohrožuje hrdina mečem ty, které by měl chránit, karma klesne. Boj se odehrává v tomto RPG zhruba ve stylu Karateky, Jordana Mechnera. Při střetu se kamera, zabírající postavu hrdiny z výšky, přepne do tzv. „side scrolling“ pohledu, zabírajícího oba protivníky z profilu. S nahromaděnými zkušenostmi, lze do bojů vnést magii (ohnivé kole), i vrhací zbraně (šurikeny).
Moebius vyšel poprvé v roce 1985 pro Apple II. Moebius byl portován na domácí počítače Amiga, Atari ST, Commodore 64 a za dva roky, od původního vydání, se dostal i na ty, od IBM, s operačním systémem DOS. V roce 1989 vyšel Windwalker. Toto pokračování už nevytvořil nezávislý vývojář Greg Malone s přáteli, ale přímo Origin Systems, tedy společnost, přes kterou Malone vydal díl první.
Aby mohl hlavní hrdina takové zlo porazit, musí nejdříve vytrénovat své tělo i mysl tak, že se vydá po stezce Moebia Vánkochodce. Musí tak projít čtyřmi kraji, zasvěcenými čtyřem elementům – zemi, vodě, větru a ohni. Při putování naskrz Khantumem, hráč leveluje a vylepšuje své statistiky skrze meditaci a půst. Je třeba si hlídat karmu, která stoupá a klesá v závislosti na hrdinových skutcích. Zabitím monstra, děsícího vesničany, karma stoupne. Pokud ale například ohrožuje hrdina mečem ty, které by měl chránit, karma klesne. Boj se odehrává v tomto RPG zhruba ve stylu Karateky, Jordana Mechnera. Při střetu se kamera, zabírající postavu hrdiny z výšky, přepne do tzv. „side scrolling“ pohledu, zabírajícího oba protivníky z profilu. S nahromaděnými zkušenostmi, lze do bojů vnést magii (ohnivé kole), i vrhací zbraně (šurikeny).
Moebius vyšel poprvé v roce 1985 pro Apple II. Moebius byl portován na domácí počítače Amiga, Atari ST, Commodore 64 a za dva roky, od původního vydání, se dostal i na ty, od IBM, s operačním systémem DOS. V roce 1989 vyšel Windwalker. Toto pokračování už nevytvořil nezávislý vývojář Greg Malone s přáteli, ale přímo Origin Systems, tedy společnost, přes kterou Malone vydal díl první.
Fantasy, inspirované východoasijskou kulturou, se odehrává v zemi, velmi podobném staré Číně. Obyvatelé království Khantun žili dlouho v míru a pokoji, tomu je ale náhle konec. Kaimen, dříve stejně jako hlavní protagonista hry, poslušný učedník svého mistra, ukradl ze svého kláštera “Orbu nebeské rovnováhy”. Zamýšlí ji, spolu se čtveřicí mocichtivých mnichů, využít k ovládnutí celého Khantunu.
Aby mohl hlavní hrdina takové zlo porazit, musí nejdříve vytrénovat své tělo i mysl tak, že se vydá po stezce Moebia Vánkochodce. Musí tak projít čtyřmi kraji, zasvěcenými čtyřem elementům – zemi, vodě, větru a ohni. Při putování naskrz Khantumem, hráč leveluje a vylepšuje své statistiky skrze meditaci a půst. Je třeba si hlídat karmu, která stoupá a klesá v závislosti na hrdinových skutcích. Zabitím monstra, děsícího vesničany, karma stoupne. Pokud ale například ohrožuje hrdina mečem ty, které by měl chránit, karma klesne. Boj se odehrává v tomto RPG zhruba ve stylu Karateky, Jordana Mechnera. Při střetu se kamera, zabírající postavu hrdiny z výšky, přepne do tzv. „side scrolling“ pohledu, zabírajícího oba protivníky z profilu. S nahromaděnými zkušenostmi, lze do bojů vnést magii (ohnivé kole), i vrhací zbraně (šurikeny).
Moebius vyšel poprvé v roce 1985 pro Apple II. Moebius byl portován na domácí počítače Amiga, Atari ST, Commodore 64 a za dva roky, od původního vydání, se dostal i na ty, od IBM, s operačním systémem DOS. V roce 1989 vyšel Windwalker. Toto pokračování už nevytvořil nezávislý vývojář Greg Malone s přáteli, ale přímo Origin Systems, tedy společnost, přes kterou Malone vydal díl první.
Aby mohl hlavní hrdina takové zlo porazit, musí nejdříve vytrénovat své tělo i mysl tak, že se vydá po stezce Moebia Vánkochodce. Musí tak projít čtyřmi kraji, zasvěcenými čtyřem elementům – zemi, vodě, větru a ohni. Při putování naskrz Khantumem, hráč leveluje a vylepšuje své statistiky skrze meditaci a půst. Je třeba si hlídat karmu, která stoupá a klesá v závislosti na hrdinových skutcích. Zabitím monstra, děsícího vesničany, karma stoupne. Pokud ale například ohrožuje hrdina mečem ty, které by měl chránit, karma klesne. Boj se odehrává v tomto RPG zhruba ve stylu Karateky, Jordana Mechnera. Při střetu se kamera, zabírající postavu hrdiny z výšky, přepne do tzv. „side scrolling“ pohledu, zabírajícího oba protivníky z profilu. S nahromaděnými zkušenostmi, lze do bojů vnést magii (ohnivé kole), i vrhací zbraně (šurikeny).
Moebius vyšel poprvé v roce 1985 pro Apple II. Moebius byl portován na domácí počítače Amiga, Atari ST, Commodore 64 a za dva roky, od původního vydání, se dostal i na ty, od IBM, s operačním systémem DOS. V roce 1989 vyšel Windwalker. Toto pokračování už nevytvořil nezávislý vývojář Greg Malone s přáteli, ale přímo Origin Systems, tedy společnost, přes kterou Malone vydal díl první.
Fantasy, inspirované východoasijskou kulturou, se odehrává v zemi, velmi podobném staré Číně. Obyvatelé království Khantun žili dlouho v míru a pokoji, tomu je ale náhle konec. Kaimen, dříve stejně jako hlavní protagonista hry, poslušný učedník svého mistra, ukradl ze svého kláštera “Orbu nebeské rovnováhy”. Zamýšlí ji, spolu se čtveřicí mocichtivých mnichů, využít k ovládnutí celého Khantunu.
Aby mohl hlavní hrdina takové zlo porazit, musí nejdříve vytrénovat své tělo i mysl tak, že se vydá po stezce Moebia Vánkochodce. Musí tak projít čtyřmi kraji, zasvěcenými čtyřem elementům – zemi, vodě, větru a ohni. Při putování naskrz Khantumem, hráč leveluje a vylepšuje své statistiky skrze meditaci a půst. Je třeba si hlídat karmu, která stoupá a klesá v závislosti na hrdinových skutcích. Zabitím monstra, děsícího vesničany, karma stoupne. Pokud ale například ohrožuje hrdina mečem ty, které by měl chránit, karma klesne. Boj se odehrává v tomto RPG zhruba ve stylu Karateky, Jordana Mechnera. Při střetu se kamera, zabírající postavu hrdiny z výšky, přepne do tzv. „side scrolling“ pohledu, zabírajícího oba protivníky z profilu. S nahromaděnými zkušenostmi, lze do bojů vnést magii (ohnivé kole), i vrhací zbraně (šurikeny).
Moebius vyšel poprvé v roce 1985 pro Apple II. Moebius byl portován na domácí počítače Amiga, Atari ST, Commodore 64 a za dva roky, od původního vydání, se dostal i na ty, od IBM, s operačním systémem DOS. V roce 1989 vyšlo pokračování, pod názvem Windwalker. Nezávislý vývojář, Greg Malone, se už na vývoji podílel v rámci studia Origin Systems.
Aby mohl hlavní hrdina takové zlo porazit, musí nejdříve vytrénovat své tělo i mysl tak, že se vydá po stezce Moebia Vánkochodce. Musí tak projít čtyřmi kraji, zasvěcenými čtyřem elementům – zemi, vodě, větru a ohni. Při putování naskrz Khantumem, hráč leveluje a vylepšuje své statistiky skrze meditaci a půst. Je třeba si hlídat karmu, která stoupá a klesá v závislosti na hrdinových skutcích. Zabitím monstra, děsícího vesničany, karma stoupne. Pokud ale například ohrožuje hrdina mečem ty, které by měl chránit, karma klesne. Boj se odehrává v tomto RPG zhruba ve stylu Karateky, Jordana Mechnera. Při střetu se kamera, zabírající postavu hrdiny z výšky, přepne do tzv. „side scrolling“ pohledu, zabírajícího oba protivníky z profilu. S nahromaděnými zkušenostmi, lze do bojů vnést magii (ohnivé kole), i vrhací zbraně (šurikeny).
Moebius vyšel poprvé v roce 1985 pro Apple II. Moebius byl portován na domácí počítače Amiga, Atari ST, Commodore 64 a za dva roky, od původního vydání, se dostal i na ty, od IBM, s operačním systémem DOS. V roce 1989 vyšlo pokračování, pod názvem Windwalker. Nezávislý vývojář, Greg Malone, se už na vývoji podílel v rámci studia Origin Systems.
Fantasy, inspirované východoasijskou kulturou, se odehrává v zemi, velmi podobném staré Číně. Obyvatelé království Khantun žili dlouho v míru a pokoji, tomu je ale náhle konec. Kaimen, dříve stejně jako hlavní protagonista hry, poslušný učedník svého mistra, ukradl ze svého kláštera “Orbu nebeské rovnováhy”. Zamýšlí ji, spolu se čtveřicí mocichtivých mnichů, využít k ovládnutí celého Khantunu.
Aby mohl hlavní hrdina takové zlo porazit, musí nejdříve vytrénovat své tělo i mysl tak, že se vydá po stezce Moebia Vánkochodce. Musí tak projít čtyřmi kraji, zasvěcenými čtyřem elementům – zemi, vodě, větru a ohni. Při putování naskrz Khantumem, hráč leveluje a vylepšuje své statistiky skrze meditaci a půst. Je třeba si hlídat karmu, která stoupá a klesá v závislosti na hrdinových skutcích. Zabitím monstra, děsícího vesničany, karma stoupne. Pokud ale například ohrožuje hrdina mečem ty, které by měl chránit, karma klesne. Boj se odehrává v tomto RPG zhruba ve stylu Karateky, Jordana Mechnera. Při střetu se kamera, zabírající postavu hrdiny z výšky, přepne do tzv. „side scrolling“ pohledu, zabírajícího oba protivníky z profilu. S nahromaděnými zkušenostmi, lze do bojů vnést magii (ohnivé kole), i vrhací zbraně (šurikeny).
Moebius vyšel poprvé v roce 1985 pro Apple II. Moebius byl portován na domácí počítače Amiga, Atari ST, Commodore 64 a za dva roky, od původního vydání, se dostal i na ty, od IBM, s operačním systémem DOS. V roce 1989 vyšlo pokračování, pod názvem Windwalker. Nezávislý vývojář, Greg Malone, se už na vývoji podílel v rámci studia Origin Systems.
Aby mohl hlavní hrdina takové zlo porazit, musí nejdříve vytrénovat své tělo i mysl tak, že se vydá po stezce Moebia Vánkochodce. Musí tak projít čtyřmi kraji, zasvěcenými čtyřem elementům – zemi, vodě, větru a ohni. Při putování naskrz Khantumem, hráč leveluje a vylepšuje své statistiky skrze meditaci a půst. Je třeba si hlídat karmu, která stoupá a klesá v závislosti na hrdinových skutcích. Zabitím monstra, děsícího vesničany, karma stoupne. Pokud ale například ohrožuje hrdina mečem ty, které by měl chránit, karma klesne. Boj se odehrává v tomto RPG zhruba ve stylu Karateky, Jordana Mechnera. Při střetu se kamera, zabírající postavu hrdiny z výšky, přepne do tzv. „side scrolling“ pohledu, zabírajícího oba protivníky z profilu. S nahromaděnými zkušenostmi, lze do bojů vnést magii (ohnivé kole), i vrhací zbraně (šurikeny).
Moebius vyšel poprvé v roce 1985 pro Apple II. Moebius byl portován na domácí počítače Amiga, Atari ST, Commodore 64 a za dva roky, od původního vydání, se dostal i na ty, od IBM, s operačním systémem DOS. V roce 1989 vyšlo pokračování, pod názvem Windwalker. Nezávislý vývojář, Greg Malone, se už na vývoji podílel v rámci studia Origin Systems.
Fantasy, inspirované východoasijskou kulturou, se odehrává v zemi, velmi podobném staré Číně. Obyvatelé království Khantun žili dlouho v míru a pokoji, tomu je ale náhle konec. Kaimen, dříve stejně jako hlavní protagonista hry, poslušný učedník svého mistra, ukradl ze svého kláštera “Orbu nebeské rovnováhy”. Zamýšlí ji, spolu se čtveřicí mocichtivých mnichů, využít k ovládnutí celého Khantunu.
Aby mohl hlavní hrdina takové zlo porazit, musí nejdříve vytrénovat své tělo i mysl tak, že se vydá po stezce Moebia Vánkochodce. Musí tak projít čtyřmi kraji, zasvěcenými čtyřem elementům – zemi, vodě, větru a ohni. Při putování naskrz Khantumem, hráč leveluje a vylepšuje své statistiky skrze meditaci a půst. Je třeba si hlídat karmu, která stoupá a klesá v závislosti na hrdinových skutcích. Zabitím monstra, děsícího vesničany, karma stoupne. Pokud ale například ohrožuje hrdina mečem ty, které by měl chránit, karma klesne. Boj se odehrává v tomto RPG zhruba ve stylu Karateky, Jordana Mechnera. Při střetu se kamera, zabírající postavu hrdiny z výšky, přepne do tzv. „side scrolling“ pohledu, zabírajícího oba protivníky z profilu. S nahromaděnými zkušenostmi, lze do bojů vnést magii (ohnivé kole), i vrhací zbraně (šurikeny).
Moebius vyšel poprvé v roce 1985 pro Apple II. Moebius byl portován na domácí počítače Amiga, Atari ST, Commodore 64 a za dva roky, od původního vydání, se dostal i na ty, od IBM, s operačním systémem DOS. V roce 1989 vyšlo pokračování, pod názvem Windwalker. Nezávislý vývojář Greg Malone se na vývoji už podílel v rámci studia Origin Systems.
Aby mohl hlavní hrdina takové zlo porazit, musí nejdříve vytrénovat své tělo i mysl tak, že se vydá po stezce Moebia Vánkochodce. Musí tak projít čtyřmi kraji, zasvěcenými čtyřem elementům – zemi, vodě, větru a ohni. Při putování naskrz Khantumem, hráč leveluje a vylepšuje své statistiky skrze meditaci a půst. Je třeba si hlídat karmu, která stoupá a klesá v závislosti na hrdinových skutcích. Zabitím monstra, děsícího vesničany, karma stoupne. Pokud ale například ohrožuje hrdina mečem ty, které by měl chránit, karma klesne. Boj se odehrává v tomto RPG zhruba ve stylu Karateky, Jordana Mechnera. Při střetu se kamera, zabírající postavu hrdiny z výšky, přepne do tzv. „side scrolling“ pohledu, zabírajícího oba protivníky z profilu. S nahromaděnými zkušenostmi, lze do bojů vnést magii (ohnivé kole), i vrhací zbraně (šurikeny).
Moebius vyšel poprvé v roce 1985 pro Apple II. Moebius byl portován na domácí počítače Amiga, Atari ST, Commodore 64 a za dva roky, od původního vydání, se dostal i na ty, od IBM, s operačním systémem DOS. V roce 1989 vyšlo pokračování, pod názvem Windwalker. Nezávislý vývojář Greg Malone se na vývoji už podílel v rámci studia Origin Systems.