Probouzíte se v prázdné pobřežní chajdě a vůbec nic si nepamatujete. Překonat amnézii a na všechno se rozvzpomenout je náplní této adventury a vůbec první hry od Interplay. Motiv hledání vlastní identity si Brian Fargo a jeho team vypůjčili ze špionážních románů spisovatele Roberta Ludluma a hra sama založila úplně nový subžánr adventur. Přímou inspiraci Mindshadow vykazují například adventury ze série Deja Vu nebo nověji Amnesia.
Jediný možný způsob, jak přijít na to, kdo vlastně jste, je prozkoumat pláž, přístavní městečko, i lodě a klábosit s každým, kdo se vám namane do cesty. Tradiční hratelnost adventur je tu inovována třeba situacemi, kdy máte přijít na nějaké slovo a pokud souvisí s vaší minulostí, bude vám kus z ní odhalen. Pokud si nebudete vědět rady kam dál, nebo jak vyřešit některou z hádanek, tak si můžete vždycky přivolat "kondora-pomocníka". O původu tohoto ptáka ve hře nedokázali svého času nic říct ani sami vývojáři. Celá hra má mírně humorný podtón, který je vlastní řadě her od Interplay.
Primární verze pro PC Booter pochází z roku 1984, v nejbližších letech následovaly porty na Amigu, Amstrad CPC, Apple II, Atari 8-bit, Atari ST, Commodore 64, Macintosh, ZX Spectrum, přičemž DOS verze vyšla až 1.7. 1993.
Jediný možný způsob, jak přijít na to, kdo vlastně jste, je prozkoumat pláž, přístavní městečko, i lodě a klábosit s každým, kdo se vám namane do cesty. Tradiční hratelnost adventur je tu inovována třeba situacemi, kdy máte přijít na nějaké slovo a pokud souvisí s vaší minulostí, bude vám kus z ní odhalen. Pokud si nebudete vědět rady kam dál, nebo jak vyřešit některou z hádanek, tak si můžete vždycky přivolat "kondora-pomocníka". O původu tohoto ptáka ve hře nedokázali svého času nic říct ani sami vývojáři. Celá hra má mírně humorný podtón, který je vlastní řadě her od Interplay.
Primární verze pro PC Booter pochází z roku 1984, v nejbližších letech následovaly porty na Amigu, Amstrad CPC, Apple II, Atari 8-bit, Atari ST, Commodore 64, Macintosh, ZX Spectrum, přičemž DOS verze vyšla až 1.7. 1993.
Probouzíte se v prázdné pobřežní chajdě a vůbec nic si nepamatujete. Překonat amnézii a na všechno se rozvzpomenout je náplní této adventury a vůbec první hry od Interplay. Motiv hledání vlastní identity si Brian Fargo a jeho team vypůjčili ze špionážních románů spisovatele Roberta Ludluma a hra sama založila úplně nový subžánr adventur. Přímou inspiraci Mindshadow vykazují například adventury ze série Deja Vu nebo nověji Amnesia.
Jediný možný způsob, jak přijít na to, kdo vlastně jste, je prozkoumat pláž, přístavní městečko, i lodě a klábosit s každým, kdo se vám namane do cesty. Tradiční hratelnost adventur je tu inovována třeba situacemi, kdy máte přijít na nějaké slovo a pokud souvisí s vaší minulostí, bude vám kus z ní odhalen. Pokud si nebudete vědět rady, kam dál, nebo jak vyřešit některou z hádanek, tak si můžete vždycky přivolat "kondora-pomocníka". O původu tohoto ptáka ve hře nedokázali svého času nic říct ani sami vývojáři. Celá hra má mírně humorný podtón, který je vlastní řadě her od Interplay.
Primární verze pro PC Booter pochází z roku 1984, v nejbližších letech následovaly porty na Amigu, Amstrad CPC, Apple II, Atari 8-bit, Atari ST, Commodore 64, Macintosh, ZX Spectrum, přičemž DOS verze vyšla až 1. 7. 1993.
Jediný možný způsob, jak přijít na to, kdo vlastně jste, je prozkoumat pláž, přístavní městečko, i lodě a klábosit s každým, kdo se vám namane do cesty. Tradiční hratelnost adventur je tu inovována třeba situacemi, kdy máte přijít na nějaké slovo a pokud souvisí s vaší minulostí, bude vám kus z ní odhalen. Pokud si nebudete vědět rady, kam dál, nebo jak vyřešit některou z hádanek, tak si můžete vždycky přivolat "kondora-pomocníka". O původu tohoto ptáka ve hře nedokázali svého času nic říct ani sami vývojáři. Celá hra má mírně humorný podtón, který je vlastní řadě her od Interplay.
Primární verze pro PC Booter pochází z roku 1984, v nejbližších letech následovaly porty na Amigu, Amstrad CPC, Apple II, Atari 8-bit, Atari ST, Commodore 64, Macintosh, ZX Spectrum, přičemž DOS verze vyšla až 1. 7. 1993.
Probouzíte se v prázdné pobřežní chajdě a vůbec nic si nepamatujete. Překonat amnézii a na všechno se rozvzpomenout je náplní této adventury a vůbec první hry od Interplay. Motiv hledání vlastní identity si Brian Fargo a jeho team vypůjčili ze špionážních románů spisovatele Roberta Ludluma a hra sama založila úplně nový subžánr adventur. Přímou inspiraci Mindshadow vykazují například adventury ze série Deja Vu nebo nověji Amnesia.
Jediný možný způsob, jak přijít na to, kdo vlastně jste, je prozkoumat pláž, přístavní městečko, i lodě a klábosit s každým, kdo se vám namane do cesty. Tradiční hratelnost adventur je tu inovována třeba situacemi, kdy máte přijít na nějaké slovo a pokud souvisí s vaší minulostí, bude vám kus z ní odhalen. Pokud si nebudete vědět rady, kam dál, nebo jak vyřešit některou z hádanek, tak si můžete vždycky přivolat "kondora-pomocníka". O původu tohoto ptáka ve hře nedokázali svého času nic říct ani sami vývojáři. Celá hra má mírně humorný podtón, který je vlastní řadě her od Interplay.
Jediný možný způsob, jak přijít na to, kdo vlastně jste, je prozkoumat pláž, přístavní městečko, i lodě a klábosit s každým, kdo se vám namane do cesty. Tradiční hratelnost adventur je tu inovována třeba situacemi, kdy máte přijít na nějaké slovo a pokud souvisí s vaší minulostí, bude vám kus z ní odhalen. Pokud si nebudete vědět rady, kam dál, nebo jak vyřešit některou z hádanek, tak si můžete vždycky přivolat "kondora-pomocníka". O původu tohoto ptáka ve hře nedokázali svého času nic říct ani sami vývojáři. Celá hra má mírně humorný podtón, který je vlastní řadě her od Interplay.