Po úspěšném tažení z prvního dílu Might and Magic se dobrodruzi pomocí "Bran do jiného světa" (odtud podtitul hry) přesouvají z VARNu do země zvané CRON, aby zabránili Sheltemovi v uvrhnutí celého světa do slunce. Opět procestují naprosto celou zemi a ještě více.
Stejně jako v prvním díle je možné svou družinu složit z až 6 hrdinů, přičemž je dovoleno jich vytvořit až 26 a ti, kteří se do aktuální party nevejdou, se poflakují po různých hostincích v CRONu. Samozřejmě také můžete naimportovat postavy z prvního dílu. Ke své družině je možné najmout až dva žoldáky, které hráč ovládá naprosto stejně jako své vlastní hrdiny, ovšem je nutné jim každý den vyplácet žold zvyšující se s úrovní žoldáků. Je možné vybírat z 8 povolání a poprvé v této sérii byly představeny úkoly, které zvyšují povolání hrdinů. Každá z postav se také může naučit 2 ze zhruba 20 vedlejších dovedností, jako například "horolezectví" umožňující cestovat po horách či "lingvistika" přidávající bonus k inteligenci.
Ač hra zůstává zaměřena převážně na boj, pro splnění většiny úkolů je nutno použít něco víc než jen meče a kouzla. Po herním světě je také rozeseto mnoho vtipných a kuriózních lokací (například jeskyně se zařízením, které mění pohlaví). Vylepšená grafika a interface oproti prvnímu dílu přispívají k větší přístupnosti hry.
Stejně jako v prvním díle je možné svou družinu složit z až 6 hrdinů, přičemž je dovoleno jich vytvořit až 26 a ti, kteří se do aktuální party nevejdou, se poflakují po různých hostincích v CRONu. Samozřejmě také můžete naimportovat postavy z prvního dílu. Ke své družině je možné najmout až dva žoldáky, které hráč ovládá naprosto stejně jako své vlastní hrdiny, ovšem je nutné jim každý den vyplácet žold zvyšující se s úrovní žoldáků. Je možné vybírat z 8 povolání a poprvé v této sérii byly představeny úkoly, které zvyšují povolání hrdinů. Každá z postav se také může naučit 2 ze zhruba 20 vedlejších dovedností, jako například "horolezectví" umožňující cestovat po horách či "lingvistika" přidávající bonus k inteligenci.
Ač hra zůstává zaměřena převážně na boj, pro splnění většiny úkolů je nutno použít něco víc než jen meče a kouzla. Po herním světě je také rozeseto mnoho vtipných a kuriózních lokací (například jeskyně se zařízením, které mění pohlaví). Vylepšená grafika a interface oproti prvnímu dílu přispívají k větší přístupnosti hry.
Po úspěšném tažení z prvního dílu Might and Magic se dobrodruzi pomocí "Bran do jiného světa" (odtud podtitul hry) přesouvají z VARNu do země zvané CRON, aby zabránili Sheltemovi v uvrhnutí celého světa do slunce. Opět procestují naprosto celou zemi a ještě více.
Stejně jako v prvním díle je možné svou družinu složit z až 6 hrdinů, přičemž je dovoleno jich vytvořit až 26 a ti, kteří se do aktuální party nevejdou, se poflakují po různých hostincích v CRONu. Samozřejmě také můžete naimportovat postavy z prvního dílu. Ke své družině je možné najmout až dva žoldáky, které hráč ovládá naprosto stejně jako své vlastní hrdiny, ovšem je nutné jim každý den vyplácet žold zvyšující se s úrovní žoldáků. Je možné vybírat z 8 povolání a poprvé v této sérii byly představeny úkoly, které zvyšují povolání hrdinů. Každá z postav se také může naučit 2 ze zhruba 20 vedlejších dovedností, jako například "horolezectví" umožňující cestovat po horách či "lingvistika" přidávající bonus k inteligenci.
Ač hra zůstává zaměřena převážně na boj, pro splnění většiny úkolů je nutno použít něco víc než jen meče a kouzla. Po herním světě je také rozeseto mnoho vtipných a kuriózních lokací (například jeskyně se zařízením, které mění pohlaví). Vylepšená grafika a interface oproti prvnímu dílu přispívají k větší přístupnosti hry.
Stejně jako v prvním díle je možné svou družinu složit z až 6 hrdinů, přičemž je dovoleno jich vytvořit až 26 a ti, kteří se do aktuální party nevejdou, se poflakují po různých hostincích v CRONu. Samozřejmě také můžete naimportovat postavy z prvního dílu. Ke své družině je možné najmout až dva žoldáky, které hráč ovládá naprosto stejně jako své vlastní hrdiny, ovšem je nutné jim každý den vyplácet žold zvyšující se s úrovní žoldáků. Je možné vybírat z 8 povolání a poprvé v této sérii byly představeny úkoly, které zvyšují povolání hrdinů. Každá z postav se také může naučit 2 ze zhruba 20 vedlejších dovedností, jako například "horolezectví" umožňující cestovat po horách či "lingvistika" přidávající bonus k inteligenci.
Ač hra zůstává zaměřena převážně na boj, pro splnění většiny úkolů je nutno použít něco víc než jen meče a kouzla. Po herním světě je také rozeseto mnoho vtipných a kuriózních lokací (například jeskyně se zařízením, které mění pohlaví). Vylepšená grafika a interface oproti prvnímu dílu přispívají k větší přístupnosti hry.
Po úspěšném tažení z prvního dílu Might and Magic se dobrodruzi pomocí "Bran do jiného světa" (odtud podtitul hry) přesouvají z VARNu do země zvané CRON, aby zabránili Sheltemovi v uvrhnutí celého světa do slunce. Opět procestují naprosto celou zemi a ještě více.
Stejně jako v prvním díle je možné svou družinu složit z až 6 hrdinů, přičemž je dovoleno jich vytvořit až 26 a ti, kteří se do aktuální party nevejdou, se poflakují po různých hostincích v CRONu. Samozřejmě také můžete naimportovat postavy z prvního dílu. Ke své družině je možné najmout až dva žoldáky, které hráč ovládá naprosto stejně jako své vlastní hrdiny, ovšem je nutné jim každý den vyplácet žold zvyšující se s úrovní žoldáků. Je možné vybírat z 8 povolání a poprvé v této sérii byly představeny úkoly, které zvyšují povolání hrdinů. Každá z postav se také může naučit 2 ze zhruba 20 vedlejších dovedností, jako například "horolezectví" umožňující cestovat po horách či "lingvistika" přidávající bonus k inteligenci.
Ač hra zůstává zaměřena převážně na boj, pro splnění většiny úkolů je nutno použít něco víc než jen meče a kouzla. Po herním světě je také rozeseto mnoho vtipných a kuriózních lokací (například jeskyně se zařízením, které mění pohlaví). Vylepšená grafika a interface oproti prvnímu dílu přispívají k větší přístupnosti hry.
Stejně jako v prvním díle je možné svou družinu složit z až 6 hrdinů, přičemž je dovoleno jich vytvořit až 26 a ti, kteří se do aktuální party nevejdou, se poflakují po různých hostincích v CRONu. Samozřejmě také můžete naimportovat postavy z prvního dílu. Ke své družině je možné najmout až dva žoldáky, které hráč ovládá naprosto stejně jako své vlastní hrdiny, ovšem je nutné jim každý den vyplácet žold zvyšující se s úrovní žoldáků. Je možné vybírat z 8 povolání a poprvé v této sérii byly představeny úkoly, které zvyšují povolání hrdinů. Každá z postav se také může naučit 2 ze zhruba 20 vedlejších dovedností, jako například "horolezectví" umožňující cestovat po horách či "lingvistika" přidávající bonus k inteligenci.
Ač hra zůstává zaměřena převážně na boj, pro splnění většiny úkolů je nutno použít něco víc než jen meče a kouzla. Po herním světě je také rozeseto mnoho vtipných a kuriózních lokací (například jeskyně se zařízením, které mění pohlaví). Vylepšená grafika a interface oproti prvnímu dílu přispívají k větší přístupnosti hry.
Po úspěšném tažení z prvního dílu Might and Magic se dobrodruzi pomocí "Bran do jiného světa" (odtud podtitul hry) přesouvají z VARNu do země zvané CRON, aby zabránili Sheltemovi v uvrhnutí celého světa do slunce. Opět procestují naprosto celou zemi a ještě více.
Stejně jako v prvním díle je možné svou družinu složit z až 6 hrdinů, přičemž je dovoleno jich vytvořit až 26 a ti, kteří se do aktuální party nevejdou, se poflakují po různých hostincích v CRONu. Samozřejmě také můžete naimportovat postavy z prvního dílu. Ke své družině je možné najmout až dva žoldáky, které hráč ovládá naprosto stejně jako své vlastní hrdiny, ovšem je nutné jim každý den vyplácet žold zvyšující se s úrovní žoldáků. Je možné vybírat z 8 povolání a poprvé v této sérii byly představeny úkoly, které zvyšují povolání hrdinů. Každá z postav se také může naučit 2 ze zhruba 20 vedlejších dovedností, jako například "horolezectví" umožňující cestovat po horách či "lingvistika" přidávající bonus k inteligenci.
Ač hra zůstává zaměřena převážně na boj, pro splnění většiny úkolů je nutno použít něco víc než jen meče a kouzla. Po herním světě je také rozeseto mnoho vtipných a kuriózních lokací (například jeskyně se zařízením, které mění pohlaví). Vylepšená grafika a interface oproti prvnímu dílu přispívají k větší přístupnosti hry.
Stejně jako v prvním díle je možné svou družinu složit z až 6 hrdinů, přičemž je dovoleno jich vytvořit až 26 a ti, kteří se do aktuální party nevejdou, se poflakují po různých hostincích v CRONu. Samozřejmě také můžete naimportovat postavy z prvního dílu. Ke své družině je možné najmout až dva žoldáky, které hráč ovládá naprosto stejně jako své vlastní hrdiny, ovšem je nutné jim každý den vyplácet žold zvyšující se s úrovní žoldáků. Je možné vybírat z 8 povolání a poprvé v této sérii byly představeny úkoly, které zvyšují povolání hrdinů. Každá z postav se také může naučit 2 ze zhruba 20 vedlejších dovedností, jako například "horolezectví" umožňující cestovat po horách či "lingvistika" přidávající bonus k inteligenci.
Ač hra zůstává zaměřena převážně na boj, pro splnění většiny úkolů je nutno použít něco víc než jen meče a kouzla. Po herním světě je také rozeseto mnoho vtipných a kuriózních lokací (například jeskyně se zařízením, které mění pohlaví). Vylepšená grafika a interface oproti prvnímu dílu přispívají k větší přístupnosti hry.