Microtopia je netradiční automatizační budovatelská strategie ve stylu Factoria, v níž hráči reprezentují úlovou mysl a mají na starost kolonii robotích mravenců. Jejich úkol je vybudovat, optimalizovat a šířit mravenčí společenství a zajistit jeho hladký chod.
Hráči řídí kastovní společnost, na jejímž vrcholu stojí královna, která potřebuje zdroje energie na to, aby mohla vytvářet další potomky. Dělníci různých zaměření se následně starají o stálý přísun surovin, produkci zboží, budování, přestavby a krmení královny. K pohybu po kolonii potřebují mravenci cestičky, po nichž cestují a dopravují suroviny, přičemž po provedení úkonu se také musí vrátit. Cesty musí sloužit nepřetržitému proudu chodících mravenců a je třeba zajistit, aby se vzájemně nepletli pod nohy. Dělníky lze dále vylepšovat a specializovat, například pro těžbu nebo výzkum. Létající dělníky hráči mohou vysílat na další ostrovy, kde se nalézají vzácnější suroviny a kde nakonec může nová královna položit základ nové kolonie.
Hráči řídí kastovní společnost, na jejímž vrcholu stojí královna, která potřebuje zdroje energie na to, aby mohla vytvářet další potomky. Dělníci různých zaměření se následně starají o stálý přísun surovin, produkci zboží, budování, přestavby a krmení královny. K pohybu po kolonii potřebují mravenci cestičky, po nichž cestují a dopravují suroviny, přičemž po provedení úkonu se také musí vrátit. Cesty musí sloužit nepřetržitému proudu chodících mravenců a je třeba zajistit, aby se vzájemně nepletli pod nohy. Dělníky lze dále vylepšovat a specializovat, například pro těžbu nebo výzkum. Létající dělníky hráči mohou vysílat na další ostrovy, kde se nalézají vzácnější suroviny a kde nakonec může nová královna položit základ nové kolonie.
Microtopia je netradiční automatizační budovatelská strategie ve stylu Factoria, v níž hráči reprezentují úlovou mysl a mají na starost kolonii robotích mravenců. Jejich úkol je vybudovat, optimalizovat a šířit mravenčí společenství a zajistit jeho hladký chod.
Hráči řídí kastovní společnost, na jejímž vrcholu stojí královna, která potřebuje zdroje energie na to, aby mohla vytvářet další potomky. Dělníci různých zaměření se následně starají o stálý přísun surovin, produkci zboží, budování, přestavby a krmení královny. K pohybu po kolonii potřebují mravenci cestičky, po nichž cestují a dopravují suroviny, přičemž po provedení úkonu se také musí vrátit. Cesty musí sloužit nepřetržitému proudu chodících mravenců a je třeba zajistit, aby se vzájemně nepletli pod nohy. Dělníky lze dále vylepšovat a specializovat, například pro těžbu nebo výzkum. Létající dělníky hráči mohou vysílat na další ostrovy, kde se nalézají vzácnější suroviny a kde nakonec může nová královna položit základ nové kolonie.
Hráči řídí kastovní společnost, na jejímž vrcholu stojí královna, která potřebuje zdroje energie na to, aby mohla vytvářet další potomky. Dělníci různých zaměření se následně starají o stálý přísun surovin, produkci zboží, budování, přestavby a krmení královny. K pohybu po kolonii potřebují mravenci cestičky, po nichž cestují a dopravují suroviny, přičemž po provedení úkonu se také musí vrátit. Cesty musí sloužit nepřetržitému proudu chodících mravenců a je třeba zajistit, aby se vzájemně nepletli pod nohy. Dělníky lze dále vylepšovat a specializovat, například pro těžbu nebo výzkum. Létající dělníky hráči mohou vysílat na další ostrovy, kde se nalézají vzácnější suroviny a kde nakonec může nová královna položit základ nové kolonie.