Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Metal Marines Master Edition Metal Marines: Master Edition
Namco •  Mindscape (PC)
Namco •  Mindscape
PC
1996
PC
1996
Metal Marines: Master Edition Metal Marines: Master Edition
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano

Tři roky po tahové strategii Metal Marines (1993) pro SNES a PC od Capcomu, vydalo studio Mindscape real-timový remake z vlastní dílny. Vyčerpávající příběhová linka z původní verze je potlačena na nutné minimum ve prospěch hratelnosti. Uživatelské GUI bylo znatelně uzpůsobeno potřebám PC hráčů (např. "drag and drop" funkce šipky), i když v rovině ingame grafiky zůstalo téměř vše při starém. Po přechodu z turn-based do real-time žánru je asi nejviditelnějším přínosem tohoto remaku multiplayerový mód, v němž můžete hrát zároveň proti počítačové AI, i živým protihráčům, připojeným přes LAN/modem.

K dosavadním dvaceti misím přibyl generátor map s řadou nastavení a možnost dodatečně editovat topografii vygenerovaných ostrovů, díky čemuž může být každá hra trochu jiná, než ta předešlá. Zastaralé mono bylo vystřídáno stereem a nepřátelské, i spojenecké charaktery dostaly zdigitalizované hlasy. Atmosféru rychlých bitev vzdálené budoucnosti nově dotváří hudební tracky.
Tři roky po tahové strategii Metal Marines (1993) pro SNES a PC od Capcomu, vydalo studio Mindscape real-timový remake z vlastní dílny. Vyčerpávající příběhová linka z původní verze je potlačena na nutné minimum ve prospěch hratelnosti. Uživatelské GUI bylo znatelně uzpůsobeno potřebám PC hráčů (např. "drag and drop" funkce šipky), i když v rovině ingame grafiky zůstalo téměř vše při starém. Po přechodu z turn-based do real-time žánru je asi nejviditelnějším přínosem tohoto remaku multiplayerový mód, v němž můžete hrát zároveň proti počítačové AI, i živým protihráčům, připojeným přes LAN/modem.

K dosavadním dvaceti misím přibyl generátor map s řadou nastavení a možnost dodatečně editovat topografii vygenerovaných ostrovů, díky čemuž může být každá hra trochu jiná, než ta předešlá. Zastaralé mono bylo vystřídáno stereem a nepřátelské, i spojenecké charaktery dostaly zdigitalizované hlasy. Atmosféru rychlých bitev vzdálené budoucnosti dotváří nové hudební tracky.