You are a MechWarrior.
Od porážky intergalaktického džihádu se rodové frakce BattleTech univerza navrátily k rozpoutávání válek pod smysluplnými záminkami typu teritoriální expanze či nerostných ložisek. Nejeden zelený mozek přitom jen kvete z představ ostřelování nepřátelských světů zařízeními určenými původně na intergalaktickou komunikaci. Nějaký ten Hyperpulzní generátor (HPG) má přece skoro každá planeta. Že téměř všechny od roku 3132 v důsledku virového „blackoutu“ nefungují, je pro generalitu nepodstatný detail. Lyranská aliance sází na schopnosti pilotky bojového mecha jménem Vallen Brice. Tahle šikovná holka si dobře rozumí s výpočetní technikou a zprovoznění opuštěného HPG na řídce osídlené planetě Wrociaw by ji nemělo činit větší potíže. Ty teprve nastanou, místní milice válčí s bandity a rebelie proti alianci je na spadnutí...
Přenosný titul vzhledově působí jako prequel prvního (2002) a druhého (2004) MechAssault z páté generace konzolí, jde však o třetí titul v řadě. O bitvy, kde jedna exploze stíhá druhou, ani o vylepšitelné zbraně se tedy nebojte, stejně tak o hackování mechů z dvojky prostřednictvím BattleArmor. Phantom War tohle všechno podědil a navrch využívá oba dva displeje Nintendo DS. Horní přenáší veškeré dění z bitvy, dolní má celou řadu funkcí od informačně-ovládacího rozhraní více jak dvacítky druhů bojové techniky až po hackovací minihry zabírající oba displeje. Mechové spadají do kategorií lehký, střední, těžký a útočný, což by mělo spolu s proměnlivostí prostředí i náplně misí zajišťovat dostatečně variabilní hratelnost. Sólo kampani pro jednoho sekunduje kooperativní až pro čtyři vyžadující čtyři DS konzole se čtyřmi kopiemi hry.
Od porážky intergalaktického džihádu se rodové frakce BattleTech univerza navrátily k rozpoutávání válek pod smysluplnými záminkami typu teritoriální expanze či nerostných ložisek. Nejeden zelený mozek přitom jen kvete z představ ostřelování nepřátelských světů zařízeními určenými původně na intergalaktickou komunikaci. Nějaký ten Hyperpulzní generátor (HPG) má přece skoro každá planeta. Že téměř všechny od roku 3132 v důsledku virového „blackoutu“ nefungují, je pro generalitu nepodstatný detail. Lyranská aliance sází na schopnosti pilotky bojového mecha jménem Vallen Brice. Tahle šikovná holka si dobře rozumí s výpočetní technikou a zprovoznění opuštěného HPG na řídce osídlené planetě Wrociaw by ji nemělo činit větší potíže. Ty teprve nastanou, místní milice válčí s bandity a rebelie proti alianci je na spadnutí...
Přenosný titul vzhledově působí jako prequel prvního (2002) a druhého (2004) MechAssault z páté generace konzolí, jde však o třetí titul v řadě. O bitvy, kde jedna exploze stíhá druhou, ani o vylepšitelné zbraně se tedy nebojte, stejně tak o hackování mechů z dvojky prostřednictvím BattleArmor. Phantom War tohle všechno podědil a navrch využívá oba dva displeje Nintendo DS. Horní přenáší veškeré dění z bitvy, dolní má celou řadu funkcí od informačně-ovládacího rozhraní více jak dvacítky druhů bojové techniky až po hackovací minihry zabírající oba displeje. Mechové spadají do kategorií lehký, střední, těžký a útočný, což by mělo spolu s proměnlivostí prostředí i náplně misí zajišťovat dostatečně variabilní hratelnost. Sólo kampani pro jednoho sekunduje kooperativní až pro čtyři vyžadující čtyři DS konzole se čtyřmi kopiemi hry.
You are a MechWarrior.
Od porážky intergalaktického džihádu se rodové frakce BattleTech univerza navrátily k rozpoutávání válek pod smysluplnými záminkami typu teritoriální expanze či nerostných ložisek. Nejeden zelený mozek přitom jen kvete z představ ostřelování nepřátelských světů zařízeními určenými původně na intergalaktickou komunikaci. Nějaký ten Hyperpulzní generátor (HPG) má přece skoro každá planeta. Že téměř všechny od roku 3132 v důsledku virového „blackoutu“ nefungují, je pro generalitu nepodstatný detail. Lyranská aliance sází na schopnosti pilotky bojového mecha jménem Vallen Brice. Tahle šikovná holka si dobře rozumí s výpočetní technikou a zprovoznění opuštěného HPG na řídce osídlené planetě Wrociaw by ji nemělo činit větší potíže. Ty teprve nastanou, místní milice válčí s bandity a rebelie proti alianci je na spadnutí...
Přenosný titul vzhledově působí jako prequel prvního (2002) a druhého (2004) MechAssault z páté generace konzolí, jde však o třetí titul v řadě. O bitvy, kde jedna exploze stíhá druhou, ani o vylepšitelné zbraně se tedy nebojte, stejně tak o hackování mechů z dvojky prostřednictvím BattleArmor. Phantom War tohle všechno podědil a navrch využívá oba dva displeje Nintendo DS. Horní přenáší veškeré dění z bitvy, dolní má celou řadu funkcí od informačně-ovládacího rozhraní více jak dvacítky druhů bojové techniky až po hackovací minihry zabírající oba displeje. Mechové spadají do kategorií lehký, střední, těžký a útočný, což by mělo spolu s proměnlivostí prostředí i náplně misí zajišťovat dostatečně variabilní hratelnost. Sólo kampani pro jednoho sekunduje kooperativní až pro čtyři vyžadující čtyři DS konzole se čtyřmi kopiemi hry.
Od porážky intergalaktického džihádu se rodové frakce BattleTech univerza navrátily k rozpoutávání válek pod smysluplnými záminkami typu teritoriální expanze či nerostných ložisek. Nejeden zelený mozek přitom jen kvete z představ ostřelování nepřátelských světů zařízeními určenými původně na intergalaktickou komunikaci. Nějaký ten Hyperpulzní generátor (HPG) má přece skoro každá planeta. Že téměř všechny od roku 3132 v důsledku virového „blackoutu“ nefungují, je pro generalitu nepodstatný detail. Lyranská aliance sází na schopnosti pilotky bojového mecha jménem Vallen Brice. Tahle šikovná holka si dobře rozumí s výpočetní technikou a zprovoznění opuštěného HPG na řídce osídlené planetě Wrociaw by ji nemělo činit větší potíže. Ty teprve nastanou, místní milice válčí s bandity a rebelie proti alianci je na spadnutí...
Přenosný titul vzhledově působí jako prequel prvního (2002) a druhého (2004) MechAssault z páté generace konzolí, jde však o třetí titul v řadě. O bitvy, kde jedna exploze stíhá druhou, ani o vylepšitelné zbraně se tedy nebojte, stejně tak o hackování mechů z dvojky prostřednictvím BattleArmor. Phantom War tohle všechno podědil a navrch využívá oba dva displeje Nintendo DS. Horní přenáší veškeré dění z bitvy, dolní má celou řadu funkcí od informačně-ovládacího rozhraní více jak dvacítky druhů bojové techniky až po hackovací minihry zabírající oba displeje. Mechové spadají do kategorií lehký, střední, těžký a útočný, což by mělo spolu s proměnlivostí prostředí i náplně misí zajišťovat dostatečně variabilní hratelnost. Sólo kampani pro jednoho sekunduje kooperativní až pro čtyři vyžadující čtyři DS konzole se čtyřmi kopiemi hry.