Max je malý kluk se zrzavým čírem na hlavě a stejně jako každé malé dítě i on si rád kreslí. Jednoho dne mu poštou dojde oranžová fixa, kterou se rozhodne ihned vyzkoušet. Nakreslí monstrum, ale hned po dokončení obrázku monstrum ožije, začne se hýbat a přeskakuje z jednoho jeho obrázku na druhý a všechny ničí. Vzhledem k tomu, že samozřejmě nechce, aby všechny jeho kresby byly zničeny, rozhodne se nakreslit sám sebe na obrázek, ve kterém zrovna monstrum je, aby ho zastavil. A v tuto chvíli jeho ovládání přebíráte vy.
Hra není tak úplně typickou 2D plošinovkou nejen proto, že jsou v ní úspěšně aplikovány fyzikální zákony na snad všechny předměty ve hře, ale také proto, že během hry můžete upravovat samotný design úrovní. Je vám totiž poskytnuta ona oranžová fixa, kterou nejenže můžete, ale rovnou musíte používat k dokreslování různých tvarů, abyste byli schopni dostat se přes různorodé překážky, puzzly a nepřátele. Kreslení se samozřejmě neomezuje na předem předpřipravené tvary, můžete nakreslit naprosto cokoliv, co vás napadne a na co máte inkoust. Engine hry poté v reálném čase počítá interakci vašeho předmětu s okolím.
Hra vás provede přes tři světy, kde je každý složen z 5 úrovní. V každé z nich je také skryto několik tajných černých kuliček pro ty nejlepší hledače, kreslíře a skákače. Max and the Magic Marker získal ocenění EIGA 2009 - Innovative Game Design a Unity Awards - Best Overall Game. Hudbu ke hře vytvořila dánská hudební skupina Analogik.
Hra není tak úplně typickou 2D plošinovkou nejen proto, že jsou v ní úspěšně aplikovány fyzikální zákony na snad všechny předměty ve hře, ale také proto, že během hry můžete upravovat samotný design úrovní. Je vám totiž poskytnuta ona oranžová fixa, kterou nejenže můžete, ale rovnou musíte používat k dokreslování různých tvarů, abyste byli schopni dostat se přes různorodé překážky, puzzly a nepřátele. Kreslení se samozřejmě neomezuje na předem předpřipravené tvary, můžete nakreslit naprosto cokoliv, co vás napadne a na co máte inkoust. Engine hry poté v reálném čase počítá interakci vašeho předmětu s okolím.
Hra vás provede přes tři světy, kde je každý složen z 5 úrovní. V každé z nich je také skryto několik tajných černých kuliček pro ty nejlepší hledače, kreslíře a skákače. Max and the Magic Marker získal ocenění EIGA 2009 - Innovative Game Design a Unity Awards - Best Overall Game. Hudbu ke hře vytvořila dánská hudební skupina Analogik.
Max je malý kluk se zrzavým čírem na hlavě a stejně jako každé malé dítě i on si rád kreslí. Jednoho dne mu poštou dojde oranžová fixa, kterou se rozhodne ihned vyzkoušet. Nakreslí monstrum, ale hned po dokončení obrázku monstrum ožije, začne se hýbat a přeskakuje z jednoho jeho obrázku na druhý a všechny ničí. Vzhledem k tomu, že samozřejmě nechce, aby všechny jeho kresby byly zničeny, rozhodne se nakreslit sám sebe na obrázek, ve kterém zrovna monstrum je, aby ho zastavil. A v tuto chvíli jeho ovládání přebíráte vy.
Hra není tak úplně typickou 2D plošinovkou nejen proto, že jsou v ní úspěšně aplikovány fyzikální zákony na snad všechny předměty ve hře, ale také proto, že během hry můžete upravovat samotný design úrovní. Je vám totiž poskytnuta ona oranžová fixa, kterou nejenže můžete, ale rovnou musíte používat k dokreslování různých tvarů, abyste byli schopni dostat se přes různorodé překážky, puzzly a nepřátele. Kreslení se samozřejmě neomezuje na předem předpřipravené tvary, můžete nakreslit naprosto cokoliv, co vás napadne a na co máte inkoust. Engine hry poté v reálném čase počítá interakci vašeho předmětu s okolím.
Hra vás provede přes tři světy, kde je každý složen z 5 úrovní. V každé z nich je také skryto několik tajných černých kuliček pro ty nejlepší hledače, kreslíře a skákače. Max and the Magic Marker získal ocenění EIGA 2009 - Innovative Game Design a Unity Awards - Best Overall Game. Hudbu ke hře vytvořila dánská hudební skupina Analogik.
Hra není tak úplně typickou 2D plošinovkou nejen proto, že jsou v ní úspěšně aplikovány fyzikální zákony na snad všechny předměty ve hře, ale také proto, že během hry můžete upravovat samotný design úrovní. Je vám totiž poskytnuta ona oranžová fixa, kterou nejenže můžete, ale rovnou musíte používat k dokreslování různých tvarů, abyste byli schopni dostat se přes různorodé překážky, puzzly a nepřátele. Kreslení se samozřejmě neomezuje na předem předpřipravené tvary, můžete nakreslit naprosto cokoliv, co vás napadne a na co máte inkoust. Engine hry poté v reálném čase počítá interakci vašeho předmětu s okolím.
Hra vás provede přes tři světy, kde je každý složen z 5 úrovní. V každé z nich je také skryto několik tajných černých kuliček pro ty nejlepší hledače, kreslíře a skákače. Max and the Magic Marker získal ocenění EIGA 2009 - Innovative Game Design a Unity Awards - Best Overall Game. Hudbu ke hře vytvořila dánská hudební skupina Analogik.
Max je malý kluk se zrzavým čírem na hlavě a stejně jako každé malé dítě i on si rád kreslí. Jednoho dne mu poštou dojde oranžová fixa, kterou se rozhodne ihned vyzkoušet. Nakreslí monstrum, ale hned po dokončení obrázku monstrum ožije, začne se hýbat a přeskakuje z jednoho jeho obrázku na druhý a všechny ničí. Vzhledem k tomu, že samozřejmě nechce, aby všechny jeho kresby byly zničeny, rozhodne se nakreslit sám sebe na obrázek, ve kterém zrovna monstrum je, aby ho zastavil. A v tuto chvíli jeho ovládání přebíráte vy.
Hra není tak úplně typickou 2D plošinovkou nejen proto, že jsou v ní úspěšně aplikovány fyzikální zákony na snad všechny předměty ve hře, ale také proto, že během hry můžete upravovat samotný design úrovní. Je vám totiž poskytnuta ona oranžová fixa, kterou nejenže můžete, ale rovnou musíte používat k dokreslování různých tvarů, abyste byli schopni dostat se přes různorodé překážky, puzzly a nepřátele. Kreslení se samozřejmě neomezuje na předem předpřipravené tvary, můžete nakreslit naprosto cokoliv, co vás napadne a na co máte inkoust. Engine hry poté v reálném čase počítá interakci vašeho předmětu s okolím.
Hra vás provede přes tři světy, kde je každý složen z 5 úrovní. V každé z nich je také skryto několik tajných černých kuliček pro ty nejlepší hledače, kreslíře a skákače. Max and the Magic Marker získal ocenění EIGA 2009 - Innovative Game Design a Unity Awards - Best Overall Game. Hudbu ke hře vytvořila dánská hudební skupina Analogik.
Hra není tak úplně typickou 2D plošinovkou nejen proto, že jsou v ní úspěšně aplikovány fyzikální zákony na snad všechny předměty ve hře, ale také proto, že během hry můžete upravovat samotný design úrovní. Je vám totiž poskytnuta ona oranžová fixa, kterou nejenže můžete, ale rovnou musíte používat k dokreslování různých tvarů, abyste byli schopni dostat se přes různorodé překážky, puzzly a nepřátele. Kreslení se samozřejmě neomezuje na předem předpřipravené tvary, můžete nakreslit naprosto cokoliv, co vás napadne a na co máte inkoust. Engine hry poté v reálném čase počítá interakci vašeho předmětu s okolím.
Hra vás provede přes tři světy, kde je každý složen z 5 úrovní. V každé z nich je také skryto několik tajných černých kuliček pro ty nejlepší hledače, kreslíře a skákače. Max and the Magic Marker získal ocenění EIGA 2009 - Innovative Game Design a Unity Awards - Best Overall Game. Hudbu ke hře vytvořila dánská hudební skupina Analogik.