Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Maniac Mansion Mania - Episode 26: Zeitenwende Maniac Mansion Mania - Episode 26: Zeitenwende Maniac Mansion Mania - Episode 26: Zeitenwende
Jucksalbe
Jucksalbe
Jucksalbe
PC
26.07.2005
PC
26.07.2005
PC
26.07.2005
Maniac Mansion Mania - Episode 26: Zeitenwende Maniac Mansion Mania - Episode 26: Zeitenwende Maniac Mansion Mania - Episode 26: Zeitenwende
Žánr
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *

Forma
freeware freeware freeware
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Projekt fanouškovských adventur Maniac Mansion Mania, čítající okolo stovky her, se inspiruje starými adventurami z dílny Lucasfilm Games, především klasikou Maniac Mansion (1988) a pracuje s jejími postavami, lokacemi i klasickým humorem a výtvarným stylem. Hra s pořadovým číslem 26 je tak první, která je vytvořena ve stylu Maniac Mansion: Day of the Tentacle (1993).

Hlavním hrdinou je opět Bernard Bernoulli, který musí napravit osudovou chybu doktora Freda. Ten měl provést změnu reality, kterou odhlasovala vláda. Bernardův současný vesmír je však nyní mnohem pokřivenější, než kdykoli předtím.
Projekt fanouškovských adventur Maniac Mansion Mania, čítající okolo stovky her, se inspiruje starými adventurami z dílny Lucasfilm Games, především klasikou Maniac Mansion (1988) a pracuje s jejími postavami, lokacemi i klasickým humorem a výtvarným stylem. Hra s pořadovým číslem 26 je tak první, která je vytvořena ve stylu Maniac Mansion: Day of the Tentacle (1993).

Hlavním hrdinou je opět Bernard Bernoulli, který musí napravit osudovou chybu doktora Freda. Ten měl provést změnu reality, kterou odhlasovala vláda. Bernardův současný vesmír je však nyní mnohem pokřivenější, než kdykoli předtím.
Projekt fanouškovských adventur Maniac Mansion Mania, čítající okolo stovky her, se inspiruje starými adventurami z dílny Lucasfilm Games, především klasikou Maniac Mansion (1988) a pracuje s jejími postavami, lokacemi i klasickým humorem a výtvarným stylem. Hra s pořadovým číslem 26 je tak první, která je vytvořena ve stylu Maniac Mansion: Day of the Tentacle (1993).

Hlavním hrdinou je opět Bernard Bernoulli, který musí napravit osudovou chybu doktora Freda. Ten měl provést změnu reality, kterou odhlasovala vláda. Bernardův současný vesmír je však nyní mnohem pokřivenější, než kdykoli předtím.