Loot River je pixelartový hack and slash rogue-like od slovenských vývojářů ze straka.studio. Zasazen je do temného fantasy světa, v němž se osamělý poutník, uvězněný v cyklu smrti a zrození, snaží dosáhnout místa zvaného Opulent Sanctum a skrz něj se dostat ven z prokleté pevnosti. Jeho největším spojencem je relikvie, s níž může ovládat plošinky pod sebou.
Hlavní postava se nachází v procedurálně generovaném prostředí skládajícího se především z plošin svými tvary připomínající Tetris bloky, se kterými může pohybovat a využít je například k načasování útoků na nepřítele nacházejícího se na jiné plošině. S každou smrtí se zase octne zpátky ve svém útočišti Sanctuary, kde si může u obchodníků nakoupit za měnu výbavu do dalšího runu. Během hraní postava nachází nové zbraně, brnění, runy a jiné předměty nebo power-upy, s nimiž čelí různorodým stvůrám i gigantickým závěrečným bossům.
Hlavní postava se nachází v procedurálně generovaném prostředí skládajícího se především z plošin svými tvary připomínající Tetris bloky, se kterými může pohybovat a využít je například k načasování útoků na nepřítele nacházejícího se na jiné plošině. S každou smrtí se zase octne zpátky ve svém útočišti Sanctuary, kde si může u obchodníků nakoupit za měnu výbavu do dalšího runu. Během hraní postava nachází nové zbraně, brnění, runy a jiné předměty nebo power-upy, s nimiž čelí různorodým stvůrám i gigantickým závěrečným bossům.
Loot River je pixelartový hack and slash rogue-like od slovenských vývojářů ze straka.studio. Zasazen je do temného fantasy světa, v němž se osamělý poutník, uvězněný v cyklu smrti a zrození, snaží dosáhnout místa zvaného Opulent Sanctum a skrz něj se dostat ven z prokleté pevnosti. Jeho největším spojencem je relikvie, s níž může ovládat plošinky pod sebou.
Hlavní postava se nachází v procedurálně generovaném prostředí skládajícího se především z plošin svými tvary připomínající Tetris bloky, se kterými může pohybovat a využít je například k načasování útoků na nepřítele nacházejícího se na jiné plošině. S každou smrtí se zase octne zpátky ve svém útočišti Sanctuary, kde si může u obchodníků nakoupit za měnu výbavu do dalšího runu. Během hraní postava nachází nové zbraně, brnění, runy a jiné předměty nebo power-upy, s nimiž čelí různorodým stvůrám i gigantickým závěrečným bossům.
Hlavní postava se nachází v procedurálně generovaném prostředí skládajícího se především z plošin svými tvary připomínající Tetris bloky, se kterými může pohybovat a využít je například k načasování útoků na nepřítele nacházejícího se na jiné plošině. S každou smrtí se zase octne zpátky ve svém útočišti Sanctuary, kde si může u obchodníků nakoupit za měnu výbavu do dalšího runu. Během hraní postava nachází nové zbraně, brnění, runy a jiné předměty nebo power-upy, s nimiž čelí různorodým stvůrám i gigantickým závěrečným bossům.