Logo obsahuje tři jednotlivě hratelné logické hry, přičemž každá z nich obsahuje 120 úrovní. Každý úspěšně splněný level pak hráči odhalí část obrázku spoře oděné či zcela odhalené dívky (fotografie byly původně součástí katalogu autopříslušenství), což znamená, že kompletní obrázek hráč obdrží po splnění několika po sobě následujících úrovní.
Cílem první hry je správně poskládat číselnou kombinaci kamenů, jejichž vzor je umístěn ve spodní části obrazovky, přičemž každý následující kámen změní hodnotu toho předešlého. Druhá hra nutí hráče odstranit z obrazovky předem definované kombinace kamenů. Mimo kamene, který hráč určí, zmizí však i všechny kameny v těsné blízkosti. Třetí hra funguje na stejném principu, jako ta předcházející, z hrací plochy však mohou být odebrány pouze dva kameny stejné hodnoty a barvy.
Cílem první hry je správně poskládat číselnou kombinaci kamenů, jejichž vzor je umístěn ve spodní části obrazovky, přičemž každý následující kámen změní hodnotu toho předešlého. Druhá hra nutí hráče odstranit z obrazovky předem definované kombinace kamenů. Mimo kamene, který hráč určí, zmizí však i všechny kameny v těsné blízkosti. Třetí hra funguje na stejném principu, jako ta předcházející, z hrací plochy však mohou být odebrány pouze dva kameny stejné hodnoty a barvy.
Logo obsahuje tři jednotlivě hratelné logické hry, přičemž každá z nich obsahuje 120 úrovní. Každý úspěšně splněný level pak hráči odhalí část obrázku spoře oděné či zcela odhalené dívky (fotografie byly původně součástí katalogu autopříslušenství), což znamená, že kompletní obrázek hráč obdrží po splnění několika po sobě následujících úrovní.
Cílem první hry je správně poskládat číselnou kombinaci kamenů, jejichž vzor je umístěn ve spodní části obrazovky, přičemž každý následující kámen změní hodnotu toho předešlého. Druhá hra nutí hráče odstranit z obrazovky předem definované kombinace kamenů. Mimo kamene, který hráč určí, zmizí však i všechny kameny v těsné blízkosti. Třetí hra funguje na stejném principu, jako ta předcházející, z hrací plochy však mohou být odebrány pouze dva kameny stejné hodnoty a barvy.
Cílem první hry je správně poskládat číselnou kombinaci kamenů, jejichž vzor je umístěn ve spodní části obrazovky, přičemž každý následující kámen změní hodnotu toho předešlého. Druhá hra nutí hráče odstranit z obrazovky předem definované kombinace kamenů. Mimo kamene, který hráč určí, zmizí však i všechny kameny v těsné blízkosti. Třetí hra funguje na stejném principu, jako ta předcházející, z hrací plochy však mohou být odebrány pouze dva kameny stejné hodnoty a barvy.