Hra začíná pohledem na neobydlený dům, ve kterém se nachází obývací místnost, kuchyň, ložnice aj. Po chvíli se objeví v domě postava a v případě, že se jí dům zalíbí, tak se do něho, i se svým psem, nastěhuje. Následně dělá každodenní činnosti, tedy vaří a jí, krmí svého psa, čte noviny, sleduje televizi a čas od času napíše hráči dopis, co se jí líbí a co jí naopak v jejím životě chybí.
Hráč může s touto postavou interagovat, kdy s ní hraje karty, dává dárky, jídlo nebo jí dává malé příkazy, které má vykonat. Hra samotná nemá žádný cíl, není okamžik, kdy dochází k jejímu dohrání. S každou novou spuštěnou hrou se vygeneruje nová postava a tak žádná hra není stejná jako předchozí hry.
Hráč může s touto postavou interagovat, kdy s ní hraje karty, dává dárky, jídlo nebo jí dává malé příkazy, které má vykonat. Hra samotná nemá žádný cíl, není okamžik, kdy dochází k jejímu dohrání. S každou novou spuštěnou hrou se vygeneruje nová postava a tak žádná hra není stejná jako předchozí hry.
Hra začíná pohledem na neobydlený dům, ve kterém se nachází obývací místnost, kuchyň, ložnice aj. Po chvíli se objeví v domě postava a v případě, že se jí dům zalíbí, tak se do něho, i se svým psem, nastěhuje. Následně dělá každodenní činnosti, tedy vaří a jí, krmí svého psa, čte noviny, sleduje televizi a čas od času napíše hráči dopis, co se jí líbí a co jí naopak v jejím životě chybí.
Hráč může s touto postavou interagovat, kdy s ní hraje karty, dává dárky, jídlo nebo jí dává malé příkazy, které má vykonat. Hra samotná nemá žádný cíl, není okamžik, kdy dochází k jejímu dohrání. S každou novou spuštěnou hrou se vygeneruje nová postava a tak žádná hra není stejná jako předchozí hry.
Hráč může s touto postavou interagovat, kdy s ní hraje karty, dává dárky, jídlo nebo jí dává malé příkazy, které má vykonat. Hra samotná nemá žádný cíl, není okamžik, kdy dochází k jejímu dohrání. S každou novou spuštěnou hrou se vygeneruje nová postava a tak žádná hra není stejná jako předchozí hry.