Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Lifeline Lifeline

Operator's Side, Life Line

Operator's Side, Life Line

Sony Interactive Entertainment Japan Studio
Sony Computer Entertainment Japan
PS2
02.03.2004
PS2
02.03.2004
Lifeline Lifeline
Žánr
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Otevření prvního japonského hotelu na vesmírné stanici v roce 2029 je moment, který se jistě zapíše do historie národa. Na oslavu téhle příležitosti je v hotelu uspořádán vánoční večírek. Jedním z účastníků je i hráč, tedy neznámý muž, který se zde rozhodl strávit Vánoce se svou přítelkyní. Zábava ale netrvá dlouho a na palubu stanice vtrhnou zákeřní vetřelci a zmasakrují téměř všechny hosty i personál. Hráč se ocitá v kontrolní místnosti, není odtud úniku a jeho přítelkyně je neznámo kde. Má ale přístup k veškerým kamerám na palubě a jeho jedinou nadějí je servírka Rio Hohenheim, která se zavřela ve vazební cele. Pomocí kamer a mikrofonu ji tak může navádět stanicí až k jeho záchraně.

Postava Rio Hohenheim se dá ovládat pouze pomocí hlasu a hráč je tedy nucen využívat mikrofon k průchodu hrou a zadávat jí rozkazy. Rio ale není pouhou loutkou a celou hru neustále komunikuje. Mimo klasické adventurní úkony, jako otevírání dveří či sebrání určitých předmětů, je potřeba i chytře řídit souboje s monstry a udržet Rio v bezpečí či hledat slabá místa nepřítele.

Hra je vůbec první svého druhu na PlayStation 2. Tvůrci se chlubí více jak dvěma tisíci slovy, které hra dokáže rozeznat.
Otevření prvního japonského hotelu na vesmírné stanici v roce 2029 je moment, který se jistě zapíše do historie národa. Na oslavu téhle příležitosti je v hotelu uspořádán vánoční večírek. Jedním z účastníků je i hráč, tedy neznámý muž, který se zde rozhodl strávit Vánoce se svou přítelkyní. Zábava ale netrvá dlouho a na palubu stanice vtrhnou zákeřní vetřelci a zmasakrují téměř všechny hosty i personál. Hráč se ocitá v kontrolní místnosti, není odtud úniku a jeho přítelkyně je neznámo kde. Má ale přístup k veškerým kamerám na palubě a jeho jedinou nadějí je servírka Rio Hohenheim, která se zavřela ve vazební cele. Pomocí kamer a mikrofonu ji tak může navádět stanicí až k jeho záchraně.

Postava Rio Hohenheim se dá ovládat pouze pomocí hlasu a hráč je tedy nucen využívat mikrofon k průchodu hrou a zadávat jí rozkazy. Rio ale není pouhou loutkou a celou hru neustále komunikuje. Mimo klasické adventurní úkony, jako otevírání dveří či sebrání určitých předmětů, je potřeba i chytře řídit souboje s monstry a udržet Rio v bezpečí či hledat slabá místa nepřítele.

Hra je vůbec první svého druhu na PlayStation 2. Tvůrci se chlubí více jak dvěma tisíci slovy, které hra dokáže rozeznat.