Life After Us: Shipwrecked je první kapitolou z plánované trilogie hororových vyprávění. Inspirační nábojem tu byla díla otců zakladatelů hororového žánru: Edgara Allana Poea a H.P. Lovecrafta.
První dějství "Shipwrecked" nás zavede na pobřeží neznámého ostrova v tichomořských vodách, u něhož jsme museli zakotvit svou loďku, jelikož jí došlo palivo. Krásou skalních útvarů a bujnou vegetací jsme zcela okouzleni. Avšak velice záhy s pocitem nepříjemna zjišťujeme, že ostrov kdosi obývá. O důvod víc, proč bychom na cestě za nalezením kanistru s naftou měli máknout.
Ačkoliv se jedná o titul viděný z pohledu první osoby, žádnou zbraň nemáte. Jedinou obranou před stvůrami je útěk. Pro vývoj hry se vývojáři použili engine Unity 3D.
První dějství "Shipwrecked" nás zavede na pobřeží neznámého ostrova v tichomořských vodách, u něhož jsme museli zakotvit svou loďku, jelikož jí došlo palivo. Krásou skalních útvarů a bujnou vegetací jsme zcela okouzleni. Avšak velice záhy s pocitem nepříjemna zjišťujeme, že ostrov kdosi obývá. O důvod víc, proč bychom na cestě za nalezením kanistru s naftou měli máknout.
Ačkoliv se jedná o titul viděný z pohledu první osoby, žádnou zbraň nemáte. Jedinou obranou před stvůrami je útěk. Pro vývoj hry se vývojáři použili engine Unity 3D.
Life After Us: Shipwrecked je první kapitolou z plánované trilogie hororových vyprávění. Inspirační nábojem tu byla díla otců zakladatelů hororového žánru: Edgara Allana Poea a H.P. Lovecrafta.
První dějství "Shipwrecked" nás zavede na pobřeží neznámého ostrova v tichomořských vodách, u něhož jsme museli zakotvit svou loďku, jelikož jí došlo palivo. Krásou skalních útvarů a bujnou vegetací jsme zcela okouzleni. Avšak velice záhy s pocitem nepříjemna zjišťujeme, že ostrov kdosi obývá. O důvod víc, proč bychom na cestě za nalezením kanistru s naftou měli máknout.
Ačkoliv se jedná o titul viděný z pohledu první osoby, žádnou zbraň nemáte. Jedinou obranou před stvůrami je útěk. Pro vývoj hry vývojáři použili engine Unity 3D.
První dějství "Shipwrecked" nás zavede na pobřeží neznámého ostrova v tichomořských vodách, u něhož jsme museli zakotvit svou loďku, jelikož jí došlo palivo. Krásou skalních útvarů a bujnou vegetací jsme zcela okouzleni. Avšak velice záhy s pocitem nepříjemna zjišťujeme, že ostrov kdosi obývá. O důvod víc, proč bychom na cestě za nalezením kanistru s naftou měli máknout.
Ačkoliv se jedná o titul viděný z pohledu první osoby, žádnou zbraň nemáte. Jedinou obranou před stvůrami je útěk. Pro vývoj hry vývojáři použili engine Unity 3D.
Life After Us: Shipwrecked je první kapitolou z plánované trilogie hororových vyprávění. Inspirační nábojem tu byla díla otců zakladatelů hororového žánru: Edgara Allana Poea a H. P. Lovecrafta.
První dějství "Shipwrecked" nás zavede na pobřeží neznámého ostrova v tichomořských vodách, u něhož jsme museli zakotvit svou loďku, jelikož jí došlo palivo. Krásou skalních útvarů a bujnou vegetací jsme zcela okouzleni. Avšak velice záhy s pocitem nepříjemna zjišťujeme, že ostrov kdosi obývá. O důvod víc, proč bychom na cestě za nalezením kanistru s naftou měli máknout.
Ačkoliv se jedná o titul viděný z pohledu první osoby, žádnou zbraň nemáte. Jedinou obranou před stvůrami je útěk. Pro vývoj hry vývojáři použili engine Unity 3D.
První dějství "Shipwrecked" nás zavede na pobřeží neznámého ostrova v tichomořských vodách, u něhož jsme museli zakotvit svou loďku, jelikož jí došlo palivo. Krásou skalních útvarů a bujnou vegetací jsme zcela okouzleni. Avšak velice záhy s pocitem nepříjemna zjišťujeme, že ostrov kdosi obývá. O důvod víc, proč bychom na cestě za nalezením kanistru s naftou měli máknout.
Ačkoliv se jedná o titul viděný z pohledu první osoby, žádnou zbraň nemáte. Jedinou obranou před stvůrami je útěk. Pro vývoj hry vývojáři použili engine Unity 3D.
Life After Us: Shipwrecked je první kapitolou z plánované trilogie hororových vyprávění. Inspirační nábojem tu byla díla otců zakladatelů hororového žánru: Edgara Allana Poea a H. P. Lovecrafta.
První dějství "Shipwrecked" nás zavede na pobřeží neznámého ostrova v tichomořských vodách, u něhož jsme museli zakotvit svou loďku, jelikož jí došlo palivo. Krásou skalních útvarů a bujnou vegetací jsme zcela okouzleni. Avšak velice záhy s pocitem nepříjemna zjišťujeme, že ostrov kdosi obývá. O důvod víc, proč bychom na cestě za nalezením kanistru s naftou měli máknout.
Ačkoliv se jedná o titul viděný z pohledu první osoby, žádnou zbraň nemáte. Jedinou obranou před stvůrami je útěk. Pro vývoj hry vývojáři použili engine Unity 3D.
První dějství "Shipwrecked" nás zavede na pobřeží neznámého ostrova v tichomořských vodách, u něhož jsme museli zakotvit svou loďku, jelikož jí došlo palivo. Krásou skalních útvarů a bujnou vegetací jsme zcela okouzleni. Avšak velice záhy s pocitem nepříjemna zjišťujeme, že ostrov kdosi obývá. O důvod víc, proč bychom na cestě za nalezením kanistru s naftou měli máknout.
Ačkoliv se jedná o titul viděný z pohledu první osoby, žádnou zbraň nemáte. Jedinou obranou před stvůrami je útěk. Pro vývoj hry vývojáři použili engine Unity 3D.
Life After Us: Shipwrecked je první kapitolou z plánované trilogie hororových vyprávění. Inspirační nábojem tu byla díla otců zakladatelů hororového žánru: Edgara Allana Poea a H. P. Lovecrafta.
První dějství "Shipwrecked" nás zavede na pobřeží neznámého ostrova v tichomořských vodách, u něhož jsme museli zakotvit svou loďku, jelikož jí došlo palivo. Krásou skalních útvarů a bujnou vegetací jsme zcela okouzleni. Avšak velice záhy s pocitem nepříjemna zjišťujeme, že ostrov kdosi obývá. O důvod víc, proč bychom na cestě za nalezením kanistru s naftou měli máknout.
Ačkoliv se jedná o titul viděný z pohledu první osoby, žádnou zbraň nemáte. Jedinou obranou před stvůrami je útěk. Pro vývoj hry vývojáři použili engine Unity 3D.
První dějství "Shipwrecked" nás zavede na pobřeží neznámého ostrova v tichomořských vodách, u něhož jsme museli zakotvit svou loďku, jelikož jí došlo palivo. Krásou skalních útvarů a bujnou vegetací jsme zcela okouzleni. Avšak velice záhy s pocitem nepříjemna zjišťujeme, že ostrov kdosi obývá. O důvod víc, proč bychom na cestě za nalezením kanistru s naftou měli máknout.
Ačkoliv se jedná o titul viděný z pohledu první osoby, žádnou zbraň nemáte. Jedinou obranou před stvůrami je útěk. Pro vývoj hry vývojáři použili engine Unity 3D.