Jedná se o pokračování hry Paladin's Quest, které ovšem vyšlo pouze v Japonsku na rozdíl od prvního dílu. Tentokrát nás příběh hry zavádí do země zvané Andell, což je země, která se vznáší ve vzduchu a kde vedle sebe existuje vysoce pokročilá technologie, ale také víra ve starodávná proroctví. Bohužel došlo k tomu, že na Andell padla hrozivá kletba, která zapříčinila, že čtyři ostrovy Andellu se od sebe oddělily a postupně se vzdalují od středu této země, a to chrámu, který se nachází uprostřed Andellu. Členové chrámu se proto rozhodli, že vyvolají na pomoc velkého hrdinu z minulosti jménem Farse, který má za úkol na každém z těchto oddělených ostrovů najít magické koule, pomocí kterých může kontinent Andell znovu sjednotit.
Po stránce hratelnosti nedoznal druhý díl velkých změn. Svět je viděný pohledem shora, souboje jsou tahové z pohledu první osoby a jsou s náhodnými nepřáteli. Postavy v partě mohou využívat v bojích speciální schopnosti a magii, ovšem jejich použití jim ubírá na životě, a tak je nutné se pravidelně léčit opět pomocí lahví, které má každá z postav k dispozici a které se doplňují ve městech.
Po stránce hratelnosti nedoznal druhý díl velkých změn. Svět je viděný pohledem shora, souboje jsou tahové z pohledu první osoby a jsou s náhodnými nepřáteli. Postavy v partě mohou využívat v bojích speciální schopnosti a magii, ovšem jejich použití jim ubírá na životě, a tak je nutné se pravidelně léčit opět pomocí lahví, které má každá z postav k dispozici a které se doplňují ve městech.