Lands of Lore III je třetí a také poslední díl z této série od Westwoodu. Jako v předchozích dvou hrách, i zde hrajete z pohledu první osoby.
Herní a tedy i hlavní postavou celé hry je Copper LeGre - půl člověk a půl drak, nevlastní syn bratra krále Richarda, generála Bílé armády. Do hry se dostáváte ve chvíli, kdy byla Copperova rodina vyvražděna strašnými démony - vypadají jako nemrtví psi - kteří putují světem, aby po něm roznášeli smrt. Copper musí projít celkem 5 světů, aby přišel na kloub tomuto běsnění. Cest, jak se dobrat k cíli, je nespočet - můžete se prodírat mapou úkol od úkolu, jen tak zabíjet NPC a nebo jít rovnou po hlavní dějové linii. Místa, kam se můžete podívat, se liší jedno od druhého - od starého hradu Gladstone, přes strašidelný dům, zemi zpustošenou sopkami až po pouštní teritorium, kde budete mít pocit, že jste se ocitli v sérii C&C, rovnou uprostřed bitvy mezi GDI a NOD. Možná si říkáte, co dělají roboti a vůbec sci-fi ve fantasy RPG? Zde bohužel vývojáři šlápli trochu vedle a v honbě za co nejoriginálnějším zpracováním zasadili do hry podobné šílenosti.
Další velikou změnou je systém trénování postavy. Zde již netrénujete vlastnosti podle toho, jak hojně je využíváte, ale nejprve se musíte stát členem cechu, jsou zde celkem 4 - válečnický, kouzelnický, kněžský a zlodějský, a podle toho rozvíjet své dovednosti + v každém cechu dostanete pomocníka do boje, např. ve válečnickém cechu železného golema, který je sice pomalý, ale nesmírně houževnatý a silný. Členství v jednom cechu není určující a můžete vstoupit i do všech najednou.
Magie doznala posunu k lepšímu a výčet kouzel je oproti minulým dílům opravdu pestřejší.
Inventář je přehledný a všechny věci, které najdete, mají vyčerpávající popis, takže se v něm určitě neztratíte.
Co se týče bojů, tak vzrostla zejména jejich obtížnost, protože se nepřátelé adaptují na váš styl boje, takže nelze každého jen slepě umlátit nebo usmažit fireballem.
Grafika je plně 3D a bez znatelných chyb. Hudba výborně podtrhuje atmosféru.
Herní a tedy i hlavní postavou celé hry je Copper LeGre - půl člověk a půl drak, nevlastní syn bratra krále Richarda, generála Bílé armády. Do hry se dostáváte ve chvíli, kdy byla Copperova rodina vyvražděna strašnými démony - vypadají jako nemrtví psi - kteří putují světem, aby po něm roznášeli smrt. Copper musí projít celkem 5 světů, aby přišel na kloub tomuto běsnění. Cest, jak se dobrat k cíli, je nespočet - můžete se prodírat mapou úkol od úkolu, jen tak zabíjet NPC a nebo jít rovnou po hlavní dějové linii. Místa, kam se můžete podívat, se liší jedno od druhého - od starého hradu Gladstone, přes strašidelný dům, zemi zpustošenou sopkami až po pouštní teritorium, kde budete mít pocit, že jste se ocitli v sérii C&C, rovnou uprostřed bitvy mezi GDI a NOD. Možná si říkáte, co dělají roboti a vůbec sci-fi ve fantasy RPG? Zde bohužel vývojáři šlápli trochu vedle a v honbě za co nejoriginálnějším zpracováním zasadili do hry podobné šílenosti.
Další velikou změnou je systém trénování postavy. Zde již netrénujete vlastnosti podle toho, jak hojně je využíváte, ale nejprve se musíte stát členem cechu, jsou zde celkem 4 - válečnický, kouzelnický, kněžský a zlodějský, a podle toho rozvíjet své dovednosti + v každém cechu dostanete pomocníka do boje, např. ve válečnickém cechu železného golema, který je sice pomalý, ale nesmírně houževnatý a silný. Členství v jednom cechu není určující a můžete vstoupit i do všech najednou.
Magie doznala posunu k lepšímu a výčet kouzel je oproti minulým dílům opravdu pestřejší.
Inventář je přehledný a všechny věci, které najdete, mají vyčerpávající popis, takže se v něm určitě neztratíte.
Co se týče bojů, tak vzrostla zejména jejich obtížnost, protože se nepřátelé adaptují na váš styl boje, takže nelze každého jen slepě umlátit nebo usmažit fireballem.
Grafika je plně 3D a bez znatelných chyb. Hudba výborně podtrhuje atmosféru.
Lands of Lore III je třetí a také poslední díl z této série od Westwoodu. Jako v předchozích dvou hrách, i zde hrajete z pohledu první osoby.
Herní a tedy i hlavní postavou celé hry je Copper LeGre - půl člověk a půl drak, nevlastní syn bratra krále Richarda, generála Bílé armády. Do hry se dostáváte ve chvíli, kdy byla Copperova rodina vyvražděna strašnými démony - vypadají jako nemrtví psi - kteří putují světem, aby po něm roznášeli smrt. Copper musí projít celkem 5 světů, aby přišel na kloub tomuto běsnění. Cest, jak se dobrat k cíli, je nespočet - můžete se prodírat mapou úkol od úkolu, jen tak zabíjet NPC a nebo jít rovnou po hlavní dějové linii. Místa, kam se můžete podívat, se liší jedno od druhého - od starého hradu Gladstone, přes strašidelný dům, zemi zpustošenou sopkami až po pouštní teritorium.
Další velikou změnou je systém trénování postavy. Zde již netrénujete vlastnosti podle toho, jak hojně je využíváte, ale nejprve se musíte stát členem cechu, jsou zde celkem 4 - válečnický, kouzelnický, kněžský a zlodějský, a podle toho rozvíjet své dovednosti + v každém cechu dostanete pomocníka do boje, např. ve válečnickém cechu železného golema, který je sice pomalý, ale nesmírně houževnatý a silný. Členství v jednom cechu není určující a můžete vstoupit i do všech najednou.
Magie doznala posunu k lepšímu a výčet kouzel je oproti minulým dílům opravdu pestřejší.
Inventář je přehledný a všechny věci, které najdete, mají vyčerpávající popis, takže se v něm určitě neztratíte. Co se týče bojů, tak vzrostla zejména jejich obtížnost, protože se nepřátelé adaptují na váš styl boje, takže nelze každého jen slepě umlátit nebo usmažit fireballem.
Grafika je plně 3D a oproti předešlému dílu jsou i ve videosekvencích použity místo živých herců 3D modely postav.
Herní a tedy i hlavní postavou celé hry je Copper LeGre - půl člověk a půl drak, nevlastní syn bratra krále Richarda, generála Bílé armády. Do hry se dostáváte ve chvíli, kdy byla Copperova rodina vyvražděna strašnými démony - vypadají jako nemrtví psi - kteří putují světem, aby po něm roznášeli smrt. Copper musí projít celkem 5 světů, aby přišel na kloub tomuto běsnění. Cest, jak se dobrat k cíli, je nespočet - můžete se prodírat mapou úkol od úkolu, jen tak zabíjet NPC a nebo jít rovnou po hlavní dějové linii. Místa, kam se můžete podívat, se liší jedno od druhého - od starého hradu Gladstone, přes strašidelný dům, zemi zpustošenou sopkami až po pouštní teritorium.
Další velikou změnou je systém trénování postavy. Zde již netrénujete vlastnosti podle toho, jak hojně je využíváte, ale nejprve se musíte stát členem cechu, jsou zde celkem 4 - válečnický, kouzelnický, kněžský a zlodějský, a podle toho rozvíjet své dovednosti + v každém cechu dostanete pomocníka do boje, např. ve válečnickém cechu železného golema, který je sice pomalý, ale nesmírně houževnatý a silný. Členství v jednom cechu není určující a můžete vstoupit i do všech najednou.
Magie doznala posunu k lepšímu a výčet kouzel je oproti minulým dílům opravdu pestřejší.
Inventář je přehledný a všechny věci, které najdete, mají vyčerpávající popis, takže se v něm určitě neztratíte. Co se týče bojů, tak vzrostla zejména jejich obtížnost, protože se nepřátelé adaptují na váš styl boje, takže nelze každého jen slepě umlátit nebo usmažit fireballem.
Grafika je plně 3D a oproti předešlému dílu jsou i ve videosekvencích použity místo živých herců 3D modely postav.