V této hře se hráč jako bojovník karate utkává se svými protivníky. Jde tedy o bojovou hru, kde zdraví či výdrž bojovníka není vyobrazeno pomocí ukazatele energie, ale pomocí symbolů jin a jang. Za perfektně provedený kop či úder získává hráč celý symbol, zatímco za méně silný kop či úder je hráč obdarován pouze polovinou symbolu. Dva celé symboly (ikony) ukončují zápas a ten pokračuje do dalšího kola.
Bojovníci se ovládají pomocí joysticku či směrových kláves a akčních kláves/tlačítek. Je možné provést až 18 rozdílných pohybů, např. kop ve výskoku, s otočkou, různé typy úderů nebo obranné postoje. Hra umožňovala hru jednoho či dvou hráčů a vyšla také na platformy BBC Micro, Acorn Electron a Commodore 16.
Bojovníci se ovládají pomocí joysticku či směrových kláves a akčních kláves/tlačítek. Je možné provést až 18 rozdílných pohybů, např. kop ve výskoku, s otočkou, různé typy úderů nebo obranné postoje. Hra umožňovala hru jednoho či dvou hráčů a vyšla také na platformy BBC Micro, Acorn Electron a Commodore 16.
V této hře se hráč jako bojovník karate utkává se svými protivníky. Jde tedy o bojovou hru, kde zdraví či výdrž bojovníka není vyobrazeno pomocí ukazatele energie, ale pomocí symbolů jin a jang. Za perfektně provedený kop či úder získává hráč celý symbol, zatímco za méně silný kop či úder je hráč obdarován pouze polovinou symbolu. Dva celé symboly (ikony) ukončují zápas a ten pokračuje do dalšího kola.
Bojovníci se ovládají pomocí joysticku či směrových kláves a akčních kláves/tlačítek. Je možné provést až 18 rozdílných pohybů, např. kop ve výskoku, s otočkou, různé typy úderů nebo obranné postoje. Hra umožňovala hru jednoho či dvou hráčů a vyšla také na platformu Acorn Electron.
Bojovníci se ovládají pomocí joysticku či směrových kláves a akčních kláves/tlačítek. Je možné provést až 18 rozdílných pohybů, např. kop ve výskoku, s otočkou, různé typy úderů nebo obranné postoje. Hra umožňovala hru jednoho či dvou hráčů a vyšla také na platformu Acorn Electron.
V této hře se hráč jako bojovník karate utkává se svými protivníky. Jde tedy o bojovou hru, kde zdraví či výdrž bojovníka není vyobrazeno pomocí ukazatele energie, ale pomocí symbolů jin a jang. Za perfektně provedený kop či úder získává hráč celý symbol, zatímco za méně silný kop či úder je hráč obdarován pouze polovinou symbolu. Dva celé symboly (ikony) ukončují zápas a ten pokračuje do dalšího kola.
Bojovníci se ovládají pomocí joysticku či směrových kláves a akčních kláves/tlačítek. Je možné provést až 18 rozdílných pohybů, např. kop ve výskoku, s otočkou, různé typy úderů nebo obranné postoje. Hra umožňovala hru jednoho či dvou hráčů a vyšla také na platformu Acorn Electron.
Bojovníci se ovládají pomocí joysticku či směrových kláves a akčních kláves/tlačítek. Je možné provést až 18 rozdílných pohybů, např. kop ve výskoku, s otočkou, různé typy úderů nebo obranné postoje. Hra umožňovala hru jednoho či dvou hráčů a vyšla také na platformu Acorn Electron.