3. prosince 1999 přistávala na Marsu sonda Mars Polar Lander. V poslední fázi sestupu však z neznámých příčin došlo k přerušení spojení se Zemí. O dva roky později je Šimon Zešikma, hlavní hrdina tohoto příběhu, ohrožen výpovědí z Karlovarské Becherovky, pokud nezařídí lukrativní zahraniční kontrakt. Jak spolu tyto dvě události souvisí? Na to vám dá odpověď Kolik stojí Becherovka?, point and click adventura s českým dabingem.
Nechybí zde inventář, spousta rozhovorů ani řada různých lokací, tedy prvky typické pro tento žánr. Hra se zúčastnila druhého ročníku Becherovka Game, soutěže pro začínající české a slovenské vývojáře volně šiřitelných her.
Nechybí zde inventář, spousta rozhovorů ani řada různých lokací, tedy prvky typické pro tento žánr. Hra se zúčastnila druhého ročníku Becherovka Game, soutěže pro začínající české a slovenské vývojáře volně šiřitelných her.
3. prosince 1999 přistávala na Marsu sonda Mars Polar Lander. V poslední fázi sestupu však z neznámých příčin došlo k přerušení spojení se Zemí. O dva roky později je Šimon Zešikma, hlavní hrdina tohoto příběhu, ohrožen výpovědí z Karlovarské Becherovky, pokud nezařídí lukrativní zahraniční kontrakt. Jak spolu tyto dvě události souvisí? Na to vám dá odpověď Kolik stojí Becherovka?, point and click adventura s českým dabingem.
Nechybí zde inventář, spousta rozhovorů ani řada různých lokací, tedy prvky typické pro tento žánr. Hra se zúčastnila druhého ročníku Becherovka Game, soutěže pro začínající české a slovenské vývojáře volně šiřitelných her.
Nechybí zde inventář, spousta rozhovorů ani řada různých lokací, tedy prvky typické pro tento žánr. Hra se zúčastnila druhého ročníku Becherovka Game, soutěže pro začínající české a slovenské vývojáře volně šiřitelných her.