Velmi slušná skákačka. Hezky vypadá, fajn se hraje, úrovně jsou zábavné a poměrně pestré... Kaze však i přes své kvality žalostně postrádá něco, čím by se spolehlivě zaryla do paměti.
Úrovně jsou naprosto klasicky rozčleněny do čtyř světů, jejich tématičnost se přitom zrcadlí spíše jen do některých pasáží. Vždy jde v první řadě samozřejmě o to úspěšně se proskákat až do cíle, ideálně u toho posbírat celý nápis "KAZE", alespoň sto fialových krystalů a splnit dvě od úrovně oddělené výzvy.
Kaze dělá vlastně (skoro) všechno dobře. Úrovně jsou tak akorát dlouhé, bossfightů je pár, ale jsou vážně povedené, mechaniky se přehnaně neopakují a na cca deset hodin je to jednoduše příjemná zábava. Titulární masky na přesně určených místech králičí hrdince propůjčují do konce úrovně unikátní schopnosti, které hratelnost dále modifikují. Jsou však pouze čtyři a tu dračí, po jejíž sebrání se hrdinka nekontrolovaně rozběhne vstříc cíli úrovně bez možnosti zastavit, si možná mohli autoři odpustit úplně.
Obtížnost pozvolna graduje a hlavně ke konci se našla řada výzev, které mi celkem zatopily. Závěrečný bossfight dokonce vyústil ve skoro dvě hodiny dlouhý zásek. Dobré nastavení obtížnosti bylo patrné, když jsem se do nějaké úrovně s postupem času vrátil. Původně zdánlivě náročné pasáže najednou působily lehce, holt vás už hra navykla na "tvrdší chlebíček".
Vlastně nemám moc co vyloženě vytýkat, uvažoval jsem dokonce i o osmičce, ale už dva dny po dohrání cítím, že ve mě z Kaze and the Wild Masks prostě moc nezůstane. Skákání to bylo i tak fajn.
Hodnocení na DH v době dohrání: 75 %; 2. hodnotící; digitální verze PSN
Úrovně jsou naprosto klasicky rozčleněny do čtyř světů, jejich tématičnost se přitom zrcadlí spíše jen do některých pasáží. Vždy jde v první řadě samozřejmě o to úspěšně se proskákat až do cíle, ideálně u toho posbírat celý nápis "KAZE", alespoň sto fialových krystalů a splnit dvě od úrovně oddělené výzvy.
Kaze dělá vlastně (skoro) všechno dobře. Úrovně jsou tak akorát dlouhé, bossfightů je pár, ale jsou vážně povedené, mechaniky se přehnaně neopakují a na cca deset hodin je to jednoduše příjemná zábava. Titulární masky na přesně určených místech králičí hrdince propůjčují do konce úrovně unikátní schopnosti, které hratelnost dále modifikují. Jsou však pouze čtyři a tu dračí, po jejíž sebrání se hrdinka nekontrolovaně rozběhne vstříc cíli úrovně bez možnosti zastavit, si možná mohli autoři odpustit úplně.
Obtížnost pozvolna graduje a hlavně ke konci se našla řada výzev, které mi celkem zatopily. Závěrečný bossfight dokonce vyústil ve skoro dvě hodiny dlouhý zásek. Dobré nastavení obtížnosti bylo patrné, když jsem se do nějaké úrovně s postupem času vrátil. Původně zdánlivě náročné pasáže najednou působily lehce, holt vás už hra navykla na "tvrdší chlebíček".
Vlastně nemám moc co vyloženě vytýkat, uvažoval jsem dokonce i o osmičce, ale už dva dny po dohrání cítím, že ve mě z Kaze and the Wild Masks prostě moc nezůstane. Skákání to bylo i tak fajn.
Hodnocení na DH v době dohrání: 75 %; 2. hodnotící; digitální verze PSN
Pro: Poctivá plošinovka klasického střihu; mechaniky se přílišně neopakují; pozvolně gradující obtížnost s tuhým vyústěním; příjemný vizuál
Proti: Mám pocit, že si na hru za pár měsíců nevzpomenu; autorun pasáže s dračí maskou