Jump 'n Bump je freewarová hra nabízející arénové zabíjení hlodavců. Hra je čistě multiplayerová, hraje se proti lidským protivníkům a to na jednom počítači. 2-4 lidé ovládají zajíce (Dott, Jiffy, Fizz a Mijji), kteří skáčou po plošinkách a snaží se dostat soupeřovi na hlavu, čímž ho zabijí. Protivník se rozprskne na krvavou kaši a vítězný zajíc si započítá bod.
Ač je každé zabití ohodnoceno body, hra je vlastně nekonečná, nemá stanovený konec. Jump 'n Bump je naprogramované v C pod DOSem. Grafika byla dělaná v programu Deluxe Paint 2 a Paint Shop Pro 5. Hudba vytvořená v programu Fast Tracker 2 je jednoduchá, ale chytlavá. Rok poté byl uvolněn zdrojový kód hry a později vydaný Windows port designérem Icculusem, ovšem existují i jiné porty na Wii, Playstation 2 a Linux.
Ač je každé zabití ohodnoceno body, hra je vlastně nekonečná, nemá stanovený konec. Jump 'n Bump je naprogramované v C pod DOSem. Grafika byla dělaná v programu Deluxe Paint 2 a Paint Shop Pro 5. Hudba vytvořená v programu Fast Tracker 2 je jednoduchá, ale chytlavá. Rok poté byl uvolněn zdrojový kód hry a později vydaný Windows port designérem Icculusem, ovšem existují i jiné porty na Wii, Playstation 2 a Linux.
Jump 'n Bump je freewarová hra nabízející arénové zabíjení hlodavců. Hra je čistě multiplayerová, hraje se proti lidským protivníkům a to na jednom počítači. 2-4 lidé ovládají zajíce (Dott, Jiffy, Fizz a Mijji), kteří skáčou po plošinkách a snaží se dostat soupeřovi na hlavu, čímž ho zabijí. Protivník se rozprskne na krvavou kaši a vítězný zajíc si započítá bod.
Ač je každé zabití ohodnoceno body, hra je vlastně nekonečná, nemá stanovený konec. Jump 'n Bump je naprogramované v C pod DOSem. Grafika byla dělaná v programu Deluxe Paint 2 a Paint Shop Pro 5. Hudba vytvořená v programu Fast Tracker 2 je jednoduchá, ale chytlavá. Rok poté byl uvolněn zdrojový kód hry a později vydaný Windows port designérem Icculusem, ovšem existují i jiné porty na Wii, Playstation 2 a Linux.
Ač je každé zabití ohodnoceno body, hra je vlastně nekonečná, nemá stanovený konec. Jump 'n Bump je naprogramované v C pod DOSem. Grafika byla dělaná v programu Deluxe Paint 2 a Paint Shop Pro 5. Hudba vytvořená v programu Fast Tracker 2 je jednoduchá, ale chytlavá. Rok poté byl uvolněn zdrojový kód hry a později vydaný Windows port designérem Icculusem, ovšem existují i jiné porty na Wii, Playstation 2 a Linux.
Jump 'n Bump je freewarová hra nabízející arénové zabíjení hlodavců. Hra je čistě multiplayerová, hraje se proti lidským protivníkům a to na jednom počítači. 2-4 lidé ovládají zajíce (Dott, Jiffy, Fizz a Mijji), kteří skáčou po plošinkách a snaží se dostat soupeřovi na hlavu, čímž ho zabijí. Protivník se rozprskne na krvavou kaši a vítězný zajíc si započítá bod.
Ač je každé zabití ohodnoceno body, hra je vlastně nekonečná, nemá stanovený konec. Jump 'n Bump je naprogramované v C pod DOSem. Grafika byla dělaná v programu Deluxe Paint 2 a Paint Shop Pro 5. Hudba vytvořená v programu Fast Tracker 2 je jednoduchá, ale chytlavá. Rok poté byl uvolněn zdrojový kód hry a později vydaný Windows port designérem Icculusem, ovšem existují i jiné porty na Wii, Playstation 2 a Linux.
Ač je každé zabití ohodnoceno body, hra je vlastně nekonečná, nemá stanovený konec. Jump 'n Bump je naprogramované v C pod DOSem. Grafika byla dělaná v programu Deluxe Paint 2 a Paint Shop Pro 5. Hudba vytvořená v programu Fast Tracker 2 je jednoduchá, ale chytlavá. Rok poté byl uvolněn zdrojový kód hry a později vydaný Windows port designérem Icculusem, ovšem existují i jiné porty na Wii, Playstation 2 a Linux.
Jump 'n Bump je freewarová hra nabízející arénové zabíjení hlodavců. Hra je čistě multiplayerová, hraje se proti lidským protivníkům a to na jednom počítači. 2-4 lidé ovládají zajíce (Dott, Jiffy, Fizz a Mijji), kteří skáčou po plošinkách a snaží se dostat soupeřovi na hlavu, čímž ho zabijí. Protivník se rozprskne na krvavou kaši a vítězný zajíc si započítá bod.
Ač je každé zabití ohodnoceno body, hra je vlastně nekonečná, nemá stanovený konec. Jump 'n Bump je naprogramované v C pod DOSem. Grafika byla dělaná v programu Deluxe Paint 2 a Paint Shop Pro 5. Hudba vytvořená v programu Fast Tracker 2 je jednoduchá, ale chytlavá. Rok poté byl uvolněn zdrojový kód hry a později vydaný Windows port designérem Icculusem, ovšem existují i jiné porty na Wii, Playstation 2 a Linux.
Ač je každé zabití ohodnoceno body, hra je vlastně nekonečná, nemá stanovený konec. Jump 'n Bump je naprogramované v C pod DOSem. Grafika byla dělaná v programu Deluxe Paint 2 a Paint Shop Pro 5. Hudba vytvořená v programu Fast Tracker 2 je jednoduchá, ale chytlavá. Rok poté byl uvolněn zdrojový kód hry a později vydaný Windows port designérem Icculusem, ovšem existují i jiné porty na Wii, Playstation 2 a Linux.