Juggernaut je psychologická hororová adventura vydaná exkluzivně pro PlayStation v roce 1998 (v Japonsku pod názvem Baroque Syndrome ) a v Severní Americe o rok později. Hru vyvinula společnost Will, která je rovněž známá svými experimentálními tituly z období přelomu tisíciletí. Juggernaut zaujme především svou neobvyklou strukturou v rámci knihovny PSX, podobnou hře Myst, a hutnou hororovou atmosférou s duchovními a existenciálními podtóny.
Příběh se točí kolem bezejmenného protagonisty, který se vydává do vlastního podvědomí své posedlé přítelkyně Sarry, jejíž duši ovládla démonická entita. S pomocí tajemného kněze je hráč „miniaturizován“ a vstupuje do surrealistického světa reprezentujícího Sarrino vědomí, rozděleného do několika tematických oblastí: Body, Mind a Soul. Každá oblast nabízí sérii logických hádanek, surrealistických lokací a zvláštních symbolických výjevů, které reflektují psychický stav posedlé ženy. Cílem je očistit Sarřinu duši a porazit zlo, které ji ovládlo.
Technicky hra využívá předrenderovaných statických obrazovek, mezi nimiž se hráč pohybuje ve stylu FMV adventur jako Obsidian nebo Ripper. Hlavní důraz je kladen na řešení hádanek, průzkum a pochmurnou atmosféru, nikoli na akci – v celé hře se téměř nevyskytují souboje. Juggernaut byl při vydání smíšeně přijat, ale dnes je považován za kultovní raritu mezi fanoušky temných, psychologicky laděných her, a často bývá zmiňován vedle titulů jako Echo Night či Galerians.
Příběh se točí kolem bezejmenného protagonisty, který se vydává do vlastního podvědomí své posedlé přítelkyně Sarry, jejíž duši ovládla démonická entita. S pomocí tajemného kněze je hráč „miniaturizován“ a vstupuje do surrealistického světa reprezentujícího Sarrino vědomí, rozděleného do několika tematických oblastí: Body, Mind a Soul. Každá oblast nabízí sérii logických hádanek, surrealistických lokací a zvláštních symbolických výjevů, které reflektují psychický stav posedlé ženy. Cílem je očistit Sarřinu duši a porazit zlo, které ji ovládlo.
Technicky hra využívá předrenderovaných statických obrazovek, mezi nimiž se hráč pohybuje ve stylu FMV adventur jako Obsidian nebo Ripper. Hlavní důraz je kladen na řešení hádanek, průzkum a pochmurnou atmosféru, nikoli na akci – v celé hře se téměř nevyskytují souboje. Juggernaut byl při vydání smíšeně přijat, ale dnes je považován za kultovní raritu mezi fanoušky temných, psychologicky laděných her, a často bývá zmiňován vedle titulů jako Echo Night či Galerians.