Jak už název napovídá, hra je založená na motivy knihy Podivný případ Dr. Jekylla a pana Hyda. Hráč musí cestovat skrz bludiště lesů a podzemí a hledat předměty, které ho uchrání před proměňováním se v doktora Jackla jednou provždy.
Cestou naráží na různé hádanky, které musí vyřešit za použití předmětů, aby se dostal dál. Při pohybu mezi podzemím, do kterého hráč může vstupovat, je hra viděna pohledem shora a v podzemí se pak pohled přepíná a hráč svoji postavu vidí z boku. V podzemí se pak musí vyhýbat různým pohybujícím se předmětům, které mu, v případě, že dojde ke kontaktu, ubírají část zdraví, jehož ukazatel je na spodní části obrazovky. Nahoře pak hráči běží časový limit, do kterého musí hru dohrát.
Hra také vyšla pro MSX.
Cestou naráží na různé hádanky, které musí vyřešit za použití předmětů, aby se dostal dál. Při pohybu mezi podzemím, do kterého hráč může vstupovat, je hra viděna pohledem shora a v podzemí se pak pohled přepíná a hráč svoji postavu vidí z boku. V podzemí se pak musí vyhýbat různým pohybujícím se předmětům, které mu, v případě, že dojde ke kontaktu, ubírají část zdraví, jehož ukazatel je na spodní části obrazovky. Nahoře pak hráči běží časový limit, do kterého musí hru dohrát.
Hra také vyšla pro MSX.
Jak už název napovídá, hra je založená na motivy knihy Podivný případ Dr. Jekylla a pana Hyda. Hráč musí cestovat skrz bludiště lesů a podzemí a hledat předměty, které ho uchrání před proměňováním se v doktora Jackla jednou provždy.
Cestou naráží na různé hádanky, které musí vyřešit za použití předmětů, aby se dostal dál. Při pohybu mezi podzemím, do kterého hráč může vstupovat, je hra viděna pohledem shora a v podzemí se pak pohled přepíná a hráč svoji postavu vidí z boku. V podzemí se pak musí vyhýbat různým pohybujícím se předmětům, které mu, v případě, že dojde ke kontaktu, ubírají část zdraví, jehož ukazatel je na spodní části obrazovky. Nahoře pak hráči běží časový limit, do kterého musí hru dohrát.
Cestou naráží na různé hádanky, které musí vyřešit za použití předmětů, aby se dostal dál. Při pohybu mezi podzemím, do kterého hráč může vstupovat, je hra viděna pohledem shora a v podzemí se pak pohled přepíná a hráč svoji postavu vidí z boku. V podzemí se pak musí vyhýbat různým pohybujícím se předmětům, které mu, v případě, že dojde ke kontaktu, ubírají část zdraví, jehož ukazatel je na spodní části obrazovky. Nahoře pak hráči běží časový limit, do kterého musí hru dohrát.