Příběh začíná poté, co mladá dívka procitá ze zlého snu a spatří ve svém pokoji černou kočku. Tu se rozhodne pronásledovat do nočních ulic, dokud nevběhne do opuštěného loutkového divadla. Uvnitř nalézá podivný, bezbarvý labyrint plný opuštěných místností, zapomenutých automatonů, záhadných vynálezů a obyvatel žijících ve stínech. Bude muset využít svůj veškerý důvtip a projít několika zkouškami, aby na konci odhalila tajemství světa, ve kterém se ocitla a přišla na to, co ji s tímto místem spojuje.
Hra Iris.Fall zavítá hráče do monochromatického světa vyvedeného v unikátním kresleném stylu využívajícího přechody mezi světlem a stínem. Hlavní postava se pohybuje v 3D prostředí s fixní kamerou, ale má schopnost umožňující přejít do vlastního stínu a dostat se tak na místa, jenž by jí byla normálně zapovězena. Autoři si nachystali řadu hádanek a puzzlů, v nichž bude třeba pro postup dále posouvat různé objekty, manipulovat se zdroji světla nebo aktivovat mechanismy. Z drobných náznaků a atmosféry pak hráč rozplétá záhadu zchátralého divadla i hrdinčiny minulosti.
Hra Iris.Fall zavítá hráče do monochromatického světa vyvedeného v unikátním kresleném stylu využívajícího přechody mezi světlem a stínem. Hlavní postava se pohybuje v 3D prostředí s fixní kamerou, ale má schopnost umožňující přejít do vlastního stínu a dostat se tak na místa, jenž by jí byla normálně zapovězena. Autoři si nachystali řadu hádanek a puzzlů, v nichž bude třeba pro postup dále posouvat různé objekty, manipulovat se zdroji světla nebo aktivovat mechanismy. Z drobných náznaků a atmosféry pak hráč rozplétá záhadu zchátralého divadla i hrdinčiny minulosti.
Příběh začíná poté, co mladá dívka procitá ze zlého snu a spatří ve svém pokoji černou kočku. Tu se rozhodne pronásledovat do nočních ulic, dokud nevběhne do opuštěného loutkového divadla. Uvnitř nalézá podivný, bezbarvý labyrint plný opuštěných místností, zapomenutých automatonů, záhadných vynálezů a obyvatel žijících ve stínech. Bude muset využít svůj veškerý důvtip a projít několika zkouškami, aby na konci odhalila tajemství světa, ve kterém se ocitla a přišla na to, co ji s tímto místem spojuje.
Hra Iris.Fall zavítá hráče do monochromatického světa vyvedeného v unikátním kresleném stylu využívajícího přechody mezi světlem a stínem. Hlavní postava se pohybuje v 3D prostředí s fixní kamerou, ale má schopnost umožňující přejít do vlastního stínu a dostat se tak na místa, jenž by jí byla normálně zapovězena. Autoři si nachystali řadu hádanek a puzzlů, v nichž bude třeba pro postup dále posouvat různé objekty, manipulovat se zdroji světla nebo aktivovat mechanismy. Z drobných náznaků a atmosféry pak hráč rozplétá záhadu zchátralého divadla i hrdinčiny minulosti.
Hra Iris.Fall zavítá hráče do monochromatického světa vyvedeného v unikátním kresleném stylu využívajícího přechody mezi světlem a stínem. Hlavní postava se pohybuje v 3D prostředí s fixní kamerou, ale má schopnost umožňující přejít do vlastního stínu a dostat se tak na místa, jenž by jí byla normálně zapovězena. Autoři si nachystali řadu hádanek a puzzlů, v nichž bude třeba pro postup dále posouvat různé objekty, manipulovat se zdroji světla nebo aktivovat mechanismy. Z drobných náznaků a atmosféry pak hráč rozplétá záhadu zchátralého divadla i hrdinčiny minulosti.