Tvůrci hry během vývoje krátce po invazi na Ukrajinu emigrovali z Ruska do Kazachstánu. Věděli, že příběh tematizující poslušnost, pokoru a kritiku Ruské pravoslavné církve (která se dle jejich názoru stala nástrojem propagandy) by nebyl pro diktátorský režim panující v Rusku politicky vhodný a báli se trestního stíhání.
Zajímavosti
Vývoj
Příběh
Hra si často úmyslně pohrává se samotným herním zážitkem a herním médiem, které využívá k charakterizaci svých témat a postav.
Spoileroidní příklady:
„Nudná“ gameplayová část nošení vědra vody charakterizuje repetitivní a zbytečné úkoly života jeptišek.
Kamera ve třetí osobě a její přerod reprezentuje Indičin vztah k vlastní individualitě a spiritualitě, hra je zakončená pohledem z první osoby.
Arkádový systém sbírání bodů se vztahuje k Indičině náboženské doktríně, jež jí diktuje posvátnost předmětů a rituálů, které jí „zvýší level“ zbožnosti a přiblíží ji k Bohu.
Spoileroidní příklady:
„Nudná“ gameplayová část nošení vědra vody charakterizuje repetitivní a zbytečné úkoly života jeptišek.
Kamera ve třetí osobě a její přerod reprezentuje Indičin vztah k vlastní individualitě a spiritualitě, hra je zakončená pohledem z první osoby.
Arkádový systém sbírání bodů se vztahuje k Indičině náboženské doktríně, jež jí diktuje posvátnost předmětů a rituálů, které jí „zvýší level“ zbožnosti a přiblíží ji k Bohu.