Česká real-time strategie, která si bere za vzor jedno ze slavných období naší historie, ale to je bohužel tak vše, co má Husita s husitským hnutím v 1. pol. 15. století společného.
Hra postrádá jakýkoliv příběh či děj, i když obsahuje tzv. "postupovou hru", což už je klasická série několika scénářů propojených technologickým nebo obtížnostním postupem, ale hráč záhy zjistí, že i technologického maxima se dá dosáhnout v několika prvních scénářích, protože technologický postup nezávisí na počtu odehraných kol, ale na velikosti zabraného území a žádná další překvapení ho už dále nečekají.
Typů jednotek i budov je velice málo, ale vypadají alespoň trochu roztomile a občas se i zasmějete, zejména pokud se křižáci vrhnou mezi hejno rozzuřených hus, které husiti chovají na svých statcích. Graficky je hra vyvedena na svou dobu poměrně dobře, doprovodný soundtrack je zpracován v audio stopách a můžete si ho tedy pustit i samostatně.
Hra postrádá jakýkoliv příběh či děj, i když obsahuje tzv. "postupovou hru", což už je klasická série několika scénářů propojených technologickým nebo obtížnostním postupem, ale hráč záhy zjistí, že i technologického maxima se dá dosáhnout v několika prvních scénářích, protože technologický postup nezávisí na počtu odehraných kol, ale na velikosti zabraného území a žádná další překvapení ho už dále nečekají.
Typů jednotek i budov je velice málo, ale vypadají alespoň trochu roztomile a občas se i zasmějete, zejména pokud se křižáci vrhnou mezi hejno rozzuřených hus, které husiti chovají na svých statcích. Graficky je hra vyvedena na svou dobu poměrně dobře, doprovodný soundtrack je zpracován v audio stopách a můžete si ho tedy pustit i samostatně.
Česká real-time strategie, která si bere za vzor jedno ze slavných období naší historie, ale to je bohužel tak vše, co má Husita s husitským hnutím v 1. pol. 15. století společného.
Hra postrádá jakýkoliv příběh či děj, i když obsahuje tzv. "postupovou hru", což už je klasická série několika scénářů propojených technologickým nebo obtížnostním postupem, ale hráč záhy zjistí, že i technologického maxima se dá dosáhnout v několika prvních scénářích, protože technologický postup nezávisí na počtu odehraných kol, ale na velikosti zabraného území a žádná další překvapení ho už dále nečekají.
Typů jednotek i budov je velice málo, ale vypadají alespoň trochu roztomile a občas se i zasmějete, zejména pokud se křižáci vrhnou mezi hejno rozzuřených hus, které husiti chovají na svých statcích. Graficky je hra vyvedena na svou dobu poměrně dobře, doprovodný soundtrack je zpracován v audio stopách a můžete si ho tedy pustit i samostatně.
Hra postrádá jakýkoliv příběh či děj, i když obsahuje tzv. "postupovou hru", což už je klasická série několika scénářů propojených technologickým nebo obtížnostním postupem, ale hráč záhy zjistí, že i technologického maxima se dá dosáhnout v několika prvních scénářích, protože technologický postup nezávisí na počtu odehraných kol, ale na velikosti zabraného území a žádná další překvapení ho už dále nečekají.
Typů jednotek i budov je velice málo, ale vypadají alespoň trochu roztomile a občas se i zasmějete, zejména pokud se křižáci vrhnou mezi hejno rozzuřených hus, které husiti chovají na svých statcích. Graficky je hra vyvedena na svou dobu poměrně dobře, doprovodný soundtrack je zpracován v audio stopách a můžete si ho tedy pustit i samostatně.
Česká real-time strategie, která si bere za vzor jedno ze slavných období naší historie, jinak s husitským hnutím v 1. pol. 15. století mnoho společného nemá.
Hra postrádá jakýkoliv příběh či děj, i když obsahuje tzv. "postupovou hru", což už je klasická série několika scénářů propojených technologickým nebo obtížnostním postupem. Jelikož technologický postup nezávisí na počtu odehraných kol, ale na velikosti zabraného území, maxima se dá dosáhnout v i několika prvních scénářích.
Typů jednotek i budov není mnoho a s většinou je možné seznámit se hned na začátku. Graficky je hra adekvátní době vzniku a je plně SVGA. Doprovodný soundtrack je zpracován v audio stopách a můžete si ho tedy pustit i samostatně.
Hra postrádá jakýkoliv příběh či děj, i když obsahuje tzv. "postupovou hru", což už je klasická série několika scénářů propojených technologickým nebo obtížnostním postupem. Jelikož technologický postup nezávisí na počtu odehraných kol, ale na velikosti zabraného území, maxima se dá dosáhnout v i několika prvních scénářích.
Typů jednotek i budov není mnoho a s většinou je možné seznámit se hned na začátku. Graficky je hra adekvátní době vzniku a je plně SVGA. Doprovodný soundtrack je zpracován v audio stopách a můžete si ho tedy pustit i samostatně.