Hra High Frontier se zabývá konfliktem mezi Sověty a Američany a hrozbou raketových střel vyslaných na jednu či druhou stranu. Hráč se tak stává armádním velitelem Američanů a jeho cílem je vybudovat dobrou raketovou obranu a také systém na rozpoznání blížících se raket nepřítele.
Na začátku hry má hráč možnost si zvolit typ velitele (resp. jeho míru agresivity) obou zemí a obtížnost hry. Hra se ovládá pomocí ikonek, které jsou rozmístěné po stranách obrazovky. Na základní obrazovce je pak vidět i mapa společně s pohyby leteckých jednotek a satelitů na orbitu.
Hráč má k dispozici určitou finanční částku, kterou musí rozdělit mezi jednotlivé výzkumné týmy, čímž i určí směr výzkumu a výrobu. Čas od času se ozve prezident USA s novými pokyny (zahájit útok nebo se stáhnout) nebo informacemi o nepříteli. Na obrazovce je také ukazatel, jaký je vývoj vztahu mezi Sověty a Američany, tj. jestli směřuje k míru mezi zeměmi nebo spíše k válce.
Na začátku hry má hráč možnost si zvolit typ velitele (resp. jeho míru agresivity) obou zemí a obtížnost hry. Hra se ovládá pomocí ikonek, které jsou rozmístěné po stranách obrazovky. Na základní obrazovce je pak vidět i mapa společně s pohyby leteckých jednotek a satelitů na orbitu.
Hráč má k dispozici určitou finanční částku, kterou musí rozdělit mezi jednotlivé výzkumné týmy, čímž i určí směr výzkumu a výrobu. Čas od času se ozve prezident USA s novými pokyny (zahájit útok nebo se stáhnout) nebo informacemi o nepříteli. Na obrazovce je také ukazatel, jaký je vývoj vztahu mezi Sověty a Američany, tj. jestli směřuje k míru mezi zeměmi nebo spíše k válce.