Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Hexuma: Das Auge des Kal Hexuma: Das Auge des Kal
Weltenschmiede
Weltenschmiede
PC
1992
PCAmiga
1992
Hexuma: Das Auge des Kal Hexuma: Das Auge des Kal
Žánr
adventura > textová adventura *
adventura > 2D adventura
adventura > textová adventura *
adventura > 2D adventura

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Hexuma: Kalovo oko, jak zní český překlad této interaktivní novely doplněné 2D obrázky, je třetí hrou v pořadí německých vývojářů Weltenschmiede a současně patří k nejuznávanějším hrám ve svém žánru, především pak mezi německy hovořícími hráči, neboť hra je kompletně v němčině. Vývojáři v ní nabídli hráčům velký, fascinující příběh plný náročných hádanek. Příkazy umožňují zadat zapsáním příkazu nebo kliknutím na objekty uvnitř obrázku.

Prastarý zámek, kdysi honosné sídlo bylo v dávných dobách domovem rytíře, který se dle dobových kronik zbláznil. Další z majitelů zámku, členové rodiny Hawthornů skončili po krátké době pobytu na zámku v ústavu pro choromyslné. Jistý vědec se dokonce ve 20. letech pokoušel objevit tajemství, které zámek skrývá, ale skončil podobně, jako jeho předchůdci. Zámek se ukazuje být vstupní branou do magických světů, do šesti různých období v historii, ale i budoucnosti Země, ze kterých je třeba přinést šest krystalů. Ale zlověstný bůh Kal je probuzen. Začíná horečnatý boj o Kalovo oko...
Hexuma: Kalovo oko, jak zní český překlad této interaktivní novely doplněné 2D obrázky, je třetí hrou v pořadí německých vývojářů Weltenschmiede a současně patří k nejuznávanějším hrám ve svém žánru, především pak mezi německy hovořícími hráči, neboť hra je kompletně v němčině. Vývojáři v ní nabídli hráčům velký, fascinující příběh plný náročných hádanek. Příkazy umožňují zadat zapsáním příkazu nebo kliknutím na objekty uvnitř obrázku.

Prastarý zámek, kdysi honosné sídlo bylo v dávných dobách domovem rytíře, který se dle dobových kronik zbláznil. Další z majitelů zámku, členové rodiny Hawthornů skončili po krátké době pobytu na zámku v ústavu pro choromyslné. Jistý vědec se dokonce ve 20. letech pokoušel objevit tajemství, které zámek skrývá, ale skončil podobně, jako jeho předchůdci. Zámek se ukazuje být vstupní branou do magických světů, do šesti různých období v historii, ale i budoucnosti Země, ze kterých je třeba přinést šest krystalů. Ale zlověstný bůh Kal je probuzen. Začíná horečnatý boj o Kalovo oko...