Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Hercules Hercules
Quantum Productions •  Millennium Interactive (Amiga, AtST)
Quantum Productions •  Millennium Interactive (Amiga, AtST) •  Wise Owl Software (BBCMicro, C16)
SpectrumC64
1986
AtSTAmiga
1990
SpectrumC64
1986
C16BBCMicro
1987
AtSTAmiga
1990
Hercules Hercules
Žánr
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Jak už název napovídá v této hře se hráč ujme role mytologické postavy Herkula a jeho úkolem je dokončit všech dvanáct úkolů, které mu byly zadány. Jedná se o klasickou plošinovku a hráčovým cílem je se dostat na konec úrovně a při tom se vyhýbat nepřátelům. Herkules to má o to těžší, že některé plošiny nejsou tím, jak se zdají být. Proto některé po vstupu hráče začnou hořet a zabíjí ho. Jiné zase nejsou vidět, dokud na ně hráč nevstoupí. Ten se tak musí jednotlivými úrovněmi prokousávat ve stylu pokus - omyl.

Další nepříjemností je, že po smrti Herkula se hra restartuje a jednotlivé obrazovky, kterých je ve hře kolem padesáti, jsou rozmístěné jinak než při předchozí hře. Hráč nemá jak se svými protivníky bojovat, a proto musí být neustále v pohybu, aby nedošlo ke kontaktu s nimi.

Hra také vyšla pro platformy BBC Micro, Commodore 16 a Acorn Electron.
Jak už název napovídá v této hře se hráč ujme role mytologické postavy Herkula a jeho úkolem je dokončit všech dvanáct úkolů, které mu byly zadány. Jedná se o klasickou plošinovku a hráčovým cílem je se dostat na konec úrovně a při tom se vyhýbat nepřátelům. Herkules to má o to těžší, že některé plošiny nejsou tím, jak se zdají být. Proto některé po vstupu hráče začnou hořet a zabíjí ho. Jiné zase nejsou vidět, dokud na ně hráč nevstoupí. Ten se tak musí jednotlivými úrovněmi prokousávat ve stylu pokus - omyl.

Další nepříjemností je, že po smrti Herkula se hra restartuje a jednotlivé obrazovky, kterých je ve hře kolem padesáti, jsou rozmístěné jinak než při předchozí hře. Hráč nemá jak se svými protivníky bojovat, a proto musí být neustále v pohybu, aby nedošlo ke kontaktu s nimi.

Hra také vyšla pro platformy BBC Micro, Commodore 16 a Acorn Electron.