Tahová strategie podobná tehdy ještě neexistující sérii HoMaM, resp. jejímu předchůdci King's Bounty. Hra spadá pod stejného vydavatele, tedy New World Computing. Je zasazená do doby Vikingů a čerpá ze severské mytologie.
Hra nemá žádnou příběhovou kampaň. Každou mapu tedy začínáte "od znovu". Hráč má na výběr ze 4 ras: člověk, elf, troll nebo trpaslík. Jako mapu lze zvolit buď "historickou", tedy reprezentaci Evropy začínající v roce 700 n. l. nebo náhodně vygenerovanou počítačem. Dále lze zvolit obtížnost mapy i protihráčů a délku hry. S ostatními hráči je možné během hry uzavírat diplomatické dohody ohledně obchodování a válečného stavu. V jednotlivých tazích pak dochází k tahovým soubojům mezi skupinami jednotek, dobývání (nebo budování na příslušných místech) nových měst, což zajistí např. větší příjem, a rekrutování nových jednotek.
Každá rasa má odlišnou hierarchii bohů, jejichž úkoly postupně plní. Za splněné úkoly dostanete na konci tahu různé odměny a ultimátně vyhraje ten, kdo dokončí úkol od nejvyššího boha Odina.
Hra nemá žádnou příběhovou kampaň. Každou mapu tedy začínáte "od znovu". Hráč má na výběr ze 4 ras: člověk, elf, troll nebo trpaslík. Jako mapu lze zvolit buď "historickou", tedy reprezentaci Evropy začínající v roce 700 n. l. nebo náhodně vygenerovanou počítačem. Dále lze zvolit obtížnost mapy i protihráčů a délku hry. S ostatními hráči je možné během hry uzavírat diplomatické dohody ohledně obchodování a válečného stavu. V jednotlivých tazích pak dochází k tahovým soubojům mezi skupinami jednotek, dobývání (nebo budování na příslušných místech) nových měst, což zajistí např. větší příjem, a rekrutování nových jednotek.
Každá rasa má odlišnou hierarchii bohů, jejichž úkoly postupně plní. Za splněné úkoly dostanete na konci tahu různé odměny a ultimátně vyhraje ten, kdo dokončí úkol od nejvyššího boha Odina.