The quest of the hunter and the hunted has begun.
Bereme-li sci-fi sérii Halo jakožto universum doslova epických rozměrů, o pátém díle, respektive druhém z takzvané Reclaimer Trilogy, platí toto vše hned dvojnásob. Tvůrci pojali Guardians ve vskutku megalomanském duchu. Děj je zhruba dvakrát tak dlouhý v porovnání s Halo 4 (2012) a místo jediného hrdiny tu jsou hned dva. Zároveň se titul vyznačuje nejvyšším počtem charakterů, které kdy byly obsaženy v jakémkoliv díle série.
Vedle navrátivšího se hrdiny předešlých her, Johna-117, se tentokrát hráči vtělí také do role Jamesona Lockeho, SPARTANa vzniklého z programu 4. generace těchto nadlidských superbojovníků. V titulu se tímto krokem odvíjí vícero vzájemně propojených příběhů, na jedné straně stojí John s týmem spolubojovníků nesoucích označení Blue Team, kteří sledují stopy směřující za Cortanou a nebezpečnými Guardiany, na straně druhé pak lovec lidí Jameson Locke a jeho Fireteam Osiris, kteří mají za úkol dostihnout a zajmout členy předešlého týmu.
Hratelnost se drží osvědčeného konceptu předešlých her, avšak došlo k několika změnám, předně k nahrazení Armor Abilites (schopnosti superobleku Mjolnir) za univerzálnější Spartan Abilites (superschopnosti vlastní všem SPARTANům), které jsou dostupné všem jedincům, a to jak v kampani, tak v multiplayeru. Neustále přítomným spolubojovníkům lze udílet jednoduché příkazy, přičemž protivníci jsou odolnější, rychlejší a silnější než kdy dříve.
V případě hraní kampaně v kooperativním režimu se obtížnost dále zvyšuje podle počtu živých hráčů ve hře. Kooperativní mód dále sleduje do jaké postavy se v rámci týmu "převtělíte", jelikož jednotliví spartané mají své základní přiřazené funkce. Linda-058 je například sniper, čemuž také odpovídá její vybavení a taková Kelly- 087 zase běhá rychleji než ostatní...
Bereme-li sci-fi sérii Halo jakožto universum doslova epických rozměrů, o pátém díle, respektive druhém z takzvané Reclaimer Trilogy, platí toto vše hned dvojnásob. Tvůrci pojali Guardians ve vskutku megalomanském duchu. Děj je zhruba dvakrát tak dlouhý v porovnání s Halo 4 (2012) a místo jediného hrdiny tu jsou hned dva. Zároveň se titul vyznačuje nejvyšším počtem charakterů, které kdy byly obsaženy v jakémkoliv díle série.
Vedle navrátivšího se hrdiny předešlých her, Johna-117, se tentokrát hráči vtělí také do role Jamesona Lockeho, SPARTANa vzniklého z programu 4. generace těchto nadlidských superbojovníků. V titulu se tímto krokem odvíjí vícero vzájemně propojených příběhů, na jedné straně stojí John s týmem spolubojovníků nesoucích označení Blue Team, kteří sledují stopy směřující za Cortanou a nebezpečnými Guardiany, na straně druhé pak lovec lidí Jameson Locke a jeho Fireteam Osiris, kteří mají za úkol dostihnout a zajmout členy předešlého týmu.
Hratelnost se drží osvědčeného konceptu předešlých her, avšak došlo k několika změnám, předně k nahrazení Armor Abilites (schopnosti superobleku Mjolnir) za univerzálnější Spartan Abilites (superschopnosti vlastní všem SPARTANům), které jsou dostupné všem jedincům, a to jak v kampani, tak v multiplayeru. Neustále přítomným spolubojovníkům lze udílet jednoduché příkazy, přičemž protivníci jsou odolnější, rychlejší a silnější než kdy dříve.
V případě hraní kampaně v kooperativním režimu se obtížnost dále zvyšuje podle počtu živých hráčů ve hře. Kooperativní mód dále sleduje do jaké postavy se v rámci týmu "převtělíte", jelikož jednotliví spartané mají své základní přiřazené funkce. Linda-058 je například sniper, čemuž také odpovídá její vybavení a taková Kelly- 087 zase běhá rychleji než ostatní...
The quest of the hunter and the hunted has begun.
Bereme-li sci-fi sérii Halo jakožto universum doslova epických rozměrů, o pátém díle, respektive druhém z takzvané Reclaimer Trilogy, platí toto vše hned dvojnásob. Tvůrci pojali Guardians ve vskutku megalomanském duchu. Děj je zhruba dvakrát tak dlouhý v porovnání s Halo 4 (2012) a místo jediného hrdiny tu jsou hned dva. Zároveň se titul vyznačuje nejvyšším počtem charakterů, které kdy byly obsaženy v jakémkoliv díle série.
Vedle navrátivšího se hrdiny předešlých her, Johna-117, se tentokrát hráči vtělí také do role Jamesona Lockeho, SPARTANa vzniklého z programu 4. generace těchto nadlidských superbojovníků. V titulu se tímto krokem odvíjí vícero vzájemně propojených příběhů, na jedné straně stojí John s týmem spolubojovníků nesoucích označení Blue Team, kteří sledují stopy směřující za Cortanou a nebezpečnými Guardiany, na straně druhé pak lovec lidí Jameson Locke a jeho Fireteam Osiris, kteří mají za úkol dostihnout a zajmout členy předešlého týmu.
Hratelnost se drží osvědčeného konceptu předešlých her, avšak došlo k několika změnám, předně k nahrazení Armor Abilites (schopnosti superobleku Mjolnir) za univerzálnější Spartan Abilites (superschopnosti vlastní všem SPARTANům), které jsou dostupné všem jedincům, a to jak v kampani, tak v multiplayeru. Neustále přítomným spolubojovníkům lze udílet jednoduché příkazy, přičemž protivníci jsou odolnější, rychlejší a silnější než kdy dříve.
V případě hraní kampaně v kooperativním režimu se obtížnost dále zvyšuje podle počtu živých hráčů ve hře. Kooperativní mód dále sleduje do jaké postavy se v rámci týmu "převtělíte", jelikož jednotliví spartané mají své základní přiřazené funkce. Linda-058 je například sniper, čemuž také odpovídá její vybavení a taková Kelly- 087 zase běhá rychleji než ostatní...
Bereme-li sci-fi sérii Halo jakožto universum doslova epických rozměrů, o pátém díle, respektive druhém z takzvané Reclaimer Trilogy, platí toto vše hned dvojnásob. Tvůrci pojali Guardians ve vskutku megalomanském duchu. Děj je zhruba dvakrát tak dlouhý v porovnání s Halo 4 (2012) a místo jediného hrdiny tu jsou hned dva. Zároveň se titul vyznačuje nejvyšším počtem charakterů, které kdy byly obsaženy v jakémkoliv díle série.
Vedle navrátivšího se hrdiny předešlých her, Johna-117, se tentokrát hráči vtělí také do role Jamesona Lockeho, SPARTANa vzniklého z programu 4. generace těchto nadlidských superbojovníků. V titulu se tímto krokem odvíjí vícero vzájemně propojených příběhů, na jedné straně stojí John s týmem spolubojovníků nesoucích označení Blue Team, kteří sledují stopy směřující za Cortanou a nebezpečnými Guardiany, na straně druhé pak lovec lidí Jameson Locke a jeho Fireteam Osiris, kteří mají za úkol dostihnout a zajmout členy předešlého týmu.
Hratelnost se drží osvědčeného konceptu předešlých her, avšak došlo k několika změnám, předně k nahrazení Armor Abilites (schopnosti superobleku Mjolnir) za univerzálnější Spartan Abilites (superschopnosti vlastní všem SPARTANům), které jsou dostupné všem jedincům, a to jak v kampani, tak v multiplayeru. Neustále přítomným spolubojovníkům lze udílet jednoduché příkazy, přičemž protivníci jsou odolnější, rychlejší a silnější než kdy dříve.
V případě hraní kampaně v kooperativním režimu se obtížnost dále zvyšuje podle počtu živých hráčů ve hře. Kooperativní mód dále sleduje do jaké postavy se v rámci týmu "převtělíte", jelikož jednotliví spartané mají své základní přiřazené funkce. Linda-058 je například sniper, čemuž také odpovídá její vybavení a taková Kelly- 087 zase běhá rychleji než ostatní...
The quest of the hunter and the hunted has begun.
Bereme-li sci-fi sérii Halo jakožto universum doslova epických rozměrů, o pátém díle, respektive druhém z takzvané Reclaimer Trilogy, platí toto vše hned dvojnásob. Tvůrci pojali Guardians ve vskutku megalomanském duchu. Děj je zhruba dvakrát tak dlouhý v porovnání s Halo 4 (2012) a místo jediného hrdiny tu jsou hned dva. Zároveň se titul vyznačuje nejvyšším počtem charakterů, které kdy byly obsaženy v jakémkoliv díle série.
Vedle navrátivšího se hrdiny předešlých her, Johna-117, se tentokrát hráči vtělí také do role Jamesona Lockeho, SPARTANa vzniklého z programu 4. generace těchto nadlidských superbojovníků. V titulu se tímto krokem odvíjí vícero vzájemně propojených příběhů, na jedné straně stojí John s týmem spolubojovníků nesoucích označení Blue Team, kteří sledují stopy směřující za Cortanou a nebezpečnými Guardiany, na straně druhé pak lovec lidí Jameson Locke a jeho Fireteam Osiris, kteří mají za úkol dostihnout a zajmout členy předešlého týmu.
Hratelnost se drží osvědčeného konceptu předešlých her, avšak došlo k několika změnám, předně k nahrazení Armor Abilites (schopnosti superobleku Mjolnir) za univerzálnější Spartan Abilites (superschopnosti vlastní všem SPARTANům), které jsou dostupné všem jedincům, a to jak v kampani, tak v multiplayeru. Neustále přítomným spolubojovníkům lze udílet jednoduché příkazy, přičemž protivníci jsou odolnější, rychlejší a silnější než kdy dříve.
V případě hraní kampaně v kooperativním režimu se obtížnost dále zvyšuje podle počtu živých hráčů ve hře. Kooperativní mód dále sleduje do jaké postavy se v rámci týmu "převtělíte", jelikož jednotliví spartané mají své základní přiřazené funkce. Linda-058 je například sniper, čemuž také odpovídá její vybavení a taková Kelly- 087 zase běhá rychleji než ostatní...
Bereme-li sci-fi sérii Halo jakožto universum doslova epických rozměrů, o pátém díle, respektive druhém z takzvané Reclaimer Trilogy, platí toto vše hned dvojnásob. Tvůrci pojali Guardians ve vskutku megalomanském duchu. Děj je zhruba dvakrát tak dlouhý v porovnání s Halo 4 (2012) a místo jediného hrdiny tu jsou hned dva. Zároveň se titul vyznačuje nejvyšším počtem charakterů, které kdy byly obsaženy v jakémkoliv díle série.
Vedle navrátivšího se hrdiny předešlých her, Johna-117, se tentokrát hráči vtělí také do role Jamesona Lockeho, SPARTANa vzniklého z programu 4. generace těchto nadlidských superbojovníků. V titulu se tímto krokem odvíjí vícero vzájemně propojených příběhů, na jedné straně stojí John s týmem spolubojovníků nesoucích označení Blue Team, kteří sledují stopy směřující za Cortanou a nebezpečnými Guardiany, na straně druhé pak lovec lidí Jameson Locke a jeho Fireteam Osiris, kteří mají za úkol dostihnout a zajmout členy předešlého týmu.
Hratelnost se drží osvědčeného konceptu předešlých her, avšak došlo k několika změnám, předně k nahrazení Armor Abilites (schopnosti superobleku Mjolnir) za univerzálnější Spartan Abilites (superschopnosti vlastní všem SPARTANům), které jsou dostupné všem jedincům, a to jak v kampani, tak v multiplayeru. Neustále přítomným spolubojovníkům lze udílet jednoduché příkazy, přičemž protivníci jsou odolnější, rychlejší a silnější než kdy dříve.
V případě hraní kampaně v kooperativním režimu se obtížnost dále zvyšuje podle počtu živých hráčů ve hře. Kooperativní mód dále sleduje do jaké postavy se v rámci týmu "převtělíte", jelikož jednotliví spartané mají své základní přiřazené funkce. Linda-058 je například sniper, čemuž také odpovídá její vybavení a taková Kelly- 087 zase běhá rychleji než ostatní...