Beasts, blades and magic!
Princezna Tyris Flare bývala do svých sedmnáctých narozenin dcerou štěstěny milovanou rodiči i poddaným lidem. Nebylo minstrela, jenž by neopěvoval její líce jemné jako slupky mladých broskví, rusé vlasy připomínající planoucí táborák v noční stepi či smaragdově zelený pohled. Vyhlídky na trvalý mír zajišťující sňatek s nějakým velmožem ze sousedství zhatil nepřátelský vpád do království Firewood. Vojska neurvalého dobyvatele jménem Deathadder přes 600 let starý stát zničila během jediného dne a žoldnéři s maniakální důsledností vyvraždili veškeré obyvatelstvo. Řádění shodou náhod ušli jen Tyris, seveřan Tarik the Axe Battler a trpaslík Gilius Thunderhead. Touha po odplatě za smrt blízkých zavdala vzniku nesourodé trojice mstitelů a Deathadder posléze poprvé zakusil (1989), jak nepříjemné je podlehnout smrti, již byl sám zvyklý rozsévat.
Princezna bez království si zvolila život bojovnice a novou rodinu našla v sesterstvu dračích kněžek na ostrově Axir. Zkáza však dorazí i sem, když přitáhne obživlý Deathadder se svými mordýři. Jde po fragmentech sekery bohů zvané Golden Axe zbraně umožňující podmanit si známý svět a zároveň to jediné, co na něj platí. Tyris proto artefakt musí poskládat jako první. Specifikum soubojového systému ve stylu kámen, nůžky, papír tkví v barvě nepřátelského chvatu spjatou s potřebou odezvy ve formě protiútoku či bloku. Během kampaně si Tyris kus po kusu přichází na brnění zvýrazňující její ladné křivky. Čtyři druhy osedlatelných monster umožní nadělat mezi nepřáteli ještě větší spoušť, než v boji na svých. Při nejrůznějších příležitostech se objeví hrabivý gnóm s pytlem, kterého je třeba utepat dříve, než unikne.
Povahově vznětlivá Tyris měla vždycky blízko k ohni a kromě ohánění s mečem ovládá i řadu spalujících kouzel. Spolubojovníci Tarik a Gilius jsou na rozdíl od předchozích dílů nehratelné NPC hrající pouze příběhovou roli. Každá kapitola je zakončena vaším oznámkováním na základě nasbíraného tributu, jehož množství se odvíjí od zvolené obtížnosti, uplynulého času a hlavně od vašeho počínání v boji. Co nejméně utržených zranění a co nejvíce finišů je zárukou vysokého tributu sloužícího k odemykání nových zbraní a kapacity magie. Po dokončení kampaně se lze pustit do módů Challenge a Trials. Prvně jmenovaný umožňuje přehrát kteroukoliv z dokončených kapitol kampaně a přijít si tak na bonusový tribut. Druhý mód se skládá ze série arénových duelů. V případě xboxové verze hraní zpestřují achievementy.
Princezna Tyris Flare bývala do svých sedmnáctých narozenin dcerou štěstěny milovanou rodiči i poddaným lidem. Nebylo minstrela, jenž by neopěvoval její líce jemné jako slupky mladých broskví, rusé vlasy připomínající planoucí táborák v noční stepi či smaragdově zelený pohled. Vyhlídky na trvalý mír zajišťující sňatek s nějakým velmožem ze sousedství zhatil nepřátelský vpád do království Firewood. Vojska neurvalého dobyvatele jménem Deathadder přes 600 let starý stát zničila během jediného dne a žoldnéři s maniakální důsledností vyvraždili veškeré obyvatelstvo. Řádění shodou náhod ušli jen Tyris, seveřan Tarik the Axe Battler a trpaslík Gilius Thunderhead. Touha po odplatě za smrt blízkých zavdala vzniku nesourodé trojice mstitelů a Deathadder posléze poprvé zakusil (1989), jak nepříjemné je podlehnout smrti, již byl sám zvyklý rozsévat.
Princezna bez království si zvolila život bojovnice a novou rodinu našla v sesterstvu dračích kněžek na ostrově Axir. Zkáza však dorazí i sem, když přitáhne obživlý Deathadder se svými mordýři. Jde po fragmentech sekery bohů zvané Golden Axe zbraně umožňující podmanit si známý svět a zároveň to jediné, co na něj platí. Tyris proto artefakt musí poskládat jako první. Specifikum soubojového systému ve stylu kámen, nůžky, papír tkví v barvě nepřátelského chvatu spjatou s potřebou odezvy ve formě protiútoku či bloku. Během kampaně si Tyris kus po kusu přichází na brnění zvýrazňující její ladné křivky. Čtyři druhy osedlatelných monster umožní nadělat mezi nepřáteli ještě větší spoušť, než v boji na svých. Při nejrůznějších příležitostech se objeví hrabivý gnóm s pytlem, kterého je třeba utepat dříve, než unikne.
Povahově vznětlivá Tyris měla vždycky blízko k ohni a kromě ohánění s mečem ovládá i řadu spalujících kouzel. Spolubojovníci Tarik a Gilius jsou na rozdíl od předchozích dílů nehratelné NPC hrající pouze příběhovou roli. Každá kapitola je zakončena vaším oznámkováním na základě nasbíraného tributu, jehož množství se odvíjí od zvolené obtížnosti, uplynulého času a hlavně od vašeho počínání v boji. Co nejméně utržených zranění a co nejvíce finišů je zárukou vysokého tributu sloužícího k odemykání nových zbraní a kapacity magie. Po dokončení kampaně se lze pustit do módů Challenge a Trials. Prvně jmenovaný umožňuje přehrát kteroukoliv z dokončených kapitol kampaně a přijít si tak na bonusový tribut. Druhý mód se skládá ze série arénových duelů. V případě xboxové verze hraní zpestřují achievementy.
Beasts, blades and magic!
Princezna Tyris Flare bývala do svých sedmnáctých narozenin dcerou štěstěny milovanou rodiči i poddaným lidem království Firewood. Nejeden minstrel opěvoval její líce jemné jako slupky mladých broskví, rusé vlasy připomínající planoucí táborák v noční stepi a smaragdově zelený pohled. Vyhlídky na trvalý mír zajišťující sňatek s některým velmožem ze sousedství zhatil nepřátelský vpád. Vedl je Deathadder a jeho žoldnéři zničili přes 600 let starou zemi během jediného dne a s maniakální důsledností vyvraždili téměř veškeré obyvatelstvo. Řádění shodou náhod ušli jen Tyris, seveřan Tarik the Axe Battler a trpaslík Gilius Thunderhead. Touha po odplatě za smrt blízkých zavdala vzniku nesourodé trojice mstitelů a Deathadder posléze poprvé zakusil (1989), jak nepříjemné je podlehnout smrti, již byl sám zvyklý rozsévat.
Bojovná princezna bez království našla novou rodinu v sesterstvu dračích kněžek ostrova Axir. Zkáza však dorazí i sem, když přitáhne zmrtvýchvstalý Deathadder se svými mordýři. Jde po fragmentech sekery bohů zvané Golden Axe. Je to sečná zbraň s potenciálem podmanění známého světa a zároveň představuje to jediné, co na warlorda platí. Tyris proto artefakt musí poskládat jako první. Specifikum soubojového systému ve stylu kámen, nůžky, papír tkví v barvě nepřátelského chvatu spjatou s potřebou odezvy ve formě protiútoku či bloku. Během kampaně si Tyris kus po kusu přichází na brnění zvýrazňující její ladné křivky. Čtyři druhy osedlatelných monster umožní nadělat mezi nepřáteli ještě větší spoušť, než v boji na svých. Při nejrůznějších příležitostech se objeví hrabivý gnóm s pytlem. Utepejte skrčka dříve, než unikne.
Povahově vznětlivá Tyris měla vždycky blízko k ohni a kromě ohánění s mečem ovládá i řadu spalujících kouzel. Spolubojovníci Tarik a Gilius jsou na rozdíl od předchozích dílů nehratelné NPC hrající pouze příběhovou roli. Každá kapitola je zakončena vaším oznámkováním na základě nasbíraného tributu, jehož množství se odvíjí od zvolené obtížnosti, uplynulého času a hlavně od vašeho počínání v boji. Co nejméně utržených zranění a co nejvíce finišů je zárukou vysokého tributu sloužícího k odemykání nových zbraní a kapacity magie. Po dokončení kampaně se lze pustit do módů Challenge a Trials. Prvně jmenovaný umožňuje přehrát kteroukoliv z dokončených kapitol kampaně a přijít si tak na bonusový tribut. Druhý mód se skládá ze série arénových duelů. V případě xboxové verze hraní zpestřují achievementy.
Princezna Tyris Flare bývala do svých sedmnáctých narozenin dcerou štěstěny milovanou rodiči i poddaným lidem království Firewood. Nejeden minstrel opěvoval její líce jemné jako slupky mladých broskví, rusé vlasy připomínající planoucí táborák v noční stepi a smaragdově zelený pohled. Vyhlídky na trvalý mír zajišťující sňatek s některým velmožem ze sousedství zhatil nepřátelský vpád. Vedl je Deathadder a jeho žoldnéři zničili přes 600 let starou zemi během jediného dne a s maniakální důsledností vyvraždili téměř veškeré obyvatelstvo. Řádění shodou náhod ušli jen Tyris, seveřan Tarik the Axe Battler a trpaslík Gilius Thunderhead. Touha po odplatě za smrt blízkých zavdala vzniku nesourodé trojice mstitelů a Deathadder posléze poprvé zakusil (1989), jak nepříjemné je podlehnout smrti, již byl sám zvyklý rozsévat.
Bojovná princezna bez království našla novou rodinu v sesterstvu dračích kněžek ostrova Axir. Zkáza však dorazí i sem, když přitáhne zmrtvýchvstalý Deathadder se svými mordýři. Jde po fragmentech sekery bohů zvané Golden Axe. Je to sečná zbraň s potenciálem podmanění známého světa a zároveň představuje to jediné, co na warlorda platí. Tyris proto artefakt musí poskládat jako první. Specifikum soubojového systému ve stylu kámen, nůžky, papír tkví v barvě nepřátelského chvatu spjatou s potřebou odezvy ve formě protiútoku či bloku. Během kampaně si Tyris kus po kusu přichází na brnění zvýrazňující její ladné křivky. Čtyři druhy osedlatelných monster umožní nadělat mezi nepřáteli ještě větší spoušť, než v boji na svých. Při nejrůznějších příležitostech se objeví hrabivý gnóm s pytlem. Utepejte skrčka dříve, než unikne.
Povahově vznětlivá Tyris měla vždycky blízko k ohni a kromě ohánění s mečem ovládá i řadu spalujících kouzel. Spolubojovníci Tarik a Gilius jsou na rozdíl od předchozích dílů nehratelné NPC hrající pouze příběhovou roli. Každá kapitola je zakončena vaším oznámkováním na základě nasbíraného tributu, jehož množství se odvíjí od zvolené obtížnosti, uplynulého času a hlavně od vašeho počínání v boji. Co nejméně utržených zranění a co nejvíce finišů je zárukou vysokého tributu sloužícího k odemykání nových zbraní a kapacity magie. Po dokončení kampaně se lze pustit do módů Challenge a Trials. Prvně jmenovaný umožňuje přehrát kteroukoliv z dokončených kapitol kampaně a přijít si tak na bonusový tribut. Druhý mód se skládá ze série arénových duelů. V případě xboxové verze hraní zpestřují achievementy.
Beasts, blades and magic!
Princezna Tyris Flare bývala do svých sedmnáctých narozenin dcerou štěstěny milovanou rodiči i poddaným lidem království Firewood. Nejeden minstrel opěvoval její smaragdový pohled, líce hebké jako slupky mladých broskví a rusé vlasy připomínající táborák planoucí v noční stepi. Vyhlídky na trvalý mír zajišťující sňatek s některým velmožem ze sousedství zhatil vpád warlorda jménem Deathadder. Jeho žoldnéři zničili přes šest set let starou zemi během jediného dne a s maniakální důsledností vyvraždili téměř veškeré obyvatelstvo. Řádění shodou náhod ušli právě Tyris, ale také seveřan Tarik the Axe Battler a trpaslík Gilius Thunderhead. Společná touha po odplatě zavdala vzniku nesourodé trojice mstitelů a Deathadder posléze poprvé zakusil (1989), jak nepříjemné je podlehnout smrti, kterou byl sám zvyklý jen rozsévat.
Bojovná princezna bez království našla novou rodinu v sesterstvu dračích kněžek ostrova Axir. Zkáza však dorazí i sem, když přitáhne zmrtvýchvstalý Deathadder se svými mordýři. Jde po fragmentech sekery bohů zvané Golden Axe. Je to sečná zbraň s potenciálem podmanění známého světa a zároveň představuje to jediné, co na warlorda platí. Tyris proto artefakt musí poskládat jako první. Specifikum soubojového systému ve stylu kámen, nůžky, papír tkví v barvách nepřátelskýh chvatů spjatých s nutností odezvy ve formě protiútoku či bloku. Během kampaně si Tyris kus po kusu přichází na brnění zvýrazňující její ladné křivky. Čtyři druhy osedlatelných monster umožní nadělat mezi nepřáteli ještě větší spoušť než v pěším boji. Při nejrůznějších příležitostech se objeví hrabivý gnóm s pytlem. Utepejte skrčka dříve, než vám zas pláchne!
Povahově vznětlivá Tyris měla vždycky blízko k ohni, kromě meče tedy ovládá i řadu spalujících kouzel. Spolubojovníci Tarik a Gilius jsou v tomto rebootu na rozdíl od předchozích dílů cutscénovými NPCčky hrajícími pouze příběhovou roli. Každá kapitola je zakončena vaším oznámkováním na základě nasbíraného tributu, jehož množství se odvíjí od zvolené obtížnosti, uplynulého času a hlavně od vašeho počínání v boji. Co nejméně utržených zranění a co nejvíce finišů je zárukou vysokého tributu sloužícího k odemykání nových zbraní a kapacity magie. Po dokončení kampaně se lze pustit do módů Challenge a Trials. Prvně jmenovaný umožňuje přehrát kteroukoliv z dokončených kapitol kampaně a přijít si tak na bonusový tribut. Druhý mód se skládá ze série arénových duelů. V případě xboxové verze hraní zpestřují achievementy.
Princezna Tyris Flare bývala do svých sedmnáctých narozenin dcerou štěstěny milovanou rodiči i poddaným lidem království Firewood. Nejeden minstrel opěvoval její smaragdový pohled, líce hebké jako slupky mladých broskví a rusé vlasy připomínající táborák planoucí v noční stepi. Vyhlídky na trvalý mír zajišťující sňatek s některým velmožem ze sousedství zhatil vpád warlorda jménem Deathadder. Jeho žoldnéři zničili přes šest set let starou zemi během jediného dne a s maniakální důsledností vyvraždili téměř veškeré obyvatelstvo. Řádění shodou náhod ušli právě Tyris, ale také seveřan Tarik the Axe Battler a trpaslík Gilius Thunderhead. Společná touha po odplatě zavdala vzniku nesourodé trojice mstitelů a Deathadder posléze poprvé zakusil (1989), jak nepříjemné je podlehnout smrti, kterou byl sám zvyklý jen rozsévat.
Bojovná princezna bez království našla novou rodinu v sesterstvu dračích kněžek ostrova Axir. Zkáza však dorazí i sem, když přitáhne zmrtvýchvstalý Deathadder se svými mordýři. Jde po fragmentech sekery bohů zvané Golden Axe. Je to sečná zbraň s potenciálem podmanění známého světa a zároveň představuje to jediné, co na warlorda platí. Tyris proto artefakt musí poskládat jako první. Specifikum soubojového systému ve stylu kámen, nůžky, papír tkví v barvách nepřátelskýh chvatů spjatých s nutností odezvy ve formě protiútoku či bloku. Během kampaně si Tyris kus po kusu přichází na brnění zvýrazňující její ladné křivky. Čtyři druhy osedlatelných monster umožní nadělat mezi nepřáteli ještě větší spoušť než v pěším boji. Při nejrůznějších příležitostech se objeví hrabivý gnóm s pytlem. Utepejte skrčka dříve, než vám zas pláchne!
Povahově vznětlivá Tyris měla vždycky blízko k ohni, kromě meče tedy ovládá i řadu spalujících kouzel. Spolubojovníci Tarik a Gilius jsou v tomto rebootu na rozdíl od předchozích dílů cutscénovými NPCčky hrajícími pouze příběhovou roli. Každá kapitola je zakončena vaším oznámkováním na základě nasbíraného tributu, jehož množství se odvíjí od zvolené obtížnosti, uplynulého času a hlavně od vašeho počínání v boji. Co nejméně utržených zranění a co nejvíce finišů je zárukou vysokého tributu sloužícího k odemykání nových zbraní a kapacity magie. Po dokončení kampaně se lze pustit do módů Challenge a Trials. Prvně jmenovaný umožňuje přehrát kteroukoliv z dokončených kapitol kampaně a přijít si tak na bonusový tribut. Druhý mód se skládá ze série arénových duelů. V případě xboxové verze hraní zpestřují achievementy.