V této hře se hráč ujímá role Oresta, který chce pomstít vraždu svého otce Agamemnona, zabitého jeho vlastní manželkou Klytaimnéstrou, a tak se vrací do paláce v Mykénách, jehož katakombami musí projít. Příběh je volně inspirován řeckými bájemi a mýty.
Hlavní postava postupně prochází bludištěm a hledá tzv. Euclidean shapes (objekty založené na eukleidovské geometrii – trojúhelníky, kruhy a čtverce), které se nacházejí v celkem šestnácti místnostech (obrazovkách), z nichž každá obsahuje čtyři tyto euklidovské tvary. Ovšem pouze jeden z nich je reálný, zatímco zbylé tři jsou iluze. Pro odkrytí pravého předmětu je třeba zabít magické příšery, které hlavní postava potkává při svém průchodu bludištěm. Hráč musí sesbírat celkem šest těchto tvarů a správně je umístit do Guardian’s Chamber, což odhalí východ.
Orestovi naštěstí pomáhá jeho sestra Elektra, která je vězněna v labyrintu a naviguje bratra do míst, kde jsou tvary ukryty. Bohužel Klytaimnéstra se v bludišti nachází také a pokud potká Elektru, tak ji zabije a ztíží tak hru. Pokud je hráč zraněn, může vstoupit do Guardian’s Chamber, kde je jeho výdrž doplněna, nebo si ji může obnovit díky kapkám léčivé vody, padajícím na určitých místech ze stropu.
Hlavní postava postupně prochází bludištěm a hledá tzv. Euclidean shapes (objekty založené na eukleidovské geometrii – trojúhelníky, kruhy a čtverce), které se nacházejí v celkem šestnácti místnostech (obrazovkách), z nichž každá obsahuje čtyři tyto euklidovské tvary. Ovšem pouze jeden z nich je reálný, zatímco zbylé tři jsou iluze. Pro odkrytí pravého předmětu je třeba zabít magické příšery, které hlavní postava potkává při svém průchodu bludištěm. Hráč musí sesbírat celkem šest těchto tvarů a správně je umístit do Guardian’s Chamber, což odhalí východ.
Orestovi naštěstí pomáhá jeho sestra Elektra, která je vězněna v labyrintu a naviguje bratra do míst, kde jsou tvary ukryty. Bohužel Klytaimnéstra se v bludišti nachází také a pokud potká Elektru, tak ji zabije a ztíží tak hru. Pokud je hráč zraněn, může vstoupit do Guardian’s Chamber, kde je jeho výdrž doplněna, nebo si ji může obnovit díky kapkám léčivé vody, padajícím na určitých místech ze stropu.