Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Ghosts 'N Goblins Ghosts 'N Goblins Ghosts 'N Goblins Ghosts 'N Goblins Ghosts 'n Goblins Ghosts 'n Goblins Ghosts 'n Goblins Ghosts 'n Goblins

Makaimura

Makaimura

Makaimura

Makaimura

Makaimura

Makaimura

Capcom Co.
Capcom Co. •  Elite Systems (Amiga, AmstCPC, AtST, C64, Spectrum) •  Pacific Dataworks International (PC) •  Digital Eclipse Software (GBC) •  Micronics (NES, 3DS)
Capcom Co. •  Elite Systems (Amiga, AmstCPC, AtST, C64, Spectrum) •  Pacific Dataworks International (PC) •  Digital Eclipse Software (GBC) •  Micronics (NES, 3DS)
Capcom Co. •  Elite Systems (Amiga, AmstCPC, AtST, C64, Spectrum) •  Pacific Dataworks International (PC) •  Digital Eclipse Software (GBC) •  Micronics (NES, 3DS)
Capcom Co. •  Elite Systems (Amiga, AmstCPC, AtST, C64, Spectrum) •  Pacific Dataworks International (PC) •  Digital Eclipse Software (GBC) •  Micronics (NES, 3DS) •  Tose Co. (Saturn, PS1)
Capcom Co. •  Elite Systems (Amiga, AmstCPC, AtST, C64, Spectrum) •  Pacific Dataworks International (PC) •  Digital Eclipse Software (GBC) •  Micronics (NES, Wii, 3DS, Switch) •  Tose Co. (Saturn, PS1)
Capcom Co. •  Elite Systems (Amiga, AmstCPC, AtST, C64, Spectrum) •  Pacific Dataworks International (PC) •  Digital Eclipse Software (GBC) •  Micronics (NES, Wii, 3DS, Switch) •  Tose Co. (Saturn, PS1) •  BitBank Software (WMobile)
Capcom Co. •  Elite Systems (Amiga, AmstCPC, AtST, C64, Spectrum) •  Pacific Dataworks International (PC) •  Digital Eclipse Software (GBC) •  Micronics (NES, Wii, 3DS, Switch) •  Tose Co. (Saturn, PS1) •  BitBank Software (WMobile)
PC
1987
SpectrumC64AmstCPC
1986
NES
listopad 1986
PC
1987
Arcade
1988
AtST
16.04.1990
Amiga
1990
GBC
01.12.1999
GBA
21.05.2004
Wii
10.12.2007
3DS
25.10.2012
PS3X360
19.03.2013
WiiU
30.05.2013
SpectrumC64AmstCPC
1986
NES
listopad 1986
PC
1987
Arcade
1988
AtST
16.04.1990
Amiga
1990
GBC
01.12.1999
GBA
21.05.2004
Wii
10.12.2007
3DS
25.10.2012
PS3X360
19.03.2013
WiiU
30.05.2013
SpectrumC64AmstCPC
1986
NES
listopad 1986
PC
1987
Arcade
1988
AtST
16.04.1990
Amiga
1990
GBC
01.12.1999
GBA
21.05.2004
Wii
10.12.2007
3DS
25.10.2012
PS3X360
19.03.2013
WiiU
30.05.2013
SpectrumC64AmstCPC
1986
NES
listopad 1986
PC
1987
Arcade
1988
AtST
16.04.1990
Amiga
1990
Saturn
29.09.1998
PS1
03.09.1999
GBC
01.12.1999
GBA
21.05.2004
PS2Xbox
27.09.2005
PSP
24.10.2006
Wii
10.12.2007
3DS
25.10.2012
PS3X360
19.03.2013
WiiU
30.05.2013
Arcade
19.09.1985
NES
listopad 1986
SpectrumC64AmstCPC
1986
PC
1987
AtST
16.04.1990
Amiga
1990
Saturn
29.09.1998
PS1
03.09.1999
GBC
01.12.1999
GBA
21.05.2004
PS2Xbox
27.09.2005
PSP
24.10.2006
Wii
10.12.2007
3DS
25.10.2012
PS3X360
19.03.2013
WiiU
30.05.2013
Switch
18.09.2018
Arcade
19.09.1985
NES
listopad 1986
SpectrumC64C16AmstCPC
1986
PC
1987
PC88
červenec 1987
AtST
16.04.1990
Amiga
1990
Saturn
29.09.1998
PS1
03.09.1999
GBC
01.12.1999
WMobile
květen 2002
GBA
21.05.2004
PS2Xbox
27.09.2005
PSP
24.10.2006
Wii
10.12.2007
3DS
25.10.2012
PS3X360
19.03.2013
WiiU
30.05.2013
iOSAndroid
15.03.2017
Switch
18.09.2018
Arcade
19.09.1985
NES
listopad 1986
SpectrumC64C16AmstCPC
1986
PC88
červenec 1987
PC
1987
AtST
16.04.1990
Amiga
1990
Saturn
29.09.1998
PS1
03.09.1999
GBC
01.12.1999
WMobile
květen 2002
GBA
21.05.2004
PS2Xbox
27.09.2005
PSP
24.10.2006
Wii
10.12.2007
3DS
25.10.2012
PS3X360
19.03.2013
WiiU
30.05.2013
iOSAndroid
15.03.2017
Switch
18.09.2018
Vita
kompatibilní
Ghosts 'n Goblins Ghosts 'n Goblins Ghosts 'n Goblins Ghosts 'n Goblins Ghosts 'n Goblins Ghosts 'n Goblins Ghosts 'n Goblins Ghosts 'n Goblins
Žánr
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano

Sir Arthur rytíř bez bázně a hany se uchází o ruku krásné princezny Prin Prin opětující jeho city. Král démonů Astaroth však má s princeznou vlastní nekalé plány, a tak je jednoho dne unesena jeho pekelníky. Smělý Arthur se vydává na výpravu za její záchranou, obnášející temný hvozd, hřbitov plný oživlých umrlců, dům létajících bulv, ďáblem posedlé město i hlubiny samotného podsvětí.

Hra byla už od počátku pokládána za jednu z těch těžších v rámci žánru plošinovek. Arthur tu musí čelit nejen pohyblivým plošinám, hrozbě utonutí, uhoření, ale především neúprosnému časovému limitu v každé úrovní a také skutečnosti, že jediná rána od nepřítele znamená ztrátu vznešeného brnění. Pokud se tak stane, další rána by bude smrtelná a Arthur si musí si cestu skrz netopýry, zlobry a draky proklestit ve spodkách, pokud po cestě nenajde další.

Uprostřed každé z úrovní se nachází jeden záchytný bod. Mezi pro plošinovky typické power-upy se řadí třeba dýky či bomby. Po prvním dohrání se hráč dozví, že vše byla šalba narafičená ďáblem a musí projít celou hru ještě jednou na vyšší obtížnost. Z původní verze pro automaty na mince z roku 1985 bylo Ghosts 'N Goblins mezi lety 1986-87 portováno na většinu dobových platforem včetně PC s operačním systémem DOS.
Sir Arthur rytíř bez bázně a hany se uchází o ruku krásné princezny Prin Prin opětující jeho city. Král démonů Astaroth však má s princeznou vlastní nekalé plány, a tak je jednoho dne unesena jeho pekelníky. Smělý Arthur se vydává na výpravu za její záchranou, obnášející temný hvozd, hřbitov plný oživlých umrlců, dům létajících bulv, ďáblem posedlé město i hlubiny samotného podsvětí.

Hra byla už od počátku pokládána za jednu z těch těžších v rámci žánru plošinovek. Arthur tu musí čelit nejen pohyblivým plošinám, hrozbě utonutí, uhoření, ale především neúprosnému časovému limitu v každé úrovní a také skutečnosti, že jediná rána od nepřítele znamená ztrátu vznešeného brnění. Pokud se tak stane, další rána by bude smrtelná a Arthur si musí si cestu skrz netopýry, zlobry a draky proklestit ve spodkách, pokud po cestě nenajde další.

Uprostřed každé z úrovní se nachází jeden záchytný bod. Mezi pro plošinovky typické power-upy se řadí třeba dýky či bomby. Po prvním dohrání se hráč dozví, že vše byla šalba narafičená ďáblem a musí projít celou hru ještě jednou na vyšší obtížnost. Z původní verze pro automaty na mince z roku 1985 bylo Ghosts 'N Goblins mezi lety 1986-87 portováno na většinu dobových platforem včetně PC s operačním systémem DOS.
Sir Arthur rytíř bez bázně a hany se uchází o ruku krásné princezny Prin Prin opětující jeho city. Král démonů Astaroth však má s princeznou vlastní nekalé plány, a tak je jednoho dne unesena jeho pekelníky. Smělý Arthur se vydává na výpravu za její záchranou, obnášející temný hvozd, hřbitov plný oživlých umrlců, dům létajících bulv, ďáblem posedlé město i hlubiny samotného podsvětí.

Hra byla už od počátku pokládána za jednu z těch těžších v rámci žánru plošinovek. Arthur tu musí čelit nejen pohyblivým plošinám, hrozbě utonutí, uhoření, ale především neúprosnému časovému limitu v každé úrovní a také skutečnosti, že jediná rána od nepřítele znamená ztrátu vznešeného brnění. Pokud se tak stane, další rána by bude smrtelná a Arthur si musí si cestu skrz netopýry, zlobry a draky proklestit ve spodkách, pokud po cestě nenajde další.

Uprostřed každé z úrovní se nachází jeden záchytný bod. Mezi pro plošinovky typické power-upy se řadí třeba dýky či bomby. Po prvním dohrání se hráč dozví, že vše byla šalba narafičená ďáblem a musí projít celou hru ještě jednou na vyšší obtížnost. Z původní verze pro automaty na mince z roku 1985 bylo Ghosts 'N Goblins mezi lety 1986-87 portováno na většinu dobových platforem včetně PC s operačním systémem DOS.
Sir Arthur rytíř bez bázně a hany se uchází o ruku krásné princezny Prin Prin opětující jeho city. Král démonů Astaroth však má s princeznou vlastní nekalé plány, a tak je jednoho dne unesena jeho pekelníky. Smělý Arthur se vydává na výpravu za její záchranou, obnášející temný hvozd, hřbitov plný oživlých umrlců, dům létajících bulv, ďáblem posedlé město i hlubiny samotného podsvětí.

Hra byla už od počátku pokládána za jednu z těch těžších v rámci žánru plošinovek. Arthur tu musí čelit nejen pohyblivým plošinám, hrozbě utonutí, uhoření, ale především neúprosnému časovému limitu v každé úrovní a také skutečnosti, že jediná rána od nepřítele znamená ztrátu vznešeného brnění. Pokud se tak stane, další rána bude smrtelná a Arthur si musí cestu skrz netopýry, zlobry a draky proklestit ve spodkách, pokud po cestě nenajde další.

Uprostřed každé z úrovní se nachází jeden záchytný bod. Mezi pro plošinovky typické power-upy se řadí třeba dýky či bomby. Po prvním dohrání se hráč dozví, že vše byla šalba narafičená ďáblem a musí projít celou hru ještě jednou na vyšší obtížnost. Z původní verze pro automaty na mince z roku 1985 bylo Ghosts 'N Goblins mezi lety 1986-87 portováno na většinu dobových platforem včetně PC s operačním systémem DOS.
Sir Arthur rytíř bez bázně a hany se uchází o ruku krásné princezny Prin Prin opětující jeho city. Král démonů Astaroth však má s princeznou vlastní nekalé plány, a tak je jednoho dne unesena jeho pekelníky. Smělý Arthur se vydává na výpravu za její záchranou, obnášející temný hvozd, hřbitov plný oživlých umrlců, dům létajících bulv, ďáblem posedlé město i hlubiny samotného podsvětí.

Hra byla už od počátku pokládána za jednu z těch těžších v rámci žánru plošinovek. Arthur tu musí čelit nejen pohyblivým plošinám, hrozbě utonutí, uhoření, ale především neúprosnému časovému limitu v každé úrovní a také skutečnosti, že jediná rána od nepřítele znamená ztrátu vznešeného brnění. Pokud se tak stane, další rána bude smrtelná a Arthur si musí cestu skrz netopýry, zlobry a draky proklestit ve spodkách, pokud po cestě nenajde další.

Uprostřed každé z úrovní se nachází jeden záchytný bod. Mezi pro plošinovky typické power-upy se řadí třeba dýky či bomby. Po prvním dohrání se hráč dozví, že vše byla šalba narafičená ďáblem a musí projít celou hru ještě jednou na vyšší obtížnost. Z původní verze pro automaty na mince z roku 1985 bylo Ghosts 'N Goblins mezi lety 1986-87 portováno na většinu dobových platforem včetně PC s operačním systémem DOS.
Sir Arthur, rytíř bez bázně a hany, se uchází o ruku krásné princezny Prin Prin opětující jeho city. Král démonů Astaroth však má s princeznou vlastní nekalé plány, a tak je jednoho dne unesena jeho pekelníky. Smělý Arthur se vydává na výpravu za její záchranou, obnášející temný hvozd, hřbitov plný oživlých umrlců, dům létajících bulv, ďáblem posedlé město i hlubiny samotného podsvětí.

Hra byla už od počátku pokládána za jednu z těch těžších v rámci žánru plošinovek. Arthur tu musí čelit nejen pohyblivým plošinám, hrozbě utonutí, uhoření, ale především neúprosnému časovému limitu v každé úrovní a také skutečnosti, že jediná rána od nepřítele znamená ztrátu vznešeného brnění. Pokud se tak stane, další rána bude smrtelná a Arthur si musí cestu skrz netopýry, zlobry a draky proklestit ve spodkách, pokud po cestě nenajde další.

Uprostřed každé z úrovní se nachází jeden záchytný bod. Mezi pro plošinovky typické power-upy se řadí třeba dýky či bomby. Po prvním dohrání se hráč dozví, že vše byla šalba narafičená ďáblem a musí projít celou hru ještě jednou na vyšší obtížnost. Z původní verze pro automaty na mince z roku 1985 bylo Ghosts 'n Goblins mezi lety 1986-87 portováno na většinu dobových platforem včetně PC s operačním systémem DOS.
Sir Arthur, rytíř bez bázně a hany, se uchází o ruku krásné princezny Prin Prin opětující jeho city. Král démonů Astaroth však má s princeznou vlastní nekalé plány, a tak je jednoho dne unesena jeho pekelníky. Smělý Arthur se vydává na výpravu za její záchranou, obnášející temný hvozd, hřbitov plný oživlých umrlců, dům létajících bulv, ďáblem posedlé město i hlubiny samotného podsvětí.

Hra byla už od počátku pokládána za jednu z těch těžších v rámci žánru plošinovek. Arthur tu musí čelit nejen pohyblivým plošinám, hrozbě utonutí, uhoření, ale především neúprosnému časovému limitu v každé úrovní a také skutečnosti, že jediná rána od nepřítele znamená ztrátu vznešeného brnění. Pokud se tak stane, další rána bude smrtelná a Arthur si musí cestu skrz netopýry, zlobry a draky proklestit ve spodkách, pokud po cestě nenajde další.

Uprostřed každé z úrovní se nachází jeden záchytný bod. Mezi pro plošinovky typické power-upy se řadí třeba dýky či bomby. Po prvním dohrání se hráč dozví, že vše byla šalba narafičená ďáblem a musí projít celou hru ještě jednou na vyšší obtížnost. Z původní verze pro automaty na mince z roku 1985 bylo Ghosts 'n Goblins mezi lety 1986-87 portováno na většinu dobových platforem včetně PC s operačním systémem DOS.
Sir Arthur, rytíř bez bázně a hany, se uchází o ruku krásné princezny Prin Prin opětující jeho city. Král démonů Astaroth však má s princeznou vlastní nekalé plány, a tak je jednoho dne unesena jeho pekelníky. Smělý Arthur se vydává na výpravu za její záchranou, obnášející temný hvozd, hřbitov plný oživlých umrlců, dům létajících bulv, ďáblem posedlé město i hlubiny samotného podsvětí.

Hra byla už od počátku pokládána za jednu z těch těžších v rámci žánru plošinovek. Arthur tu musí čelit nejen pohyblivým plošinám, hrozbě utonutí, uhoření, ale především neúprosnému časovému limitu v každé úrovní a také skutečnosti, že jediná rána od nepřítele znamená ztrátu vznešeného brnění. Pokud se tak stane, další rána bude smrtelná a Arthur si musí cestu skrz netopýry, zlobry a draky proklestit ve spodkách, pokud po cestě nenajde další.

Uprostřed každé z úrovní se nachází jeden záchytný bod. Mezi pro plošinovky typické power-upy se řadí třeba dýky či bomby. Po prvním dohrání se hráč dozví, že vše byla šalba narafičená ďáblem a musí projít celou hru ještě jednou na vyšší obtížnost. Z původní verze pro automaty na mince z roku 1985 bylo Ghosts 'n Goblins mezi lety 1986-87 portováno na většinu dobových platforem včetně PC s operačním systémem DOS.