Píše se rok 2038, dvacet let po katastrofě, při které zemřela většina lidské populace a zároveň byly oběti proměněny na nevyzpytatelné duchy. Přežívající lidé se snaží obnovit společnost a zažehnat nebezpečí duchů. Navíc se začali objevovat lidé se zvláštními schopnostmi duchy krotit a právě zde přichází na řadu hráč. V každém ze čtyř krátkých příběhů, odehrávajících se na území Velké Británie, se hráč zhostí právě takového krotitele.
Ghostlords kombinuje RPG s taktickými prvky, hráč cestuje 2D mapou světa, usměrňuje rozhodnutí hlavního hrdiny a bojuje s nepřáteli pomocí zkrocených duchů. V týmu lze mít až tři duchy, ideálně vhodně zkombinované dle jejich elementů a schopností. Souboje se odehrávají po tazích, duchové nastupují na bojiště po jednom a zbylí dva čekají na lavičce na svou příležitost.
Ghostlords kombinuje RPG s taktickými prvky, hráč cestuje 2D mapou světa, usměrňuje rozhodnutí hlavního hrdiny a bojuje s nepřáteli pomocí zkrocených duchů. V týmu lze mít až tři duchy, ideálně vhodně zkombinované dle jejich elementů a schopností. Souboje se odehrávají po tazích, duchové nastupují na bojiště po jednom a zbylí dva čekají na lavičce na svou příležitost.
Píše se rok 2038, dvacet let po katastrofě, při které zemřela většina lidské populace a zároveň byly oběti proměněny na nevyzpytatelné duchy. Přežívající lidé se snaží obnovit společnost a zažehnat nebezpečí duchů. Navíc se začali objevovat lidé se zvláštními schopnostmi duchy krotit a právě zde přichází na řadu hráč. V každém ze čtyř krátkých příběhů, odehrávajících se na území Velké Británie, se hráč zhostí právě takového krotitele.
Ghostlords kombinuje RPG s taktickými prvky, hráč cestuje 2D mapou světa, usměrňuje rozhodnutí hlavního hrdiny a bojuje s nepřáteli pomocí zkrocených duchů. V týmu lze mít až tři duchy, ideálně vhodně zkombinované dle jejich elementů a schopností. Souboje se odehrávají po tazích, duchové nastupují na bojiště po jednom a zbylí dva čekají na lavičce na svou příležitost.
Ghostlords kombinuje RPG s taktickými prvky, hráč cestuje 2D mapou světa, usměrňuje rozhodnutí hlavního hrdiny a bojuje s nepřáteli pomocí zkrocených duchů. V týmu lze mít až tři duchy, ideálně vhodně zkombinované dle jejich elementů a schopností. Souboje se odehrávají po tazích, duchové nastupují na bojiště po jednom a zbylí dva čekají na lavičce na svou příležitost.