Jedná se o sportovní olympiádu, která je zasazena do vesmíru. Nabízí celkem pět disciplín a ty mohou být hrány samostatně nebo v rámci turnaje. První disciplína je nazvaná 100 Meter Slither a hráč v ní ovládá červa, se kterým se musí v závodě na 100 m dostat do cíle jako první.
Druhou disciplínou je Space Hockey, kdy hraje jeden na jednoho. Pukem je zde hlava, která je živá, a hráče představují koule s okem uprostřed. Oba se snaží dostrkat "puk" do soupeřovy brány, ovšem hlava se samozřejmě brání.
Třetí soutěžní disciplínou je Psychic Judo. Zde na sebe dva hráči střílí energetické šipky, s tím, že na obrazovce smí být pouze jedna šipka. Takže hráč, který svoji šipku vystřelí jako první se stává útočníkem, zatímco druhý se brání. Útočící hráč řídí do jisté míry pohyb šipky a naopak bránicí hráč může pozvednout svůj štít a před šipkou se tak bránit. Pokud je hráč zasažen, tak je část jeho energie přenesena k útočníkovi.
Head Throwing, což je čtvrtá disciplína, působí jako hod koulí. Ovšem zde hráči (vypadají jako zajíci) hází svoji hlavu. Nejdříve je třeba se co nejrychleji rozběhnout a následně odhodit svoji hlavu ve správný čas a co nejdál.
Poslední disciplínou je Metamorph Marathon, v níž hráč ovládá metamorfa, který se může dle své vůle přeměňovat v jinou formu bytí. Cílem v této soutěži je přeběhnout/přejít určenou dráhu v časovém limitu. Na dráze jsou četné překážky a hráč tak musí rozhodovat, do jaké formy svoji postavu přemění a jak překážku překoná.
Druhou disciplínou je Space Hockey, kdy hraje jeden na jednoho. Pukem je zde hlava, která je živá, a hráče představují koule s okem uprostřed. Oba se snaží dostrkat "puk" do soupeřovy brány, ovšem hlava se samozřejmě brání.
Třetí soutěžní disciplínou je Psychic Judo. Zde na sebe dva hráči střílí energetické šipky, s tím, že na obrazovce smí být pouze jedna šipka. Takže hráč, který svoji šipku vystřelí jako první se stává útočníkem, zatímco druhý se brání. Útočící hráč řídí do jisté míry pohyb šipky a naopak bránicí hráč může pozvednout svůj štít a před šipkou se tak bránit. Pokud je hráč zasažen, tak je část jeho energie přenesena k útočníkovi.
Head Throwing, což je čtvrtá disciplína, působí jako hod koulí. Ovšem zde hráči (vypadají jako zajíci) hází svoji hlavu. Nejdříve je třeba se co nejrychleji rozběhnout a následně odhodit svoji hlavu ve správný čas a co nejdál.
Poslední disciplínou je Metamorph Marathon, v níž hráč ovládá metamorfa, který se může dle své vůle přeměňovat v jinou formu bytí. Cílem v této soutěži je přeběhnout/přejít určenou dráhu v časovém limitu. Na dráze jsou četné překážky a hráč tak musí rozhodovat, do jaké formy svoji postavu přemění a jak překážku překoná.